Ja natuurlijk! Dat was echt geweldig dat stukje!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:27 schreef Purky het volgende:
Ah je hebt al een "batman"-icon bar_rel
Elke aflevering gebeurt toch iets anders? En adnere monsters enzo ..quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:37 schreef NgInE het volgende:
was ook begonnen aan het 2e seizoen, maar aangezien elke aflvering min of meer hetzelfde bleef als degene er voor (behalve dan de hoofd verhaallijn, die wel interresant bleef), ben ik afgehaakt.
Toch wordt er best veel verhaallijn en background ontwikkeld in seizoen 2, daarnaast zijn de gesprekken tussen de 2 broers altijd entertaining omdat ze elkaars tegenpolen zijn. Supernatural wordt alleen maar beter!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:37 schreef NgInE het volgende:
was ook begonnen aan het 2e seizoen, maar aangezien elke aflvering min of meer hetzelfde bleef als degene er voor (behalve dan de hoofd verhaallijn, die wel interresant bleef), ben ik afgehaakt.
En bovenal het meest belangrijkste; de looks. Ik kijk ook mede omdat het leuke jongens zijnquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:15 schreef Ogala het volgende:
[..]
Toch wordt er best veel verhaallijn en background ontwikkeld in seizoen 2, daarnaast zijn de gesprekken tussen de 2 broers altijd entertaining omdat ze elkaars tegenpolen zijn. Supernatural wordt alleen maar beter!![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:38 schreef bar_rel het volgende:
Morgen alweer!
Vond dit wel lachen, gaat over afl 3.10;Dat wil ik wel zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De titel van 3.08 maakt mij ook erg nieuwsgierig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:43 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat wil ik wel zien
De titel van 3.08 maakt mij ook erg nieuwsgierig
Ja hier wat interessant over die episode;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:53 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja hier wat interessant over die episode;Tofheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe sneller het donderdag is hoe beterquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:07 schreef Purky het volgende:
Jemig het is alweer woensdag, time flies!!
Inderdaad, zo denk ik ook ja!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:01 schreef Hopey het volgende:
Ik heb zo het idee dat blondie hem juist die richting op stuurt, zodat zij later lekker veilig aan zijn rechter hand zit als ie eenmaal duister en evil Sam is. Lekker genadeloos neermaaien.. ooh ja...![]()
![]()
Dean: "Is he one of yours?'quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:05 schreef Symer het volgende:
Wel hard dat die demon beweerde dat er al een plekje gereserveerd was in de hel voor Dick Cheney
Die evil chick....damn!quote:
Kortom, ik vermoed dat zij bezeten is door Lucifer. Verklaart ook meteen dat mes waarmee ze een paar van de '7 deadly sins' heeft vermoord. Niemand kende dat mes, en het zag er naar mijn idee vrij 'hemels' uit.quote:That little fallen angel on your shoulder
Ik geloof dat ik die niet helemaal begrijp.quote:
Ah, duidelijk.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:35 schreef Plotinus het volgende:
Ik was wat vergeten. Ik vermoed dus dat die blonde meid bezeten is van Lucifer. Heb m'n post aangepast.
Ja zoies...maar het is gewoon om te hebbenquote:
Hier je moest eens weten wat ik allemaal heb van SPN;quote:
Hihi, komt door Jensen Ackles hequote:Op donderdag 1 november 2007 09:47 schreef Ulreazj het volgende:
Volgens mij is er iemand fan. lol
Lekker belangrijk, dat heeft echt geen (directe) impact. Zeker niet op lopende series aangezien die allemaal al af zijn. En films, ach...er liggen wss honderden of meer ongebruikte scripts op de planken. Voorlopig kunnen ze dus wel vooruit in Hollywood.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:47 schreef bar_rel het volgende:
Oh ja jammer dat die strike doorgaat, maandag. Dat zuigt..![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 08:56 schreef Plotinus het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, dat heeft echt geen (directe) impact. Zeker niet op lopende series aangezien die allemaal al af zijn.
Ja Supernatural heeft nu 11 afleveringen volgens mij, dus die loopt in Januari/Februari af.quote:Op zaterdag 3 november 2007 09:28 schreef Symer het volgende:
[..]
Lopende series zijn bij lange na nog niet af. De meesten zitten nu rond zo'n 10 afleveringen die klaar zijn.
quote:
Oh ja wacht ik kom er net achter dat dat ook uit de aflevering komtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |