ja kan wel, maar dan kan hij alsnog buigen naar de kant waar het plakband op zit..quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:53 schreef Knuffleheinz het volgende:
Ja las het net, kan je niet het plakband aan de "bovenkant" plakken? dus niet de kant met de strip maar die met je naam enzo.
nope, maar 1 rekeningquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:54 schreef kauwkikker het volgende:
Misschien kan je via internetbankieren een bedrag overmaken naar je andere rekening als je die hebt?
Ik heb nog nooit een pas hoeven inleveren (rabo), de oude werkt na het eerste gebruik van de nieuwe niet meer.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:56 schreef Nachtdier het volgende:
Het is niet zo dat je je pas hoeft in te leveren als deze kapot is. Dat doe je pas later, als je de nieuwe pas activeert.
Met je pas en ID-kaart/Paspoort naar de bank toe en binnen geld opneme bij zo'n baliequote:Op vrijdag 27 april 2007 19:59 schreef KELDER het volgende:
zoals gfree zegt, ik zou, nu dat die het zeker nog doet, voldoende opnemen om de komende dagen mee door te komen, en dan meteen nieuwe aanvragen
Ligt eraan bij welke bank je zit. Volgens mij is de rabo niet gratis. Niet dat et veel kost maar tochquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:49 schreef Knuffleheinz het volgende:
Je kan gewoon altijd gratis bij de bank een nieuwe aanvragen, duurt een weekje en dan heb je weer een nieuwe unit.![]()
Dat werkt niet bij elke bank.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:03 schreef faithjez het volgende:
Met je pas en ID-kaart/Paspoort naar de bank toe en binnen geld opneme bij zo'n balie![]()
Meestal zal hij nog wel werken, maar sommige automaten (pinautomaten vaak iets minder dan betaalautomaten zoals die van de NS) kunnen erg gevoelig zijn als de pas een iets andere vorm of gewicht heeft en daardoor de pas niet accepteren. (Door het stukje tape is de ene kant van de pas zwaarder dan de ander).quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:43 schreef Thrilled het volgende:
Hey, ik heb een flinke barst in mijn pinpas, hij zit op de grens van het magneetstripje.. toen ik vanmiddag geld ging storten accepteerde de bank de pas nog wel dus hij werkt nog, alleen nu wil ik vragen of hij blijft werken met een plakbandje wat over de magneetstrip loopt?
Dat dus.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:57 schreef gfree het volgende:
Dan ga je nu naar de pinautomaat en pin je genoeg voor komend weekend, en anders wordt het lenen.
In ieder geval niet bij de Postbank... dan moet je gewoon betalen voor die pas.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:49 schreef Knuffleheinz het volgende:
Je kan gewoon altijd gratis bij de bank een nieuwe aanvragen, duurt een weekje en dan heb je weer een nieuwe unit.![]()
Postbankquote:Op zondag 29 april 2007 23:36 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
In ieder geval niet bij de Postbank... dan moet je gewoon betalen voor die pas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |