abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48788086
Hey, ik heb een flinke barst in mijn pinpas, hij zit op de grens van het magneetstripje.. toen ik vanmiddag geld ging storten accepteerde de bank de pas nog wel dus hij werkt nog, alleen nu wil ik vragen of hij blijft werken met een plakbandje wat over de magneetstrip loopt? Een nieuwe pinpas aanvragen zal wel lang duren ivm koninginnedag erbij? Maar kheb de pas ook van het weekend nodig dus vandaar..
  vrijdag 27 april 2007 @ 19:48:09 #2
164571 Sneeuwvlok
Groetjes, veldmuis
pi_48788306
In die van mij zitten al een half jaar 2 grote scheuren Heb het ooit proberen te lijmen, hij deed het daarna nogsteeds, echter ging ik er een week later weer op zitten

Lijmen dus!
pi_48788399
Je kan gewoon altijd gratis bij de bank een nieuwe aanvragen, duurt een weekje en dan heb je weer een nieuwe unit.
pi_48788448
dat weet ik wel, maar ik geef van het weekend een feestje en ik wil gaan stappen dus ik moet wel kunnen pinnen en totdat de nieuwe binnen is (heb hem zojuist telefonisch aangevraagd) moet ik wel kunnen pinnen, dus vandaar de plakband vraag...
pi_48788535
Ja las het net, kan je niet het plakband aan de "bovenkant" plakken? dus niet de kant met de strip maar die met je naam enzo.
pi_48788581
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 19:53 schreef Knuffleheinz het volgende:
Ja las het net, kan je niet het plakband aan de "bovenkant" plakken? dus niet de kant met de strip maar die met je naam enzo.
ja kan wel, maar dan kan hij alsnog buigen naar de kant waar het plakband op zit..
pi_48788582
Misschien kan je via internetbankieren een bedrag overmaken naar je andere rekening als je die hebt?
pi_48788604
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 19:54 schreef kauwkikker het volgende:
Misschien kan je via internetbankieren een bedrag overmaken naar je andere rekening als je die hebt?
nope, maar 1 rekening
  vrijdag 27 april 2007 @ 19:56:36 #9
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_48788727
Het is niet zo dat je je pas hoeft in te leveren als deze kapot is. Dat doe je pas later, als je de nieuwe pas activeert.
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
  vrijdag 27 april 2007 @ 19:57:13 #10
80068 gfree
Rettekkettet, naar Beter Bed!
pi_48788765
Dan ga je nu naar de pinautomaat en pin je genoeg voor komend weekend, en anders wordt het lenen.
Saubere Schuhe gefallen jedem!
pi_48788777
m'n pa had dat gedaan, maar dat was wel een antieke pinpas... en 15 jaar terug ofzo.

Het werkte iig wel
American beer is just like making love in a canoe -- f**king close to water
  vrijdag 27 april 2007 @ 19:58:30 #12
80068 gfree
Rettekkettet, naar Beter Bed!
pi_48788844
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 19:56 schreef Nachtdier het volgende:
Het is niet zo dat je je pas hoeft in te leveren als deze kapot is. Dat doe je pas later, als je de nieuwe pas activeert.
Ik heb nog nooit een pas hoeven inleveren (rabo), de oude werkt na het eerste gebruik van de nieuwe niet meer.
Saubere Schuhe gefallen jedem!
  vrijdag 27 april 2007 @ 19:59:25 #13
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_48788889
zoals gfree zegt, ik zou, nu dat die het zeker nog doet, voldoende opnemen om de komende dagen mee door te komen, en dan meteen nieuwe aanvragen
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_48789120
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 19:59 schreef KELDER het volgende:
zoals gfree zegt, ik zou, nu dat die het zeker nog doet, voldoende opnemen om de komende dagen mee door te komen, en dan meteen nieuwe aanvragen
Met je pas en ID-kaart/Paspoort naar de bank toe en binnen geld opneme bij zo'n balie
pi_48789130
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 19:49 schreef Knuffleheinz het volgende:
Je kan gewoon altijd gratis bij de bank een nieuwe aanvragen, duurt een weekje en dan heb je weer een nieuwe unit.
Ligt eraan bij welke bank je zit. Volgens mij is de rabo niet gratis. Niet dat et veel kost maar toch
Wiesdebaas ..
pi_48790201
Maar je hebt kans dat als je hem plakt, het pasje bij sommige pinautomaten niet werkt. Sommige pinautomaten zijn gevoelig voor krasjes, vlekken of scheuren. Dus zoals al gezegd is: het beste kun je nu ie het nog wel doet alvast geld opnemen bij een geldautomaat
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_48806181
Beter niet bij een geldautomaat. Beter bij de supermarkt ofzo even wat kopen en geld bijpinnen. Ik had ook een scheur in m'n pinpas en daardoor liet de toplaag een beetje los. Mooi dat de geldautomaat em inslikte.
pi_48807535
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 20:03 schreef faithjez het volgende:
Met je pas en ID-kaart/Paspoort naar de bank toe en binnen geld opneme bij zo'n balie
Dat werkt niet bij elke bank.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_48807575
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 19:43 schreef Thrilled het volgende:
Hey, ik heb een flinke barst in mijn pinpas, hij zit op de grens van het magneetstripje.. toen ik vanmiddag geld ging storten accepteerde de bank de pas nog wel dus hij werkt nog, alleen nu wil ik vragen of hij blijft werken met een plakbandje wat over de magneetstrip loopt?
Meestal zal hij nog wel werken, maar sommige automaten (pinautomaten vaak iets minder dan betaalautomaten zoals die van de NS) kunnen erg gevoelig zijn als de pas een iets andere vorm of gewicht heeft en daardoor de pas niet accepteren. (Door het stukje tape is de ene kant van de pas zwaarder dan de ander).
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_48807586
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 19:57 schreef gfree het volgende:
Dan ga je nu naar de pinautomaat en pin je genoeg voor komend weekend, en anders wordt het lenen.
Dat dus.

Ga nu alvast pinnen wat je van t weekend echt nodig hebt.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_48843385
ik had hem beplakt aan beide kanten en toen pakte de automaat hem niet, tape aan de kant van de magneetstrip eraf gehaald en toen pakte hij hem wel.. het weekend ben ik door iig en nu wachten op mn nieuwe pinpas
pi_48853802
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 19:49 schreef Knuffleheinz het volgende:
In ieder geval niet bij de Postbank... dan moet je gewoon betalen voor die pas.
  maandag 30 april 2007 @ 12:39:46 #23
101852 kokos
mividaloca
pi_48861761
quote:
Op zondag 29 april 2007 23:36 schreef LennyKravitz het volgende:

[..]

In ieder geval niet bij de Postbank... dan moet je gewoon betalen voor die pas.
Postbank
Viva los Vatos Locos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')