Onder je hol kan je hem krijgenquote:
Nee, daarvoor schijn je tegenwoordig in de Loverscorner te moeten zijn.quote:
Fuck die cornerquote:Op maandag 16 juli 2007 23:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, daarvoor schijn je tegenwoordig in de Loverscorner te moeten zijn.![]()
Ik kan best rellen hoor!quote:Op maandag 16 juli 2007 23:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Fuck die corner
Ga je mee, laat ik je alle hoeken zien, want rellen kan je niet zo te zien
Waar rel je wel danquote:Op maandag 16 juli 2007 23:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik kan best rellen hoor!Alleen niet tegen jou....
En niet tegen de andere FOK!-ers....
.......ik ben een mislukte FOK!-er!
![]()
Nou is er net een hele lijst met scheldwoorden gepost in de SC. En het enige waarmee jij kan komen is kutboerin?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar rel je wel dan
Bij PSV ofzo zeker
Mislukte kutboerin![]()
Heb je een kut...JAquote:Op maandag 16 juli 2007 23:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nou is er net een hele lijst met scheldwoorden gepost in de SC. En het enige waarmee jij kan komen is kutboerin?Slomofiel dat je bent!
![]()
Een echte vent neemt zelf het lullen voor zijn rekening.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb je een kut...JA
Ben je boerin...JA
Dan kan je er wel proberen omheen te lullen, maar ik hou me graag bij de feiten
De waarheid is hard
Je hebt echt het verkeerde topic omhoog geschoptquote:Op maandag 16 juli 2007 23:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een echte vent neemt zelf het lullen voor zijn rekening.![]()
Is goed, ik pak m'n fiets wel weer.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je hebt echt het verkeerde topic omhoog geschopt![]()
Je bent gewoon weer eens bloedgeil![]()
Kom maar hier hoor meissie, niet alleen de waarheid is hard, die van mij is ook keihard![]()
Welke vriendinquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Stomapreamer is een lelijk hond en zijn vriendin lijkt op hem
En het is een huilie, maar dat was al bekend
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:18 schreef Liess het volgende:
[..]
Mij of de vriendin die PumaStreamer niet heeft?
Hij zat dus weer te rellen in een topic dat daar niet voor isquote:Op maandag 30 juli 2007 16:50 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij jou vandaag nog 'grote vriend' noemde![]()
Yeah! Beetje PussyStreamer verlinken, you Dyke!quote:Op maandag 30 juli 2007 17:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij zat dus weer te rellen in een topic dat daar niet voor is![]()
Maar te schijterig om zich hier te laten zien![]()
Dan moeten we hier maar ruzie met elkaar maken.... TRUT
Je zit toch niet Liess uit te schelden he?quote:Op maandag 30 juli 2007 23:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Yeah! Beetje PussyStreamer verlinken, you Dyke!![]()
![]()
Komt'ie hier echt nooit, of kijkt'ie alleen? Inspiratie opdoen voor z'n 'Lennyoriginals'. Dwaas. WannabeWillem.
Hier mag ook iets meer, ik zeg het maar vast, voordat je weer als een knoppengeile idioot tekeer gaatquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:33 schreef Petre het volgende:
Wat is dit een geweldig topic.
'krijg toch allemaal de schijt!'
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |