"Hoe laat" dus.quote:http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=hoelaat
U hebt gezocht op hoelaat:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Waarom zou je niet teveel missen, omdat je in Frankrijk zit? T is een koninginnedag zoals iedere jaar, alleen dit jaar met zeer riant weer.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:18 schreef ShizzleNizzle het volgende:
Blehh k moet me koninginnedag 2007 weer in Frankrijk zitten..Ik hoop dat ik niet teveel mis.. xx
ga je Segolene wakkerlikkenquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:18 schreef ShizzleNizzle het volgende:
Blehh k moet me koninginnedag 2007 weer in Frankrijk zitten..Ik hoop dat ik niet teveel mis.. xx
haha goeiequote:Op vrijdag 27 april 2007 21:40 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Maandagmiddag om 1500, als ik klaar ben met werken
het is voor iedereen, tenminste als men zich allemaal bevindt in hetzelfde tijdzone, op het zelfde moment koninginedag.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:07 schreef vrouwtje.theelepel het volgende:
hoelaat is het voor jou koninginnedag?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |