Ik ben een pauper, ik heb geen bad.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:46 schreef UncleSam het volgende:
Je kan altijd nog het bad gebruiken.
En geen wc papierquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:43 schreef Frrreek het volgende:
Mijn WC zit bovendien niet in dezelfde kamer als de douche, want anders no problem je weet. gewoon die douchekop op je aars zetten enz
Inderdaad.... Dan denkt iedereen:'' Zooo die moet keihard schijten, maar heeft niks meer in huis.....pwned!''quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:50 schreef Frrreek het volgende:
Overigens is het de truuk om je huisgenoten de goederen in te kopen, want het is niet tof om met zo'n familiepak WC rollen over straat te chillen natuurlijk.
Conclusie...Lamme tak dat je bent. Ik was al 20x keer naar de super gegaan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:43 schreef Frrreek het volgende:
Of beter gezegd, een gebrek aan WC papier
Ik moet keihard schijten, ik heb nog maar 20 minuten om naar de supermarkt te gaan en geen zin. Zal ik wachten tot morgen? Aarghh ik voel de drollen komen
Mijn WC zit bovendien niet in dezelfde kamer als de douche, want anders no problem je weet. gewoon die douchekop op je aars zetten enz
Klacht: schijten zonder WC papier als de douche in een andere kamer zit dan de WC en het doucheputje geen drollen doorlaat en de supermarkt zo dicht gaat
juist. Nog snel naar binnen gaan, 2 minuten voor sluitingstijd. Enige persoon in die winkel, en maar doen alsof je wat anders zoekt dan pleepapier. Uiteindelijk met een paar danoontjes (voor de stoelgang) en 8 rollen dubbelzijdig engelenvacht (16 gaat me te ver) naar buiten gegaanquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:52 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Inderdaad.... Dan denkt iedereen:'' Zooo die moet keihard schijten, maar heeft niks meer in huis.....pwned!''
Who gives a fuck...Is dat tegenwoordig niet tof meer dan om met pleepapier over straat te chillen. Je kunt natuurlijk ook een tas meenemenquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:50 schreef Frrreek het volgende:
Overigens is het de truuk om je huisgenoten de goederen in te laten kopen, want het is niet tof om met zo'n familiepak WC rollen over straat te chillen natuurlijk. Maar nu zijn ze allebei weg, en niet voor morgen terug. Ik heb verloren
Volgende keer wat rollen onder m'n bed verstoppen denk ik.
Gefeliciteerd! Ik zou je graag de Dexter Duckling WC rol houder aanbieden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:05 schreef BolleSmurf het volgende:
[..]
Conclusie...Lamme tak dat je bent. Ik was al 20x keer naar de super gegaan.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:05 schreef Frrreek het volgende:
[..]
juist. Nog snel naar binnen gaan, 2 minuten voor sluitingstijd. Enige persoon in die winkel, en maar doen alsof je wat anders zoekt dan pleepapier. Uiteindelijk met een paar danoontjes (voor de stoelgang) en 8 rollen dubbelzijdig engelenvacht (16 gaat me te ver) naar buiten gegaan
wat is er mis met de douchekop op je aars zetten, nog schoner dan wc papier hoorquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:43 schreef Frrreek het volgende:
Of beter gezegd, een gebrek aan WC papier
Ik moet keihard schijten, ik heb nog maar 20 minuten om naar de supermarkt te gaan en geen zin. Zal ik wachten tot morgen? Aarghh ik voel de drollen komen
Klacht: schijten zonder WC papier als de douche in een andere kamer zit dan de WC en het doucheputje geen drollen doorlaat en de supermarkt zo dicht gaat
Ik heb ze binnen handbereik. Dat 2 minuten voor tijd binnenlopen voor een pakje yoghurt en een berg WC rollen was geen grap. Nu lekker een kopje koffie zetten en dan snoeihard schijten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:10 schreef BolleSmurf het volgende:
Whehehe...Ik snap niet dat mensen wachten tot ze zichzelf bijna onderschijten. Alleen maar omdat ze te lam zijnEn anders ga je schijten bij de super. Hoe lang heb je nog ? Of ben je nu echt te laat
![]()
Je kan ook nog een vork gebruiken om je poep door het putje te persen, wel een vork van je huisgenoot gebruiken natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:50 schreef FlitsFrits het volgende:
In je douchebak poepen en dan de straal van de douchekop op hard zetten om je le drol in stukjes te hakken, vervolgens kun je ze zonder moeite wegspoelen.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:14 schreef Frrreek het volgende:
en stiekem toch de douchekop op m'n aars
quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:14 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ik heb ze binnen handbereik. Dat 2 minuten voor tijd binnenlopen voor een pakje yoghurt en een berg WC rollen was geen grap. Nu lekker een kopje koffie zetten en dan snoeihard schijten.
en stiekem toch de douchekop op m'n aars
Of z'n tandenborstel voor het maximale 'priceless' effect.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:15 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Je kan ook nog een vork gebruiken om je poep door het putje te persen, wel een vork van je huisgenoot gebruiken natuurlijk.
In welke pauperstad/dorp woon jij?quote:
Daarom zijn de plees hier allemaal uitgerust met zo'n spuitje waarmee je je aars na de daad kan schoonspoelen. Paar dagen geleden maar eens geprobeerd, en zo'n koude straal op je reet doet geen wonderen. Godverdommequote:Op vrijdag 27 april 2007 20:11 schreef Straatneger het volgende:
[..]
wat is er mis met de douchekop op je aars zetten, nog schoner dan wc papier hoor
quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:21 schreef StonedKinG het volgende:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
+
[afbeelding]
=
[afbeelding]
Cool, een wc die terugzeiktquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:27 schreef Frrreek het volgende:
[afbeelding]
Zo'n geval dus. Mijn toilet is alleen wat geler, en het ruikt er behoorlijk goor.
Koud water op je anus
Met je tenen kun je ook wel de drollen pletten en als je dan de douchekop op de pletpoep richt dan lost het zo opquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:50 schreef FlitsFrits het volgende:
In je douchebak poepen en dan de straal van de douchekop op hard zetten om je le drol in stukjes te hakken, vervolgens kun je ze zonder moeite wegspoelen.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:27 schreef Frrreek het volgende:
[afbeelding]
Zo'n geval dus. Mijn toilet is alleen wat geler, en het ruikt er behoorlijk goor.
Koud water op je anus
En vervolgens moeite doen om je voeten schoon te krijgen? Omslachtigquote:Op zaterdag 28 april 2007 04:00 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Met je tenen kun je ook wel de drollen pletten en als je dan de douchekop op de pletpoep richt dan lost het zo op
Nee, je doet er toch een sok over, niemand die het ziet.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:55 schreef Frrreek het volgende:
[..]
En vervolgens moeite doen om je voeten schoon te krijgen? Omslachtig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |