abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56603087
Ik denk eerder Sam en Bela, en Dean met Ruby.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_56604776
Naja, Bela moest wel even slikken toen ze Dean in pak zag.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 22:34:42 #297
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_56612148
Ik vind de humor alleen iets minder geworden tenopzichte van het eerste seizoen. En in mindere mate de 2e. Het is wel griezeliger en duisterder geworden wel. Deze ep was saai. Ellenlang geneuzel of dreamroots enzo. Mis het oldschool hunting zoals het 1e seizoen nu wel.
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_56612706
Leuke afleveringen weer. Ik mis het Chick-of-the-week concept alleen wel een beetje, hoewel Bela dat redelijk goedmaakt. En Ruby ook wel een beetje.

Verder hoop ik dat Dean binnenkort een uitweg vindt uit zijn hel-deal, die verhaallijn heeft mij al lang genoeg geduurd.
pi_56615569
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 22:57 schreef Symer het volgende:

Verder hoop ik dat Dean binnenkort een uitweg vindt uit zijn hel-deal, die verhaallijn heeft mij al lang genoeg geduurd.
Weet niet of het moeite waard is om te in spoilertags te zeggen, maar toch maar wel gedaan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik hoop niet dat Dean of Sam iets met die chicks krijgt hoor !11 Dan wordt het net Scooby Doo !!1
Misschien een paar x van bil ...maar als setje, nee dank je ...ze horen gewoon alleen te zijn en alleen te werk!! Of als series finale dat ze dan iemand krijgen...oh nee ze moeten dood aan het einde, want dat zou een waardig uiteinde zijn!

Eric zegt ook dat hij zijn 'supernatural verhaallijnen'tot 5 seizoenen ongeveer heeft gepland, en er ook neit meer van wilt maken!

Nou eerst maar eens afwachten of we nog een S4 krijgen! Al denk ik dat de kans wel groot is!
Correct en tevens juist...
pi_56615806
Toffe ep. Mijn theorie atm: BElla had het er over dat Bobby haar leven had gered, Bobby zei dat hij haar alleen een goede deal op een amulet had gegeven. Wat als dat amulet haar somehow onder een soortgelijke deal heeft uitgehaald, of uithaalt zo lang ze hem draagt. Dat dat Dean's redding kan zijn. Just a thought.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_56616310
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 00:59 schreef Richardfun het volgende:
Toffe ep. Mijn theorie atm: BElla had het er over dat Bobby haar leven had gered, Bobby zei dat hij haar alleen een goede deal op een amulet had gegeven. Wat als dat amulet haar somehow onder een soortgelijke deal heeft uitgehaald, of uithaalt zo lang ze hem draagt. Dat dat Dean's redding kan zijn. Just a thought.
En dat Dean hem jat en dan Bela sterft, Goeie!
Correct en tevens juist...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')