pcies, zeg ff wanneer je in niveau 5 komt, dan ben ik je voorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:28 schreef Jump het volgende:
Als je in niveau vijf komt worden standaard 100 000 van de 500 000 aandelen uitgegeven zeker? Dus als je snel genoeg bent, koop je ze zelf
Over een ronde of 8quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
pcies, zeg ff wanneer je in niveau 5 komt, dan ben ik je voor![]()
Doe je goed!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:41 schreef Misanthropist het volgende:
Ik sta eindelijk weer eens in de min
Na al mijn inkopen, inkopen GH, uitbreiding GH, etc sta ik op een kassaldo van ¤ -3.761.322
We zijn tegelijk naar niveau 4 gegaanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:41 schreef Misanthropist het volgende:
Ik sta eindelijk weer eens in de min
Na al mijn inkopen, inkopen GH, uitbreiding GH, etc sta ik op een kassaldo van ¤ -3.761.322
het beste is om je op meer dan één markt te richten ivm het inzakken van een markt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:40 schreef renetje19 het volgende:
Zoooo ik heb nu 13 winkels 12 groentemannetjes en 1 drogist, de drogist loopt nog niet lekker, pak ik maar 2 ton winst mee, begrijp er niks van..... maar groenteboers loopt heerlijk, net weer helemaal vol gekocht en nog 5 miljoen over, denk dat ik er nog maar 3 groenteboers bij ga doen, of hebben jullie andere ideeen????
Kijken of je je HK alvast op tijd kan uitbreiden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:40 schreef renetje19 het volgende:
Zoooo ik heb nu 13 winkels 12 groentemannetjes en 1 drogist, de drogist loopt nog niet lekker, pak ik maar 2 ton winst mee, begrijp er niks van..... maar groenteboers loopt heerlijk, net weer helemaal vol gekocht en nog 5 miljoen over, denk dat ik er nog maar 3 groenteboers bij ga doen, of hebben jullie andere ideeen????
ijsboeren verkopen ook wel lekkerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:55 schreef renetje19 het volgende:
wat kan ik er goed bij nemen dan in niveau 6? ik wou me op tankstations gaan richten zodra ik in 5 zat maar ik kan beter nu al beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |