SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een aflevering om naar uit te kijken dus!!Correct en tevens juist...
Ik vind dat emotionele moment juist zo ontzettend onnatuurlijk en nep. Krijg er echt braakneigingen van.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:44 schreef bar_rel het volgende:
Damn!
Sterke aflevering ( alweer). Gordon die terug komt en die een vampier wordt, jammer dat hij dood is nu. Die scene waarin Sam emotioneel wordt tegenover Dean was echt zo lieeeef
![]()
![]()
! Nu krijgt hij ook nog auto-maak-lessen van Dean
![]()
Wat een heerlijk seizoen zover zeg!
Braakneigingen wou ik niet zeggen, maar ik ben wel blij dat Sam en Dean nu meer op 1 lijn zitten waardoor dat soort momenten nu hopelijk uitblijven.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:19 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
Ik vind dat emotionele moment juist zo ontzettend onnatuurlijk en nep. Krijg er echt braakneigingen van.![]()
Nee. Hij had immers geen open wonden aan zijn handen waar het bloed in kon gaan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:28 schreef athlonkmf het volgende:
Enne... is Sam nu een vampier? Toen ie roger onthoofde heeft ie een hoop van z'n vampierbloed gekregen in z'n handen toch?
Toen hij de prikkeldraad aanspande, kreeg hij wel degelijk flinke wonden.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee. Hij had immers geen open wonden aan zijn handen waar het bloed in kon gaan.
En nu maar de hiatus in en enorm hard duimen dat die schrijversstaking snel afgelopen is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
True, ik heb dat atm met Dexter. S1 bijna af (nog 2 eps), en heb dan nog een heel seizoen te gaanquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:58 schreef jogy het volgende:
Altijd leuk om een serie tof te vinden terwijl ie al 3 seizoenen heeft, ik heb nu het eerste seizoen afgekeken en de tweede is binnen..
Ik vind dat altijd wel de kracht van de serie, de broederschap. Maar het wordt misschien wel een beetje langdradig nu.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:57 schreef Mustard_Man het volgende:
En dat geforceerde emotionele gedoe van de laatste tijd moet echt eens stoppen.
Geen planning voor S4..maar het is ook nog niet gecancelled.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:55 schreef Ulreazj het volgende:
Heb SPN inmiddels veel gekeken. Ben nu bij tot Season 03 -01. Dit ga ik de komende dagen even kijken.
Komt er nog wel een deel 4 ? Of wordt deze serie ook alweer geannuleerd?
Weet niet of het moeite waard is om te in spoilertags te zeggen, maar toch maar wel gedaan!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:57 schreef Symer het volgende:
Verder hoop ik dat Dean binnenkort een uitweg vindt uit zijn hel-deal, die verhaallijn heeft mij al lang genoeg geduurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik hoop niet dat Dean of Sam iets met die chicks krijgt hoor!11 Dan wordt het net Scooby Doo
!!1
Misschien een paar x van bil...maar als setje, nee dank je ...ze horen gewoon alleen te zijn en alleen te werk!! Of als series finale dat ze dan iemand krijgen...oh nee ze moeten dood aan het einde, want dat zou een waardig uiteinde zijn!
Eric zegt ook dat hij zijn 'supernatural verhaallijnen'tot 5 seizoenen ongeveer heeft gepland, en er ook neit meer van wilt maken!
Nou eerst maar eens afwachten of we nog een S4 krijgen! Al denk ik dat de kans wel groot is!
Correct en tevens juist...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |