aars, dat is niet nepquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ten eerste is dat nep, ten tweede vreselijk gay met zo'n electronisch drumstel.
En kwa muziek, zie bovenstaande post.
![]()
Ik dacht al, "ik hoor het geblaf van de honden naderen"quote:
ja kom op, die reactie is toch echt lichtelijk overdrevenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:41 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Ik dacht al, "ik hoor het geblaf van de honden naderen"
Ziet er wel heeeel erg nep uit in ieder geval.quote:
hij slaat op de goeie drums op het goeie momentquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ziet er wel heeeel erg nep uit in ieder geval.
boeie, dan nog is het gewoon grappigquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:11 schreef Deansensitized het volgende:
Hier niet in ieder geval. En zijn dubbele bass klopt meestal niet eens
hmm als ik echt zou moeten kiezen zou ik de onderste nemen... maar anders had ik wel een ander merk/type genomenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:53 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik twijfel tussen
[afbeelding]
en
[afbeelding]
allebij even duur.
vast wel, maar je kunt er beter natuurlijk zelf 1 uitproberen.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:08 schreef DYin het volgende:
Ik heb hier net een topic gemaakt, maar ik denk dat het slimmer is om gewoon in deze thread te vragen.. Duss...
Zijn hier gitaristen met ervaring met het Boss GT-8 effectenprocessor? Ik denk erover eentje aan te schaffen en wil weten of er hier mensen zijn die bekend zijn met de BOSS GT-8.
Ben ik ook van plan ja =3quote:Op zondag 6 mei 2007 01:27 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
vast wel, maar je kunt er beter natuurlijk zelf 1 uitproberen.
Ligt er aan wat je wilt: als je alleen vette effecten wilt, maar geen ampsimulaties, dan is de gt-8 heel goed. ALs je echter vette amptonen zoekt met de minder extreme effecten, dan kun je ook es de PodXT live proberen.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:08 schreef DYin het volgende:
Ik heb hier net een topic gemaakt, maar ik denk dat het slimmer is om gewoon in deze thread te vragen.. Duss...
Zijn hier gitaristen met ervaring met het Boss GT-8 effectenprocessor? Ik denk erover eentje aan te schaffen en wil weten of er hier mensen zijn die bekend zijn met de BOSS GT-8.
Wat HIM zegt.quote:Op zondag 6 mei 2007 10:54 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je wilt: als je alleen vette effecten wilt, maar geen ampsimulaties, dan is de gt-8 heel goed. ALs je echter vette amptonen zoekt met de minder extreme effecten, dan kun je ook es de PodXT live proberen.
lichte gitaar.. veel output..quote:Op zondag 6 mei 2007 12:46 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Wat HIM zegt.
PodXTLive is een fijn apparaat. Eenvoudig te bedienen en makkelijk te tweaken via de PC. En je krijgt er een FX-pack gratis bij, met genoeg bizarre dingen, IMO.
Verdimme, ik heb gisteren de hele dag op de Tele Thinline van een vriend van me gespeeld. Damn, wat een fijn gitaartje zeg, lekker licht, en toch een heerlijke volle output door die twee humbuckerts.
* Svyatagor op zijn bankrekening kijkt.![]()
Dan hou ik het op de GT-8. Ik koop zo'n ding vooral om de effecten, niet om de ampsimulatiesquote:Op zondag 6 mei 2007 10:54 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je wilt: als je alleen vette effecten wilt, maar geen ampsimulaties, dan is de gt-8 heel goed. ALs je echter vette amptonen zoekt met de minder extreme effecten, dan kun je ook es de PodXT live proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |