Weet niet of het moeite waard is om te in spoilertags te zeggen, maar toch maar wel gedaan!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:57 schreef Symer het volgende:
Verder hoop ik dat Dean binnenkort een uitweg vindt uit zijn hel-deal, die verhaallijn heeft mij al lang genoeg geduurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik hoop niet dat Dean of Sam iets met die chicks krijgt hoor!11 Dan wordt het net Scooby Doo
!!1
Misschien een paar x van bil...maar als setje, nee dank je ...ze horen gewoon alleen te zijn en alleen te werk!! Of als series finale dat ze dan iemand krijgen...oh nee ze moeten dood aan het einde, want dat zou een waardig uiteinde zijn!
Eric zegt ook dat hij zijn 'supernatural verhaallijnen'tot 5 seizoenen ongeveer heeft gepland, en er ook neit meer van wilt maken!
Nou eerst maar eens afwachten of we nog een S4 krijgen! Al denk ik dat de kans wel groot is!
Correct en tevens juist...
En dat Dean hem jat en dan Bela sterft, Goeie!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:59 schreef Richardfun het volgende:
Toffe ep. Mijn theorie atm: BElla had het er over dat Bobby haar leven had gered, Bobby zei dat hij haar alleen een goede deal op een amulet had gegeven. Wat als dat amulet haar somehow onder een soortgelijke deal heeft uitgehaald, of uithaalt zo lang ze hem draagt. Dat dat Dean's redding kan zijn. Just a thought.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |