Falco zal namens FTR een kaartje naar de familie sturen. Ik vind dat wel de juiste manier eigenlijk.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:10 schreef Flitspaal het volgende:
Zijn er users die naar de uitvaart (willen) gaan. Ik ben van mening dat we als actieve spelers wel een gebaar moeten maken.
Bovendien zal FMT nooit meer hetzelfde zijn.
quote:
Het kaartje bevindt zich nu in de brievenbus en zal morgen, een dag voor de uitvaart, dus bij zijn vader en moeder zijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:15 schreef Doff het volgende:
[..]
Falco zal namens FTR een kaartje naar de familie sturen. Ik vind dat wel de juiste manier eigenlijk.
quote:Aan de dierbaren van Patriek,
Met grote schok hebben wij vernomen dat Patriek, ons allen bekend als Sokolsky, niet langer onder ons is. Graag willen wij, gebruikers van het FOK!-forum, duidelijk maken dat Patrieks aanwezigheid de afgelopen jaren erg gewaardeerd werd en wij in hem een grappig, eigenwijs, lief en uniek persoon vonden met een grote passie voor films.
Het nieuws van Patrieks overlijden heeft een onuitwisbare indruk achtergelaten op een groot aantal vaste bezoekers die Patriek hebben leren kennen. Zijn aanwezigheid en berichten zullen niet vergeten worden en wij wensen alle vrienden en familie ontzettend veel sterkte.
Onze welgemeende condoleances,
De verdrietige bezoekers van het Film, Tv en Radio forum.
Mij ook. Ik heb gekeken, gelezen of er iets in zijn posten een teken kon zijn. Maar ik kan niets vinden.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:27 schreef cwk het volgende:
Het blijft me bezighouden verdomme.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:23 schreef Sokolsky het volgende:
Veel ouder wyccie. Maar goed, ik ga slapen, kijk maar wat je met de vraag doet.
Dat zou ik vooral niet doen. Als hij had gewild dat iemand hem te hulp kwam, dan had hij het wellicht wel duidelijker laten merken...quote:Op maandag 11 juni 2007 13:40 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Mij ook. Ik heb gekeken, gelezen of er iets in zijn posten een teken kon zijn. Maar ik kan niets vinden.
Hoe bizar is nu zijn laatste post:
[..]
Ik heb inderdaad ook naar zijn laatste posts gezocht. Die laatste post vind ik zo bezien ook wat macaber.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:40 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Mij ook. Ik heb gekeken, gelezen of er iets in zijn posten een teken kon zijn. Maar ik kan niets vinden.
Hoe bizar is nu zijn laatste post:
[..]
Dat klopt natuurlijk. Daarnaast heb je er ook niets aan.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat zou ik vooral niet doen. Als hij had gewild dat iemand hem te hulp kwam, dan had hij het wellicht wel duidelijker laten merken...
Achteraf ga je dingen toch anders interpreteren dan dat ze op het eerdere tijdstip bedoeld waren.
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:25 schreef Sheridana het volgende:
Ik zit te huilen achter mijn bureau....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |