Moet een beetje rustig aan doen, de laatste gast die mij zo in herhaling vallend en consequent stalkte, heeft huilend fok verlatenquote:
Oeh! Voorzichtig met Reza!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Moet een beetje rustig aan doen, de laatste gast die mij zo in herhaling vallend en consequent stalkte, heeft huilend fok verlaten![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:37 schreef ukga het volgende:
hmmm huub verliest een beetje zn speltaktiek hahaha
stomme lesbo's ookd aaro
Eerste zin van die post klopt wel idd.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:37 schreef ukga het volgende:
hmmm huub verliest een beetje zn speltaktiek hahaha
stomme lesbo's ookd aaro
Tijd voor wat actie idd, heb net de streasm geactiveert... En dat alleen voor Nathanael z'n DJ set...quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:55 schreef Mokum020 het volgende:
Rellen willen we en rellen zullen we....
mietjes!![]()
een week helemaal niks...zelfs die kutwijven zijn er niet..![]()
Sjezus...betalen om Nathanael te zien draaien? Gekker moet het niet worden...quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Tijd voor wat actie idd, heb net de streasm geactiveert... En dat alleen voor Nathanael z'n DJ set...
nee betalen voor die andere zieltjes.... lolquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Sjezus...betalen om Nathanael te zien draaien? Gekker moet het niet worden...![]()
Het is je vergeven....ben ook zo'n sukkel...quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
nee betalen voor die andere zieltjes.... lol
Maar idd, het moet niet gekker worden...![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:13 schreef Talitha het volgende:
[..]Waarom post je steeds na mij? Stalker!
![]()
Dan is het goed.quote:
Avonne is er toch ook nog?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Wacht! Nee hè! Doet ie het weer! Net nu de pliesie vakansie heeft.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |