SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk is Supernatural weer terug!
[ Bericht 4% gewijzigd door bar_rel op 04-10-2007 11:16:13 ]Correct en tevens juist...
Hier is een directe link naar een download (108mb);quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:58 schreef Richardfun het volgende:
Ik snap niet hoe ik em van iTunes zou moeten halen. Ik access de Itunes store, en zoek op supernatural, maar er word alleen wat muziek gevonden. Gebruik iTunes verder nooit hiervoor, dus kan iemand me in de juiste richting wijzen?
Dank je!quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:37 schreef Purky het volgende:
Oeh, spannende promo!
Leuke nieuwe fok-icon heb je nu bar_rel
Wat bar_rel zeiquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:51 schreef bar_rel het volgende:
MIJN GOD!
3.02 The kids are alright!
Dat was echt een van de beste afleveringen van Supernatural, serieus!![]()
Gore, schrikmomenten, en die kids waren gewoon CREEPY. Tering. Wat een vette serie is dit zeg![]()
En die blonde hunter is een demon, echt zo gaaf!!![]()
Die Sam kan helpen om Dean uit de deal te krijgen
![]()
![]()
Dit is een van mijn favoriete afleveringen, damn damn damn.. even bijkomen hoor![]()
Supernatural![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En daarna mompele dat kind nog wat voor die het springkussen op ging en toen ging Dean met een angstig gezicht even tellen of die niet van hem wasquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:58 schreef PeRi het volgende:
Hahahahahahaha " Dude it's so freakin' sweet. It's a hot chick city out there". OMFG wat een cool kiddo
.
Wat een briljante aflevering, echt heerlijk gewoon..
het verhaal draait eigenlijk om wat er met sam is gebeurd (en zijn moeder) ik weet niet hoever je bent in het 1e seizoen dus ik zal niet veel vertellen. Maar het blijft natuurlijk iedere aflevering andere 'demon's' afmaken en iedere keer worden ze een beetje wijzer, een beetje zoals buffy maar dan way cooler!quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:29 schreef Licko het volgende:
ik heb nu een paar episodes gezien van seizoen 1, en vroeg me af of er eigenlijk wel een echt verhaal inzit? zijn het niet gewoon elke aflevering andere "demons" die ze moeten aanpakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb echt een obsessie voor deze serie!
http://www.desiring-jensen.org/gallery/index.php?cat=101 <- Vette promo pics tot afl 3.07
Correct en tevens juist...
Holy crapquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:37 schreef bar_rel het volgende:
Check die gave box;
[afbeelding]
Jammer dat ik al alle twee seasons op dvd heb, andes had ik deze zeker gekocht!![]()
Ja, deze serie mag nog wel een tijdje doorgaan!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:22 schreef PeRi het volgende:
"Sam Winchester must die" Oh no!!!!
"No destiny, just a rabbit's foot.".
Het demonmeisje kan Dean maybe helpen onder de deal uit te komen!!!!!!!!! I smell al een seizoen 4.
.
Ja natuurlijk! Dat was echt geweldig dat stukje!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:27 schreef Purky het volgende:
Ah je hebt al een "batman"-icon bar_rel
Elke aflevering gebeurt toch iets anders? En adnere monsters enzo ..quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:37 schreef NgInE het volgende:
was ook begonnen aan het 2e seizoen, maar aangezien elke aflvering min of meer hetzelfde bleef als degene er voor (behalve dan de hoofd verhaallijn, die wel interresant bleef), ben ik afgehaakt.
Toch wordt er best veel verhaallijn en background ontwikkeld in seizoen 2, daarnaast zijn de gesprekken tussen de 2 broers altijd entertaining omdat ze elkaars tegenpolen zijn. Supernatural wordt alleen maar beter!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:37 schreef NgInE het volgende:
was ook begonnen aan het 2e seizoen, maar aangezien elke aflvering min of meer hetzelfde bleef als degene er voor (behalve dan de hoofd verhaallijn, die wel interresant bleef), ben ik afgehaakt.
En bovenal het meest belangrijkste; de looks. Ik kijk ook mede omdat het leuke jongens zijnquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:15 schreef Ogala het volgende:
[..]
Toch wordt er best veel verhaallijn en background ontwikkeld in seizoen 2, daarnaast zijn de gesprekken tussen de 2 broers altijd entertaining omdat ze elkaars tegenpolen zijn. Supernatural wordt alleen maar beter!![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:38 schreef bar_rel het volgende:
Morgen alweer!
Vond dit wel lachen, gaat over afl 3.10;Dat wil ik wel zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De titel van 3.08 maakt mij ook erg nieuwsgierig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:43 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat wil ik wel zien
De titel van 3.08 maakt mij ook erg nieuwsgierig
Ja hier wat interessant over die episode;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:53 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja hier wat interessant over die episode;Tofheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |