quote:
Ik zit precies andersom in elkaar. Ik vind positief denken extreem rustgevend. Soit, ieder zijn dingquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vind het zelf juist extreem rustgevend.
Op die manier valt alles mee, en het vergt erg veel emotie, dus doe ik daarmee ook nog iets nuttigs.
Ik betwijfel het.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:19 schreef broer het volgende:
De vraag is of geestelijk 17 blijven wel zo cool is.
Ik was maar een paar weekjes weg. Die vraag beantwoord ik wel als ik echt een jaar gestopt ben en het ergens over gaat.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:21 schreef broer het volgende:
En? Hoe vind je het om weer terug te zijn, Lamon?
Doet mijn lief ook. Hij wordt de 19e mei 46. So??quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:20 schreef broer het volgende:
en T-shirts met bandnamen draag.
Dat schijnt een ritueel te zijn, ik snap er ook geen reet van, maar maak het vaak mee. Ik koop zelf uberhaupt nooit meer t-shirts op een concert. Altijd dure troep die me net niet past, of na 3 keer wassen afbrokkelt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:30 schreef ElizabethR het volgende:
Ik baal er overigens wel eens van als we naar een concert gaan, dat ie als eerste de merchandise wenst te vinden en dan minstens een kwartier loopt te beoordelen welk shirt ie in de pauze gaat kopen.
KOOP HET DAN METEEN MAN!!!!
Misschien wil ik wel gewoon net iets te veel in het geaccepteerde beeld passen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:28 schreef ElizabethR het volgende:
Doet mijn lief ook. Hij wordt de 19e mei 46. So??
Het past bij hem
quote:Red Guy: What's the matter tubby? Why the long FAT face?
Cow: Mom told me never to talk to strangers, and you're pretty strange.
Je bent nu sarcastisch?quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:41 schreef broer het volgende:
Overigens is hij wel zo verstandig om dan in ieder geval iets te kopen. Ik was vorige week bij Persil en die hadden ontzettend leuke shirts. Maar mooi dat ik er geen heb gekocht.
Had ik het maar wel gedaan. Kijk dan:
[afbeelding]
Héél mooi!!!quote:
Echt?quote:
Ik zal eens beginnen met downloaden morgen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:57 schreef broer het volgende:
Slecht getekend? Teruggebracht tot de essentie, zou ik zeggen. Mooi design. Hou ik wel van.
Maar goed, ik heb ze dan ook gezien. (Goed bandje, trouwens. Zou je moeten gaan zien.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |