abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54365523
Eerste seizoen heb ik binnen. Eens kijken of ik hier verslaafd aan kan worden.
pi_54407869
Net de sides van 3.11 gelezen, ziet er weer erg leuk uit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een aflevering om naar uit te kijken dus!!
Correct en tevens juist...
pi_54426469
Net 3x05 gekeken. Wat een leuke episode met die sprookjes! En dat einde!
Vorige keer hadden we het hier over Lucifer. Is dat dan misschien de 'grote' baas? Of denk ik nou heel raar?

There's no way that i'm gonna kiss that frog!
pi_54492182
Weer een goede aflevering!

Die Bela is wel een trut !1 Ze moet van mijn Dean afblijven !

Die Gret ofzo echt geweldig
pi_54492490
Bella

Hoe Dean reageerde toen ze angry sex voorstelde
pi_54578685
Ik vond het niet echt een sterke aflevering. Het acteerwerk vond ik dan wel weer goed. Zeker ook met die Britse chick (die overigens ook erg lekker is!). Maar ik had meer verhaal gehoopt met dat spookschip....meer Black Pearl-achtig zeg maar hehehe.
pi_54644166
Damn!

Sterke aflevering ( alweer ). Gordon die terug komt en die een vampier wordt, jammer dat hij dood is nu. Die scene waarin Sam emotioneel wordt tegenover Dean was echt zo lieeeef ! Nu krijgt hij ook nog auto-maak-lessen van Dean

Wat een heerlijk seizoen zover zeg !
pi_54652200
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 09:44 schreef bar_rel het volgende:
Damn!

Sterke aflevering ( alweer ). Gordon die terug komt en die een vampier wordt, jammer dat hij dood is nu. Die scene waarin Sam emotioneel wordt tegenover Dean was echt zo lieeeef ! Nu krijgt hij ook nog auto-maak-lessen van Dean

Wat een heerlijk seizoen zover zeg !
Ik vind dat emotionele moment juist zo ontzettend onnatuurlijk en nep. Krijg er echt braakneigingen van.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_54652810
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 15:19 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

Ik vind dat emotionele moment juist zo ontzettend onnatuurlijk en nep. Krijg er echt braakneigingen van.
Braakneigingen wou ik niet zeggen, maar ik ben wel blij dat Sam en Dean nu meer op 1 lijn zitten waardoor dat soort momenten nu hopelijk uitblijven.

Ik begon het gevoel te krijgen dat die scčne praktisch ongewijzigd in elke aflevering weer terug kwam.

Verder was het een prima aflevering, hoewel ik de voorgaande afleveringen wel een stukje beter vond.
  vrijdag 16 november 2007 @ 21:47:04 #260
101884 PeRi
Allons-y!
pi_54661178
Spānnend! .
Whatever I want.
pi_54662317
Heeft Sam eigenljik nog wel powers?

Enne... is Sam nu een vampier? Toen ie roger onthoofde heeft ie een hoop van z'n vampierbloed gekregen in z'n handen toch?

[ Bericht 66% gewijzigd door athlonkmf op 16-11-2007 22:51:34 ]
pi_54662975
Valt me ook op dat Sam steeds minder het heilige boontje is de laatste tijd.
  vrijdag 16 november 2007 @ 23:29:24 #263
19786 Mr.Saboteur
Hoi, ik Hier??
pi_54664086
het was alleen jamer dat bij het eerste vampiermeisje het bloed al van het mes begon te stromen voordat dean het op z'n pols had gezet maar verder vond ik het een ongelofelijk goede aflevering.
pi_54681082
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 21:47 schreef PeRi het volgende:
Spānnend! .
Kan het niet beter omschrijven
pi_54769417
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 22:28 schreef athlonkmf het volgende:
Enne... is Sam nu een vampier? Toen ie roger onthoofde heeft ie een hoop van z'n vampierbloed gekregen in z'n handen toch?
Nee. Hij had immers geen open wonden aan zijn handen waar het bloed in kon gaan.

En nu maar de hiatus in en enorm hard duimen dat die schrijversstaking snel afgelopen is!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_54769951
quote:
Op woensdag 21 november 2007 21:33 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Nee. Hij had immers geen open wonden aan zijn handen waar het bloed in kon gaan.

En nu maar de hiatus in en enorm hard duimen dat die schrijversstaking snel afgelopen is!
Toen hij de prikkeldraad aanspande, kreeg hij wel degelijk flinke wonden.
  vrijdag 23 november 2007 @ 07:05:51 #267
101884 PeRi
Allons-y!
pi_54794743
13 december pas !
Whatever I want.
pi_54796323
wtf geen supernatural
pi_54797556
Ja 13 Dec afl 8; A Very Supernatural Christmas

En dan volgens mij pas weer 3 Januari...en dan hebben we nog 3-4 afleveringen over ivm Writer Strike!
  vrijdag 23 november 2007 @ 21:28:49 #270
19242 yavanna
Results may vary.
pi_54810118
13 december pas. Ik vroeg mij al af waarom er geen nieuwe afl. was vandaag.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_54938219
Nog 2 weken

Hier de promo, heel brak, van 3.08;

http://youtube.com/watch?v=tGsDFFm6Rao

Ik wil SPN
pi_55082421
Spoilers over Episode 8, 9, 10...over Dean en zijn deal en Sam en zijn evil side. Interesting!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 7 december 2007 @ 18:58:57 #273
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_55107902
Altijd leuk om een serie tof te vinden terwijl ie al 3 seizoenen heeft, ik heb nu het eerste seizoen afgekeken en de tweede is binnen. .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_55109004
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 18:58 schreef jogy het volgende:
Altijd leuk om een serie tof te vinden terwijl ie al 3 seizoenen heeft, ik heb nu het eerste seizoen afgekeken en de tweede is binnen. .
True, ik heb dat atm met Dexter. S1 bijna af (nog 2 eps), en heb dan nog een heel seizoen te gaan
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_55214209
Nog 2 dagen...

En dan weer 3 weken wachten
pi_55270648
Wat een heerlijke aflevering, wederom, en ook geen Bela of Ruby

Touching einde!

Wat zijn het toch 2 goede acteurs he
pi_55274323
Heerlijke aflevering? Deze aflevering vond ik echt bizar slecht. Ik haat ook die enorm overbodige en saaie flashbacks. En dat geforceerde emotionele gedoe van de laatste tijd moet echt eens stoppen. Doodziek word ik ervan.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_55274384
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 17:57 schreef Mustard_Man het volgende:
En dat geforceerde emotionele gedoe van de laatste tijd moet echt eens stoppen.
Ik vind dat altijd wel de kracht van de serie, de broederschap. Maar het wordt misschien wel een beetje langdradig nu.
pi_55276636
Op die nagel scene kan ik maar 1 ding zeggen: Gatverdamme!!!
Maar verder vond ik 'm schattig! En toch ook wel een béétje creepy maar ja, that's supernatural!

Toen Sam uitlegde waarom die geen kerst wou ging er pas weer een belletje rinkelen van oh ja, Dean gaat dood. Dom dat ik dat was vergeten. Maar vond het een leuke kerst-achtige aflevering
pi_55281924
Ik kreeg echt afschuwelijk kippenvel bij die scene waar Sam & Dean vastgebonden zitten en die 2 sadististche Pagan gods om hun heen lopen enzo. Erg vet met een mooi slot van deze aflevering.

Nu nog 4 afleveringen resterend voordat de scripts op zijn, geloof ik?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_56272899
*Topic omhoog krikt*

Nog een week voor de laatste 4 afleveringen, daarna wordt Supernatural van de buis afgekelderd! The Cw gaat ipv herhalingen uitzenden van Supernatural, Reaper in de uitzendtijd van Supernatural neerzetten! Dus dat is een beetje jammer....hopelijk wordt Supernatural niet gecancelled!

Oh ja, ik las ook ergens dat afl 11 en 12 worden omgewisseld omdat afl 11 een betere cliffhanger heeft en nu dus afl 12 wordt zodat het een betere ''season finale'' wordt!

Nou ik ben benieuwd!
pi_56273103
Anders ik wel.
pi_56282423
Heb SPN inmiddels veel gekeken. Ben nu bij tot Season 03 -01. Dit ga ik de komende dagen even kijken.
Komt er nog wel een deel 4 ? Of wordt deze serie ook alweer geannuleerd?
pi_56287950
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 19:55 schreef Ulreazj het volgende:
Heb SPN inmiddels veel gekeken. Ben nu bij tot Season 03 -01. Dit ga ik de komende dagen even kijken.
Komt er nog wel een deel 4 ? Of wordt deze serie ook alweer geannuleerd?
Geen planning voor S4..maar het is ook nog niet gecancelled.

Ik weet wel dat The Cw Supernatural goed vind, want het is al een goede kijkcijfer serie. Ze geven nu Reaper een kans in de plaats van Supernatural ( omdat Supernatural 21 februari laatste afl uitzend, afl 3-12) en daarna voorlopig niks. Maar S4 is nog niet aangekondigd...maar dat komt volgens mij meestal pas in Mei. Maar met die strike...who knows?
pi_56313204
Hier 2 preview filmpjes voor volgende week, Witch Hunt S3E09;

http://www.sfuniverse.com(...)um-first-look-clips/

Echt te geil gewoon
pi_56316142
Ok. Hoop het wel dat het blijft doorgaan. Goeie verhaallijn, goeie special effects. En ook het 3de seizoen begint goed. Dat zie je bij weinig series meer tegenwoordig.
pi_56402031
Woo als de Writer Strike mid februari stopt dan kunnen er misschien nog 2-3 episodes worden uitgepoept alsdus Eric Kripe;

http://www.eonline.com/go(...)8c-8feb-0d6f0f044f60
pi_56452301
Wat een vette aflevering weer !

Je ziet gewoon dat Dean aan het einde dat hij niet meer naar 'hel' wilt, maar ja niets lijkt hem meer te kunnen redden !

Ik ben benieuwd hoe ze dit allemaal gaan uitpakken, met die hele demonenwar, Sam en dan Dean met die deal! Zal wel een vette climax worden!!
pi_56461298
Erg vette ep, wat onthullingen links en rechts. Muy bien
pi_56469725
Nu eerste 3afleveringen gezien van SPN. Die casters met die lekkere chicks elke aflevering.
pi_56552254
Toen ik het ging kijken merkte ik dat ik het die paar weken echt gemist heb Kan weer niet wachten op de volgende ep!
Maaruh.. Ligt het nou aan mij of is dit seizoen gewoon echt ranzig? Die tanden die uitvallen, die sneeen op d'r armen. Om maar niet te spreken over die martel scene in de vorige ep.. Ik kan veel hebben maar ik heb het gevoel dat het alleen maar gruwelijker wordt Niet dat het er niet bij past ofzo, maar het 'voelt' anders als de andere seizoenen.
Hoe Dean ook die demon neerstak.. agressieve boel
pi_56552871
Ruby

Laat de schrijvers haar alsjeblieft nog een tijdje in de serie houden.

Ik dacht, ik zoek even een pic en maak er een widescreen wallpapert van.
Voor de geinteresseerden:

http://i32.tinypic.com/2njj9e9.jpg
pi_56599939
Oeh leuke aflevering

Dean die eindelijk niet meer dood wilt...

En wat is Bela toch een bitch !1
pi_56601536
Ok dus Bela en Dean straks een stelletje. En Sam en Ruby.
Ben nu helemaal bij, wachten op de volgende afleveringen.

Wie zou die man uit the west zijn, die de nieuwe leider van de demons wordt ?
pi_56603087
Ik denk eerder Sam en Bela, en Dean met Ruby.
pi_56604776
Naja, Bela moest wel even slikken toen ze Dean in pak zag.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 22:34:42 #297
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_56612148
Ik vind de humor alleen iets minder geworden tenopzichte van het eerste seizoen. En in mindere mate de 2e. Het is wel griezeliger en duisterder geworden wel. Deze ep was saai. Ellenlang geneuzel of dreamroots enzo. Mis het oldschool hunting zoals het 1e seizoen nu wel.
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_56612706
Leuke afleveringen weer. Ik mis het Chick-of-the-week concept alleen wel een beetje, hoewel Bela dat redelijk goedmaakt. En Ruby ook wel een beetje.

Verder hoop ik dat Dean binnenkort een uitweg vindt uit zijn hel-deal, die verhaallijn heeft mij al lang genoeg geduurd.
pi_56615569
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 22:57 schreef Symer het volgende:

Verder hoop ik dat Dean binnenkort een uitweg vindt uit zijn hel-deal, die verhaallijn heeft mij al lang genoeg geduurd.
Weet niet of het moeite waard is om te in spoilertags te zeggen, maar toch maar wel gedaan!
SPOILER
En ik hoop niet dat Dean of Sam iets met die chicks krijgt hoor !11 Dan wordt het net Scooby Doo !!1
Misschien een paar x van bil ...maar als setje, nee dank je ...ze horen gewoon alleen te zijn en alleen te werk!! Of als series finale dat ze dan iemand krijgen...oh nee ze moeten dood aan het einde, want dat zou een waardig uiteinde zijn!

Eric zegt ook dat hij zijn 'supernatural verhaallijnen'tot 5 seizoenen ongeveer heeft gepland, en er ook neit meer van wilt maken!

Nou eerst maar eens afwachten of we nog een S4 krijgen! Al denk ik dat de kans wel groot is!
pi_56615806
Toffe ep. Mijn theorie atm: BElla had het er over dat Bobby haar leven had gered, Bobby zei dat hij haar alleen een goede deal op een amulet had gegeven. Wat als dat amulet haar somehow onder een soortgelijke deal heeft uitgehaald, of uithaalt zo lang ze hem draagt. Dat dat Dean's redding kan zijn. Just a thought.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')