Als mijn Turkse buren iets te vieren hebben, komen ze later op de dag altijd wel even langs om iets te brengen.quote:Op maandag 30 april 2007 23:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja gek, dat is echt Turks
Als er iemand langskomt enzo, altijd wat aanbieden [afbeelding]
Ik zal jullie echt niets durven brengen, de Nederlandse keukenquote:Op maandag 30 april 2007 23:49 schreef zainabber het volgende:wtf, sommige bakra's zijn echt gierig !
laatst had mn moeder zo gekookt en ze deed de afzuigkap aan, belt er iemand aan die langsliep en die vroeg wat mn moeder maakte en hoe ze het had gemaakt
en maar blijven herhalen: jeeetje wat ruikt het lékker! He hans?vind je ook niet?
Ja zeker schat! heel lekker!uiteindelijk had mn moeder maar wat meegegeven.
belandas=bakras, maar dan bekenderquote:
alhoewel, hollandsche pot is best lekker somsquote:Op maandag 30 april 2007 23:51 schreef enter het volgende:
[..]
Ik zal jullie echt niets durven brengen, de Nederlandse keuken![]()
![]()
nee, dat zijn surinamers/turken soms ,maar geen koeliesquote:Op maandag 30 april 2007 23:52 schreef enter het volgende:
[..]
Tjaaa.... die koelies, altijd bezig met hun auto![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 23:52 schreef enter het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 april 2007 23:49 schreef zainabber het volgende:wtf, sommige bakra's zijn echt gierig !
laatst had mn moeder zo gekookt en ze deed de afzuigkap aan, belt er iemand aan die langsliep en die vroeg wat mn moeder maakte en hoe ze het had gemaakt
en maar blijven herhalen: jeeetje wat ruikt het lékker! He hans?vind je ook niet?
Ja zeker schat! heel lekker!uiteindelijk had mn moeder maar wat meegegeven.
oh ik ben meer bekend met de term bakra;squote:Op maandag 30 april 2007 23:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
belandas=bakras, maar dan bekender
Als je een mercedes ziet langsrijden, zit er meestal een Turk inquote:Op maandag 30 april 2007 23:52 schreef enter het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 april 2007 23:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je een mercedes ziet langsrijden, zit er meestal een Turk in
belandas werdt vroeger vaak gebruikt door indos uit de koloniale tijd van de nederlandersquote:Op maandag 30 april 2007 23:53 schreef zainabber het volgende:
[..]
oh ik ben meer bekend met de term bakra;s
oke!quote:Op maandag 30 april 2007 23:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
belandas werdt vroeger vaak gebruikt door indos uit de koloniale tijd van de nederlanders
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
telt een opel astra met een deuk aan de zijkant auch?quote:Op maandag 30 april 2007 23:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 april 2007 23:56 schreef zainabber het volgende:mijn vader is ontzettend zuinig op zn bordeux-rode mitsubishi galant.
+ hele familiequote:Op maandag 30 april 2007 23:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mag ik even zeggen dat ik dat een kutauto vind?quote:Op maandag 30 april 2007 23:56 schreef zainabber het volgende:mijn vader is ontzettend zuinig op zn bordeux-rode mitsubishi galant.
[afbeelding]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |