quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dat is de roy-verveelt-zich-de-apezuur-kop van mij
?quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ja, extra training, want ik wil een veirdaagse lopen
en neit de nijmeegse
gelijkspel?quote:
ik ben 1,92m, ik heb de benen voor wandelenquote:
eigenlijk wel, maar de keuze is aan jouquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:47 schreef zainabber het volgende:
[..]
jullie verwachten toch niet dat ik nu een middelvinger foto maak eh ?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik ben 1,92m, ik heb de benen voor wandelen
ik loop zelfs mijn moeder eruit, en die wandelt elke week minstens 15 km
huilarischquote:
komt welquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
eigenlijk wel, maar de keuze is aan jou![]()
quote:
En dan krijgen we een Centraal?quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:50 schreef Snakey het volgende:
Even TT aangepast. Met zulke TT's weet je zeker dat je weggejaagd wordt. We zijn nog "in beraad" er komt wel een antwoord maar dat wordt waarschijnlijk morgen.
Ik ben daar geen eindverantwoordelijke over. Effe afwachten dusch.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:50 schreef zainabber het volgende:
[..]
En dan krijgen we een Centraal?
Alsjeblieft snakey?![]()
![]()
Maar je doet wel een goed woordje voor ons?quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben daar geen eindverantwoordelijke over. Effe afwachten dusch.![]()
Is goed, we wachten rustig af.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:55 schreef Snakey het volgende:
We zijn een goed woordje aan het doen. Maar niet iedereen is op zaterdagavond online, dus again, even geduld aub.
Bedanktquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:55 schreef Snakey het volgende:
We zijn een goed woordje aan het doen. Maar niet iedereen is op zaterdagavond online, dus again, even geduld aub.
verbaast me dat jij nog online bent, ben je aan het nuchteren voor Koninginnenacht?quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:55 schreef Snakey het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |