Quequote:Op zondag 29 april 2007 02:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
mischien vindt ik dit jaar eindelijk Secret of Mana voor mijn oude SNES
Ja, je zou 't zomaar vergeten hèquote:Op zondag 29 april 2007 02:29 schreef broer het volgende:
O, semi-bikkeltijd.
Ik nietquote:
ik neem aan dat je de oude 16-bit Super nintendo kent?quote:
De agressie!quote:Op zondag 29 april 2007 02:47 schreef ElizabethR het volgende:
Toch heb je er dan altijd weer van die lui bij die zichzelf zo belangrijk vinden dat ze gewoon komen, omdat 'je anders zo alleen zit op zo'n dag, en dat is niet gezellig'
Dat maak ik zelf wel uit ja!!!!
Agressie??quote:Op zondag 29 april 2007 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De agressie!Maar je hebt helemaal gelijk. Mensen die zichzelf uitnodigen
![]()
Van horen zeggen, ik ben geen gamer. Hoop dat je vindt wat je zoekt!quote:Op zondag 29 april 2007 02:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik neem aan dat je de oude 16-bit Super nintendo kent?
Secret of Mana is verrweg de beste spel ooit uitgebracht op deze met nostalgie overlade console, wie vergeet de toppers als mortal kombat, super mario, mario kart, en het jueweeltje, Secret of Mana
Ik probeer mijn verjaardag helemaal uit te bannen. Bij de meeste mensen lukt het, maar mijn vader legt zich er niet bij neer. Die belt een paar dagen van tevoren ook gerust mijn broers en zus om te vertellen dat ik binnenkort jarig ben en dat ze langs moeten komen.quote:Op zondag 29 april 2007 02:47 schreef ElizabethR het volgende:
Toch heb je er dan altijd weer van die lui bij die zichzelf zo belangrijk vinden dat ze gewoon komen, omdat 'je anders zo alleen zit op zo'n dag, en dat is niet gezellig'
Dat maak ik zelf wel uit ja!!!!
Netjes. Heel netjes.quote:Op zondag 29 april 2007 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
Van horen zeggen, ik ben geen gamer. Hoop dat je vindt wat je zoekt!
Whahahaha!quote:Op zondag 29 april 2007 02:54 schreef ElizabethR het volgende:
Agressie??
Precies! Daarom was ik de laatste jaren altijd de hort op met mijn verjaardag, gewoon met man en kinderen!! Veel leuker!
En dan had je nog 's-avonds mensen die belden: 'Waar was je nou, we hebben 5 minuten staan bellen, maar je deed niet open! ZIjn we helemaal voor niks gekomen! EN we hadden eigenlijk naar de braderie/openluchtspel/koninginnedagviering daar-en-daar gewild!!'
Ja trut, ik verkondig al jaren dat ik mijn verjaardag niet vier!! Ook tegen jou ja!! Dus als je die 30 april zooi mist omdat je zo nodig bij mij op de stoep wilt staan is dat je eigen verdomde rotschuld!!!
En dat was wel agressief Wicky
Die komt gewoon hoor!! En dan is het smoesje: 'Ja, maar ik ben toch je vader! Ik ben toch zeker wel welkom!!'quote:Op zondag 29 april 2007 02:55 schreef broer het volgende:
[..]
Eens zien hoe het aankomende keer gaat.
Ik ga maandag gewoon werken. Mijn man heeft een examen en mijn zoon moet gewoon naar school. Het is hier namelijk geen koninginnedag.quote:Op zondag 29 april 2007 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar wat ga je doen maandag? Want nu hoef je niemand te ontlopen.
Nog meer mensen die niet willen luisteren.quote:Op zondag 29 april 2007 02:55 schreef broer het volgende:
Ik probeer mijn verjaardag helemaal uit te bannen. Bij de meeste mensen lukt het, maar mijn vader legt zich er niet bij neer. Die belt een paar dagen van tevoren ook gerust mijn broers en zus om te vertellen dat ik binnenkort jarig ben en dat ze langs moeten komen.
Ja, weet ik. Ik denk dat ik gewoon een uurtje bij hén op bezoek ga, en het daar bij laat.quote:Op zondag 29 april 2007 02:58 schreef ElizabethR het volgende:
Die komt gewoon hoor!! En dan is het smoesje: 'Ja, maar ik ben toch je vader! Ik ben toch zeker wel welkom!!'
Wat nou?quote:Op zondag 29 april 2007 02:56 schreef broer het volgende:
Netjes. Heel netjes.
"Ze willen mijn verjaardag vieren, dus ik besta."quote:Op zondag 29 april 2007 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
Nog meer mensen die niet willen luisteren.
Ja, zover was ik welquote:Op zondag 29 april 2007 03:00 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ga maandag gewoon werken. Mijn man heeft een examen en mijn zoon moet gewoon naar school. Het is hier namelijk geen koninginnedag.
quote:Op zondag 29 april 2007 03:02 schreef Wickedangel het volgende:
Wat nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |