Omdat ze niet met jan en alleman neukt ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:44 schreef Dynabite het volgende:
Die grot van Sylvia is zó uitgedroogd, die neemt geen vocht meer op![]()
![]()
dat dacht ik ook jaquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Nico teleurgesteld: wederom geen mooie beelden... of zie ik het verkeerd?
Ik geloof het welquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Nico teleurgesteld: wederom geen mooie beelden... of zie ik het verkeerd?
Oh, die was me helemaal niet opgevallen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:45 schreef webextreme.nl het volgende:
lol zie je die nicht naakt rondlopen
Wiens nicht?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:46 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Oh, die was me helemaal niet opgevallen.
Loopt er een nicht naakt rond?
Goed tijdschrift ookquote:
Ze hebben daar ook zo'n hetero die de hele tijd met blote borsten ronddarteltquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:45 schreef webextreme.nl het volgende:
lol zie je die nicht naakt rondlopen
Hoor je ze niet lachen en kletsen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:46 schreef mootie het volgende:
Huh... wat?
Was toch een grapje van mij...... ze deden de hele tijd huh? wat?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoor je ze niet lachen en kletsen?
Nu doet eric ook mee. Gewoon gezellige flauwe kul over vroeger aan het begin.
Het is toch iemands nichtquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik weet het niet, hij of zij schijnt naakt te zijn.
Ja weet ik wel, maar de lol was dat mensen serieus antwoord gingen geven... (Of heb ik de grap nou niet begrepen)quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:49 schreef mootie het volgende:
Was toch een grapje van mij...... ze deden de hele tijd huh? wat?![]()
Ik ben de draad nu kwijtquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja weet ik wel, maar de lol was dat mensen serieus antwoord gingen geven... (Of heb ik de grap nou niet begrepen)
Ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |