Ik snap hem ook niet...quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:06 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Wat is er nou WTF aan een gast met een kutkop in een draaimolen?
godzijdank, ik dacht dat ik de enige was...quote:
Dat is ook het enige dat ik kon bedenken. Maar als het de zweefmolen in Duinerell is, dan is hij 1337! Die is namelijk wel coolquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:29 schreef ToT het volgende:
Volgens mij is het een zweefmolen, en ik denk dat het WTF-gehalte ervan is dat die dingen voor 8 jaar en jonger zijn of zo en hij daar dus niet echt op hoort.
Ik heb hem ook al ees gezien, maar ik snap hem nog steeds niet...quote:Tenzij er iets is wat ik over het hoofd zie? Hij is overigens al een keer eerder in deze reeks geweest.
Dan is het nog steeds geen WTFquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:39 schreef BBoy_Symm het volgende:
Volgens mij is dat een FOK!-user...
Gel manix is een frans glijmiddel. Doet suggereren dat de dame een dikke paal in haar doos heeft.quote:
deze doet je denken aan de foto die ik postte, neem ik aan?quote:
was het Piovan niet?quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:39 schreef BBoy_Symm het volgende:
Deze glijdt wat minder makkelijlk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:00 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Gel manix is een frans glijmiddel. Doet suggereren dat de dame een dikke paal in haar doos heeft.
...
Het is Piovan!quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:39 schreef BBoy_Symm het volgende:
right! I geddit now...quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:34 schreef ToT het volgende:
Mwoah die ondergaande zon schijnt op een bepaalde plek.
Wat ik net gepost heb, gaat ook over die plek.
kom op ToT... we hebben ons leven kunnen leiden totdat we die foto zagen, het zàl ons lukken om het nu ook weer op te pakken!quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:45 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Deze glijdt wat minder makkelijlk. [afbeelding]
[afbeelding]
Uit verveling;quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:39 schreef ToT het volgende:
Whehehe...ja maar...ja maar....ik wil ook inside humor kunnen snappen!![]()
![]()
Nee niet terugpakken. Van zo iemand verwacht je juist dat ie geen nerd is, wat ie achteraf toch wel wasquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:42 schreef ToT het volgende:
Cahir, okay dan.Dus er is niks WTF aan het plaatje, het is gewoon iemand terugpakken die zelf vaak niet al te netjes tegenover anderen is?
(Om het maar even heel beleefd uti te drukken allemaal.
)
LMAO @ die vage spam!
WHAT THE FUCK1!!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:07 schreef Rocho het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=LxWh6pem4v4&mode=related&search=
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |