What have you done to anger the Gods?quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:39 schreef mootie het volgende:
*vaatwasser weer eens overstroomd...... we hadden net vis gegeten....... DIE LUCHT!
Ergens diep in de afvoerquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:42 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Getverderrie![]()
Maar zit de verstopping in de vaatwasser of ergens in de afvoer??
Nou..... de rug was meteen al verklaard..... ik zei tegen mn vriend: Je moeder is een druipsteengrot. Toen schoot het er inquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
What have you done to anger the Gods?
De afgelopen tijd ben je steeds de lul!
Onheil...
![]()
ieuw... da;s niet prettig...quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Verstopping from hell...... was een paar weken geleden ook al raak....... nu dus weer iets verstopt, ergens stiekum ver weg waar we er niet bijkunnen![]()
En ik lig op mn knietjes al die etensresten weer bij elkaar te harken![]()
Had je laatst niet ook een CPU probleempje?quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou..... de rug was meteen al verklaard..... ik zei tegen mn vriend: Je moeder is een druipsteengrot. Toen schoot het er in![]()
(Je moeder komt bij ons in elke zin voor... we drijven elkaar tot waanzin ermee)
Daar had zn moeder niks mee te maken!quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Had je laatst niet ook een CPU probleempje?
En een anti-virus probleempje?
Soda zit erin!quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ieuw... da;s niet prettig...![]()
its van ontstopper erop, of soda ofzo?? dat helpt vast!
You never know.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar had zn moeder niks mee te maken!![]()
Ik best vaak.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:48 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik zit nooit in een foute kroeg![]()
ik kom eigenlijk nooit meer in de kroeg..quote:
Ik veel minder dan ik zou willen...quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik kom eigenlijk nooit meer in de kroeg..![]()
Wrom niet?quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik kom eigenlijk nooit meer in de kroeg..![]()
Weet wat je zegt, daar zit ik namelijk ook.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik veel minder dan ik zou willen...
Ik wil naar Eindhoven!!!![]()
![]()
![]()
Hoooooooooooi buuv!quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Weet wat je zegt, daar zit ik namelijk ook.![]()
oppas regelen, dan naar de kroeg gaan en je niet echt meer op je plek voelen.. nah, laat maar...quote:
urm....quote:
Kan manlief niet een keer oppassen terwijl jij met vriendinnen op stap bent??quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oppas regelen, dan naar de kroeg gaan en je niet echt meer op je plek voelen.. nah, laat maar...
oh, jawel...quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:03 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Kan manlief niet een keer oppassen terwijl jij met vriendinnen op stap bent??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |