Volgens mij 4 oktober. Of een week eerder.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:07 schreef Purky het volgende:
Klinkt euh.. apart
Wanneer begint het weer, ik mis het zooo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:28 schreef Purky het volgende:
Da's nog wel effe weg.. Een ramp, want heel veel series dat ik volg, en dat zijn er veel, beginnen weer in de herfst. Heb dan vast amper tijd om wat anders te doen behalve series kijken
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed we kunnen wel speculeren, laten we maar afwachten!
Correct en tevens juist...
Linkje doet het weer, alleen kost de box nu 25 Euroquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:20 schreef wolfrolf het volgende:
Ik weet niet of het al bekend is, maar seizoen 1 (R2/R4 PAL) is voor 25 Euro te bestellen bij cd-wow.nl. Ze rekenen GEEN verzendkosten!
http://www9.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=1905240
Je kan betalen met bankoverschrijving of iDealDOEN!
De dvdbox is echt geweldigquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:28 schreef Purky het volgende:
Ik heb 'm voor 25 euro nu besteld. Jammer maar ach, heb pas sinds kort weer salaris en wou 'm heel graag dus boeit ook nietNu wachten tot ie binnen is en weer vanaf het begin kieken! woei!
Bij bol.com is ie gewoon 20quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:28 schreef Purky het volgende:
Ik heb 'm voor 25 euro nu besteld. Jammer maar ach, heb pas sinds kort weer salaris en wou 'm heel graag dus boeit ook nietNu wachten tot ie binnen is en weer vanaf het begin kieken! woei!
Ja nou heb ik 'm al dus dat heeft weinig nut meer hequote:Op zondag 19 augustus 2007 12:19 schreef jmac het volgende:
[..]
Bij bol.com is ie gewoon 20
De nieuwe komt 10okt. uit
Ja hij is sexy hequote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:28 schreef Purky het volgende:
Oh god wat heb jij een super sexy ava-tje op fok![]()
Ik ga ook maar snel weer een Jensen Ackles plaatje doen![]()
Niet dus. Wel uit je doppen blijven kijken. Je betaalt 20 euro per half seizoen.quote:
sir yes sirquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet dus. Wel uit je doppen blijven kijken. Je betaalt 20 euro per half seizoen.
Bij CD-WOW 25 euro voor het hele eerste seizoen in 1 box.
http://www9.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=1905240
Dan heb je nog een hoop om van te genietenquote:Op zondag 9 september 2007 13:59 schreef Mss het volgende:
Supernatural is tof!
Ik lig alleen gruwelijk achter, ik zit nog in seizoen 1!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk is Supernatural weer terug!
[ Bericht 4% gewijzigd door bar_rel op 04-10-2007 11:16:13 ]Correct en tevens juist...
Hier is een directe link naar een download (108mb);quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:58 schreef Richardfun het volgende:
Ik snap niet hoe ik em van iTunes zou moeten halen. Ik access de Itunes store, en zoek op supernatural, maar er word alleen wat muziek gevonden. Gebruik iTunes verder nooit hiervoor, dus kan iemand me in de juiste richting wijzen?
Dank je!quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:37 schreef Purky het volgende:
Oeh, spannende promo!
Leuke nieuwe fok-icon heb je nu bar_rel
Wat bar_rel zeiquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:51 schreef bar_rel het volgende:
MIJN GOD!
3.02 The kids are alright!
Dat was echt een van de beste afleveringen van Supernatural, serieus!![]()
Gore, schrikmomenten, en die kids waren gewoon CREEPY. Tering. Wat een vette serie is dit zeg![]()
En die blonde hunter is een demon, echt zo gaaf!!![]()
Die Sam kan helpen om Dean uit de deal te krijgen
![]()
![]()
Dit is een van mijn favoriete afleveringen, damn damn damn.. even bijkomen hoor![]()
Supernatural![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En daarna mompele dat kind nog wat voor die het springkussen op ging en toen ging Dean met een angstig gezicht even tellen of die niet van hem wasquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:58 schreef PeRi het volgende:
Hahahahahahaha " Dude it's so freakin' sweet. It's a hot chick city out there". OMFG wat een cool kiddo
.
Wat een briljante aflevering, echt heerlijk gewoon..
het verhaal draait eigenlijk om wat er met sam is gebeurd (en zijn moeder) ik weet niet hoever je bent in het 1e seizoen dus ik zal niet veel vertellen. Maar het blijft natuurlijk iedere aflevering andere 'demon's' afmaken en iedere keer worden ze een beetje wijzer, een beetje zoals buffy maar dan way cooler!quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:29 schreef Licko het volgende:
ik heb nu een paar episodes gezien van seizoen 1, en vroeg me af of er eigenlijk wel een echt verhaal inzit? zijn het niet gewoon elke aflevering andere "demons" die ze moeten aanpakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb echt een obsessie voor deze serie!
http://www.desiring-jensen.org/gallery/index.php?cat=101 <- Vette promo pics tot afl 3.07
Correct en tevens juist...
Holy crapquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:37 schreef bar_rel het volgende:
Check die gave box;
[afbeelding]
Jammer dat ik al alle twee seasons op dvd heb, andes had ik deze zeker gekocht!![]()
Ja, deze serie mag nog wel een tijdje doorgaan!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:22 schreef PeRi het volgende:
"Sam Winchester must die" Oh no!!!!
"No destiny, just a rabbit's foot.".
Het demonmeisje kan Dean maybe helpen onder de deal uit te komen!!!!!!!!! I smell al een seizoen 4.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |