quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:08 schreef vroutje het volgende:
Ja wie weet!
volgens mij ben ik wat sexueel gefrustreerd op het moment
[..]
hahha heb zelfde probleemken er geen genoeg van krijgen....
Inderdaad, wie niet. Zou het van het zonnetje komen![]()
Dacht dat alleen mannen daar last van hadden![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:42 schreef vroutje het volgende:
Zijn we allebij gefrustreerd en we hebben allebei een man.....![]()
mwa hoerig lief ... maakte me niet zo veel uit hoe andere tegen me aan kijken!! als ik maar krijg wat ik wilquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:05 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik vond dat ook heel lekker, maar is alweer een tijd geleden, denk niet dat mijn huidige vriend er voor in is.
(moet stiekem lachen, want vind het grappig dat je dat zo hier vertelt, en ook wel lief, al heb ik geen idee waarom, want sex met twee mannen tegelijk wordt meestal als hoerig bestempeld en niet als lief)
Het maakt niet uit wat mensen over je denken, ook niet wat mensen over anderen denken, ik heb mijn eigen mening en die baseer ik op eigen ervaringen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:13 schreef Adore het volgende:
[..]
mwa hoerig lief ... maakte me niet zo veel uit hoe andere tegen me aan kijken!! als ik maar krijg wat ik wil
geil :$quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:16 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat mensen over je denken, ook niet wat mensen over anderen denken, ik heb mijn eigen mening en die baseer ik op eigen ervaringen.
Een vrouw naar mijn hartquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:13 schreef Adore het volgende:
[..]
mwa hoerig lief ... maakte me niet zo veel uit hoe andere tegen me aan kijken!! als ik maar krijg wat ik wil
je mag het wel op mij proberen (ben wel een vrouw uhh meisje!!)quote:Op zondag 6 mei 2007 19:27 schreef Juicyhil het volgende:
Laatst was er op Discovery iets over het Bi zijn. En die gasten zeiden dat het gewoon een benoeming is voor mensen die niet willen zeggen dat ze homo zijn.
Ik heb het iig nog nooit met een jongen geprobeerd, wel krijg ik dezelfde gevoelens bij een jongen als dat ik bij een meisje krijg.
ik denk dat ik te veel voorstellen van "hetero" mannen heb gehad om te geloven dat de meerderheid helemaal hetero is, maar ik noem iemand dan niet meteen bi, eerder experimenteel.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:18 schreef ralphje het volgende:
Volgens mij moet je gewoon niet je richten op homo, bi, of hetero. Je moet het zien als een thermometer, of hoe je het dan ook wilt zien (die kleuren zeggen niets over de temperatuur verder, maar over de standaardkleuren die bij mannen en vrouwen worden gebruikt)
[afbeelding]
(dit dingetje werkt dus voor mannen en vrouwen)
De kans dat je echt alleen maar op mannen of vrouwen valt is erg klein. Ik denk dat de meeste mensen tussen de 5 en 95 zitten. Voor jezelf moet je maar uitmaken waar je ergens zit, maar zo bekeken is iedereen biseksueel. Als je het zou verdelen van 0:33:67:100, dan zou je zelf kunnen bepalen of je bi bent. Zou je bi helemaal uitsluiten, dan zit die scheiding dus op de 50.
Maar goed: mijn punt is dus dat niemand 100% hetero, 100% bi of 100% homo is. Als je zin hebt in seks met iemand van hetzelfde geslacht, ben je dus niet gelijk helemaal bi. Eerder een 'beetje', netzoals een 'beetje' hetero en een 'beetje' homo.
Graagquote:Op zondag 6 mei 2007 19:59 schreef Adore het volgende:
[..]
je mag het wel op mij proberen (ben wel een vrouw uhh meisje!!)
of je moet op forum de details verder willen bespreken of per pmquote:
Pm gestuurdquote:Op maandag 7 mei 2007 11:41 schreef Adore het volgende:
[..]
of je moet op forum de details verder willen bespreken of per pm
De inbox "juicyhil" is niet beschikbaar
Inderdaad per PM...quote:Op maandag 7 mei 2007 11:41 schreef Adore het volgende:
[..]
of je moet op forum de details verder willen bespreken of per pm
De inbox "juicyhil" is niet beschikbaar
viel niks te bespreken ... hij is 17quote:Op maandag 7 mei 2007 13:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Inderdaad per PM...
Details verder besprekken wil ik namelijk niet op het forum
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |