abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48780354
hoe werkt het. Ik word knettergek van dat ding. Ik heb hier een compressortje en een kruiwagen met een tubeless band. Het idee erachter van even lucht erin pompen en klaar is niet voor mij weggelegt..

Ik ben met 2 man die band aan het dichtdrukken zodat er zo min mogelijk lucht ontsnapt. Maar dit werkt niet..Een touw/riem eromheen straktrekken en geleidelijk terug laten komen werkt ook niet..Fietsenmaker geweest die is te lui om te helpen..ook niet voor geld..

wie ow wie heeft ervaring met deze geniale uitvinding?

bvd
pi_48780933
Vaseline er tussen, zorgen dat er snel genoeg lucht in loopt, beetje duwen en wiebelen met zijn 2, en dan lukt het wel.

(zonder het stukje van de lucht lijkt het net een slechte sex scene )
pi_48809053
ff langs het tankstation. De luchtslang daar geeft veel meer lucht, waardoor de band sneller in de velgrand schiet.
pi_48833652
of gewoon ff een binnenbandje erin maken, dat werkt veel makkelijker
  zondag 29 april 2007 @ 22:30:54 #5
33014 Cavemania
Niet mokken, lekker fokken....
pi_48851512
quote:
Op zondag 29 april 2007 14:51 schreef Gurb het volgende:
of gewoon ff een binnenbandje erin maken, dat werkt veel makkelijker
En is ook nog beter, na een aantal jaren gaat zo´n tubeless band toch lekken
Vergeet niet, je bent uniek, net als iedereen...
pi_48971944
beeeeetje erg late reactie. maar ondertussen is het wel gelukt....bedankt voor de tips mensen
  zondag 9 mei 2010 @ 21:59:57 #7
302499 Klusserin
Niet te moeilijk doen !
pi_81230264
Hallo beste mannen.
Waarom zo moeilijk doen; vaseline erop, naar tankstation gaan??....als het veel simpeler kan en je het ook nog alleen kunt doen !
Mijn man had zo'n zelfde probleem; kruiwagenband lek en leeg, zonder binnenband.
Volgens hem "kansloos"...nou ik heb hem geholpen door de ene kant van de band in de velg te klemmen/drukken (nadat we de band eerst geplakt hadden met fiets-plak-materiaal) en vervolgens de slang van de compressor op het ventiel te zetten. Compressor aanzetten en de band met 2 handen indrukken. Band liep vol lucht en..... klaar is kees !
Wat zou de man zonder de vrouw moeten beginnen ?!
Succes mannen !
Groeten van Klusvrouw de Klusserin
pi_81231519
Dat is nou een goede kick na ruim 3 jaar en je er dan ook nog speciaal voor aangemeld
pi_81241033
bij cranenbroek voor een paar euro een compleet nieuw wiel kopen...
pi_81241183
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:15 schreef Giantbiker_73 het volgende:
ff langs het tankstation. De luchtslang daar geeft veel meer lucht, waardoor de band sneller in de velgrand schiet.
En dan niet vergeten het knopje 'lege band' in te drukken. Grote kans dat er dan sneller lucht instroomt dan er uitstroomt, en door het opbollen van de band kan hij zich zetten.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')