dat heb ik al gedaan, maar zonder succes.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:21 schreef HuHu het volgende:
Als je hem zo niet kan vinden, dan is hij waarschijnlijk überhaupt nog niet geïnstalleerd.
Kan je niet gewoon deze proberen te installeren, als je zeker weet dat het de 3945ABG is: http://downloadcenter.int(...).aspx?ProductID=2259
Wat voor foutmelding krijg je dan? Weet je zeker dat je een 3945ABG hebt? Zaten er geen driver-cd's bij je laptop?quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:24 schreef Straatneger het volgende:
[..]
dat heb ik al gedaan, maar zonder succes.
de foutmelding dat de hardware nog niet is geinstalleerd of uberhaupt aanwezig is. Ik weet zeker dat ik de 3945ABG heb (als ik laptops4u moet geloven dan).quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:27 schreef HuHu het volgende:
[..]
Wat voor foutmelding krijg je dan? Weet je zeker dat je een 3945ABG hebt? Zaten er geen driver-cd's bij je laptop?
ja het is een asus, maar eigenlijk ook weer niet. Ik kan alleen de info op de site van intel vinden.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:47 schreef buitenbeentje het volgende:
Van Asus als ik me niet vergis?
Maar waarom kan ik er dan niets over vinden op de site van Asus.![]()
Of een Fn+functietoetscombinatie..quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:56 schreef buitenbeentje het volgende:
Knopje moet aan de voor- of zijkant zitten als het er is. Het is dan een schuifknopje.
die toetsencombinatie zou voor beide functies moeten gelden, dus apartquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:02 schreef Straatneger het volgende:
ja ik zie het al, als fn en f2 indruk dan krijg ik de melding van bluetooth aan en uit, maar niet wireless lan.
We komen in de buurt
Lijkt me sterk in een nieuwe laptop...quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:57 schreef Straatneger het volgende:
Stervende hoeren kankerkachel, ze hebben me gewoon genept.
Er zit gewoon niet eens een draadloosnetwerkkaart in die laptop, terwijl ze dat wel zeggen.
Tyfushoeren
dan is dit een kut topiq!quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:57 schreef Straatneger het volgende:
Er zit gewoon niet eens een draadloosnetwerkkaart in die laptop, terwijl ze dat wel zeggen.
Tyfushoeren
Hoe ben je tot die conclusie gekomen? Alleen naar aanwezige software of drivers kijken zegt niets hè.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:57 schreef Straatneger het volgende:
Tyfushoeren
check mijn nieuwe postquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:27 schreef HuHu het volgende:
[..]
Hoe ben je tot die conclusie gekomen? Alleen naar aanwezige software of drivers kijken zegt niets hè.
Hoe moest die er anders achterkomenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:07 schreef Quincy5 het volgende:
Terug naar de winkel ermee dan, als ze hebben geadverteerd dat er een wifi-kaart inzit, dan heb je er ook recht op. Alleen heb je met dat openmaken misschien je rechten/garantie verspeeld, als er iets van een verzegeling opzat (je kan dan immers ook zelf die kaart er hebben uitgehaald).
Ja inderdaad, maar ik heb geen verzegeling gebroken. Alleen de schroefjes van een klepje opengemaakt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |