Blah, ik ben je ver voor!quote:Op maandag 30 april 2007 21:54 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik op dit moment op de [afbeelding][afbeelding]
Denk ik... maar dat zou er 1 meer kunnen zijn![]()
En weer naar het feestterrein dus![]()
![]()
Goed bezig jongedame!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:03 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik nu op de [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] ongeveer....![]()
En de kid ook inmiddels thuis en die riep gelijk "hee mam... zullen we een stokbroodje kruidenboter doen?"quote:
Duitsersquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:15 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En de kid ook inmiddels thuis en die riep gelijk "hee mam... zullen we een stokbroodje kruidenboter doen?"
Dus nu wel aan t water maar wel lekkers erbij
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:21 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Die Duitsers moeten ze gewoon afschaffen![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:29 schreef versabommie het volgende:
Hey even een newbie vraagje, ik hoor zoveel over tubgirl dit en tubgirl dat, kan iemand even laten zien waar het nou eigenlijk over gaat???
Alleen serieuze reacties svp!
Ga gewoon even kijken!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:29 schreef versabommie het volgende:
Hey even een newbie vraagje, ik hoor zoveel over tubgirl dit en tubgirl dat, kan iemand even laten zien waar het nou eigenlijk over gaat???
Jij ook al?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:30 schreef mootie het volgende:
Ben zo vreselijk niet moe!
die sluit mijn topicsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Maak er even een topic over in ONZ
Of ben je toch een beetje bang voor Remlof?
18 jarige vrouwenmepperts die zorgen dat ik ontslagen ga worden omdat ik ze in het gezicht mep?quote:
Daarom ben je bang, kutnewbie!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
die sluit mijn topicsWereldrecord!
Kolere zeg... al sinds forever op FOK! zitten en niet weten wat tubgirl is??quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:29 schreef versabommie het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarom ben je bang, kutnewbie!![]()
![]()
![]()
Ga bijlezen over tubgirl of tief op.
Op het uitlokken ervan nog niet toch ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:33 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Kolere zeg... al sinds forever op FOK! zitten en niet weten wat tubgirl is??
Op het posten van Tubgiril staat een ban![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
18 jarige vrouwenmepperts die zorgen dat ik ontslagen ga worden omdat ik ze in het gezicht mep?
Nee, dat is ook zwaar verboden, daarom heb ik Tubgirl zelf maar voor je gepostquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Op het uitlokken ervan nog niet toch ?![]()
Kom maar op, tyfusn00b...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Op het uitlokken ervan nog niet toch ?![]()
Lief van je, want ik schijt bagger voor die admins hierquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:36 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nee, dat is ook zwaar verboden, daarom heb ik Tubgirl zelf maar voor je gepost![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |