Bruut, een 5,8quote:Op maandag 30 april 2007 23:33 schreef zainabber het volgende:
[..]
MIJN PWNAGE JONGE
Ik had een 5,7 voor dat kutproefwerk waar iedereen een laag cijfer voor had
Dus ik pak potlood en zet in zijn handschrift een halve punt erbij: mneer dat heeft u niet meegerekent.![]()
hij: oh! wat dom! zal het even aanpassen
EN TOEN HAD IK EEN 5,8
LOLLERRSSS![]()
![]()
__:_'-;-_!!
Het is oranje en je kunt het neermeppen?quote:Op maandag 30 april 2007 23:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik heb zo een verrasing voor jullie
wie lacht er nou niet om dat liefe koppie van je?quote:Op maandag 30 april 2007 23:34 schreef zainabber het volgende:
[..]
ja was wel rustig. mn zus en zwager en babynichtje zijn benedenik mocht net dr felsje geven en toen ging ze lachen
okequote:Op maandag 30 april 2007 23:33 schreef enter het volgende:
[..]
Stage....
Zainab, niet te veel piekeren idd![]()
neequote:Op maandag 30 april 2007 23:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bruut, een 5,8
[..]
Het is oranje en je kunt het neermeppen?
nou mijn buurman. die is altijd chagrijnig.quote:Op maandag 30 april 2007 23:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wie lacht er nou niet om dat liefe koppie van je?
vin diesel?quote:Op maandag 30 april 2007 23:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee
het is kaal, kijkt gemeen, is 100 keer stoerder dan BA en schopt aars
en nee, het is niet Danny
quote:Op maandag 30 april 2007 23:35 schreef zainabber het volgende:
[..]
nou mijn buurman. die is altijd chagrijnig.
Mee- of uitlachen?quote:Op maandag 30 april 2007 23:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wie lacht er nou niet om dat liefe koppie van je?
Een hond?quote:Op maandag 30 april 2007 23:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee
het is kaal, kijkt gemeen, is 100 keer stoerder dan BA en schopt aars
en nee, het is niet Danny
ik geef je een hintquote:
quote:Op maandag 30 april 2007 23:35 schreef zainabber het volgende:
[..]
nou mijn buurman. die is altijd chagrijnig.
ja nouja, zn vrouw heeft hem verlaten(ik snap waarom), dus hij is n beetje verzuurd.quote:Op maandag 30 april 2007 23:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
![]()
![]()
leuk he, hollandse buren die altijd op onweer staan
quote:Op maandag 30 april 2007 23:37 schreef zainabber het volgende:
[..]
ja nouja, zn vrouw heeft hem verlaten(ik snap waarom), dus hij is n beetje verzuurd.
quote:
had die n00 bij mijn vader moeten doenquote:Op maandag 30 april 2007 23:38 schreef zainabber het volgende:
[..]we zaten laatst een stuk huis erbij te bouwen en wat doet die n00b: belt ie aan: zeg hey, wanneer is die troep in jullie achtertuin opgeruimd?
mn vader kon m wel voor zn kop slaan.
Ik heb mijn hele straat nooit eens zien groeten of met een smiley face gezien als je langs ze loopt.quote:
naja hier valt het wel mee, de meeste zijn allemaal heel aardig enzo hoor, maar ik spreek ze alleen met nieuwjaar ( gelukkig nieuwjaar! ja jij ook!)quote:Op maandag 30 april 2007 23:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele straat nooit eens zien groeten of met een smiley face gezien als je langs ze loopt.. Sommige mensen zijn echt verzuurd inderdaad
In onze straat woont een Turks gezin, lieve mensenquote:Op maandag 30 april 2007 23:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele straat nooit eens zien groeten of met een smiley face gezien als je langs ze loopt.. Sommige mensen zijn echt verzuurd inderdaad
geiyl?quote:Op maandag 30 april 2007 23:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wie wil er geyle god of war 2 filmpjes?, moet NU op msn komen
geil,stoer,tof, whateverquote:
Ja gek, dat is echt Turksquote:Op maandag 30 april 2007 23:45 schreef enter het volgende:
[..]
In onze straat woont een Turks gezin, lieve mensen![]()
Soms krijg ik eten, hapjes enzo![]()
ja hoor, doem aarquote:Op maandag 30 april 2007 23:46 schreef zainabber het volgende:
zal ik dan maar eens aardig zijn en online komen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |