quote:
Uit verveling;
Piovan stond in ONZ! "bekend" als iemand die zeer grof was. Hij maakte altijd van die zware beledigingen. Zoals "je moeder", "ik kom je slopen", "ik sla je dood" etc.
Per ongeluk poste hij die foto in een draaimolen van de Walibi ooit, murp had em gelijk opgeslagen. Piovan had em gelijk weggehaald. Maar murp had em nog. Dus die upload hem, en door pure toeval werd het een hype. Het werd door iedereen in elke topic gepost, soms wel 3x. Piovan ging janken joh, "nee aub doe niet" enz. En ging huilie doen bij de mods, mods proberen het weg te halen, tevergeefs. Gaat ie een topique in Feedback maken over of we aub. niet kunnen kapen en al dat huilie gedoe, tevergeefs... het werd alleen maar erger en erger. Er volgden diverse piovan-photoshops-topics.
Begon het net rustiger worden, gaat ie domme lul (Piovan dus) een topic maken met zijn eigen foto in de trend van "Kijk hier mijn foto, lach me nu maar uit". En de hype kwam zo weer terug, maar deze keer grepen de mods niet in omdat het zijn eigen schuld was.
Hierna bleef ie een half jaar weg, nu komt ie nog af en toe terug. Wederom word zijn foto soms nog wel eens gepost.
Geloof me, je had het moeten meemaken, was veeel en veeel grappiger. Piovan is zeker 1 van de hoogtepunten van FOK! geweest