Kaarten zijn binnen schatquote:
Nice! Alle begin is moeilijk. Probeer met het uiterste van de punt te spelen als je alternate pickt, voor agressieve downstrokes kan je wat meer opvervlakte gebruiken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:31 schreef Deansensitized het volgende:
Straks even vers setje snaren erop dan eens lekker mijn nieuwe Jazz III plectrum testen
Ze zijn wel klein, maar als ik ze beetpak heb precies dezelfde oppervlakte dan dat ik anders heb...quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:43 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Nice! Alle begin is moeilijk. Probeer met het uiterste van de punt te spelen als je alternate pickt, voor agressieve downstrokes kan je wat meer opvervlakte gebruiken.
tortex 0.88 dun?quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:21 schreef guitarist.nl het volgende:
Mja ik speel de laatste tijd op 0.88, maar merk toch dat 't een beetje dun is af en toe.
Dus kga denk ik weer naar 1.0
nylon is sowieso niks waard.quote:
Tortex... volgens mij heb ik er ook een tijdje mee gespeeld gehad... vond ze alleen te glad voor me geloof ik...quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:05 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nylon is sowieso niks waard.
1 mm zijn die zwarte toch? heb ik lang mee gespeeld maar tortex overheerscht ze gewoon![]()
Als jij er blij mee bent, prima toch, zolang je niet gaat zeggen van: ik heb er netFender snaren opgelegdquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:57 schreef Deansensitized het volgende:
Zo, lekker vers setje d'Addario EXL120+ erop
Word ook afgekeurd zeker?
precies die zijn relaxquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:49 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Tortex... volgens mij heb ik er ook een tijdje mee gespeeld gehad... vond ze alleen te glad voor me geloof ik...
speel nu met Jazz II
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |