quote:Vermogen bas
Kassaldo ¤ -218.641 +
Bouwmateriaal ¤ 0 +
Voorraden winkel(s) ¤ 45.817.853 +
Voorraden groothandel(s) ¤ 51.519.780 +
Voorraden bouwmateriaal groothandel(s) ¤ 0 +
Voorraad grondstoffen fabriek(en) ¤ 0 +
Voorraad fabriek(en) eindproduct ¤ 0 +
Voorraad grondstoffen fabriek(en) bm ¤ 0 +
Voorraad fabriek(en) eindproduct bm ¤ 0 +
Voorraad leverancier eindproduct ¤ 0 +
Aandelen ¤ 43.469.855 +
Winkel(s) ¤ 16.770.000 +
Groothandel(s) ¤ 7.700.000 +
Groothandel(s) bouwmateriaal ¤ 0 +
Fabriek(en) ¤ 0 +
Fabriek(en) bouwmateriaal ¤ 0 +
Leverancier(s) ¤ 0 +
Diversen ¤ 0 +
Leningen ¤ 0 -/-
Vermogen ¤ 165.058.847
ik ben van plan om mijn eigen ijsboer GH's op te zetten, zodra dat mogelijk is.quote:Op maandag 30 april 2007 23:43 schreef Misanthropist het volgende:
Ik heb zojuist 2 Scootershop GH's in Maastricht gebouwd:
- SCOOTERSGH
- BasScootersMaastricht
Best een prijzig grapje trouwens om die Scootershop GH's vol te kopen
Overzicht van mijn vermogen:
[..]
Zolang je die GH's maar niet in Eindhoven opzet ivm concurrentie met mij, hahaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ben van plan om mijn eigen ijsboer GH's op te zetten, zodra dat mogelijk is.Tot die tijd iedere ronde weer een aantal tankstations erbij
mijn meeste ijsboeren zitten in Maastricht, dus ben van plan ze daar neer te zettenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:59 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Zolang je die GH's maar niet in Eindhoven opzet ivm concurrentie met mij, haha
BTW: Heb alles vol gekocht, een zooi aandelen gekocht, etc etc. Nu nog 2.6 miljoen over.. :S
voor de andere ijsboeren zou ik het ook niet doen, niet veel winst mee te behalen: http://forum.megatycoon.nl/viewtopic.php?p=303943#303697quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mijn meeste ijsboeren zitten in Maastricht, dus ben van plan ze daar neer te zetten
Als ik daar ooit nog ijsboeren opzet koop ik nij je in!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mijn meeste ijsboeren zitten in Maastricht, dus ben van plan ze daar neer te zetten
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:36 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Als ik daar ooit nog ijsboeren opzet koop ik nij je in!
ik heb nu 12 bedrijven en ben begonnen aan het upgraden van mijn HK. die tankstations verkopen wel lekker trouwensquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:52 schreef ChickenSpikey het volgende:
Moet trouwens nog twee rondes wachten tot ik uit kan breiden
Wil verder groeien, maar kan even niet..
Ga ook maar weer eens upgraden denk ik..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb nu 12 bedrijven en ben begonnen aan het upgraden van mijn HK. die tankstations verkopen wel lekker trouwensIk had de gemiddelde prijs gehanteerd, maar toen had ik alles verkocht. Heb nu dus nog maar tee tankstations erbij geplaatst. En uiteraard prijzen verhoogt
en die ijsboeren verkopen ook lekker, zeker gezien die belachelijk hoge prijzen die ik ervoor vraagquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:12 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Ga ook maar weer eens upgraden denk ik..
Die tankstations lopen zeker goed! Heb pas de prijzen flink verhoogd en de reclame nog voller aangezet. Loopt echt als een tierelier!
Inderdaad, prijzen zijn belachelijk, bij mij ook, hahaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en die ijsboeren verkopen ook lekker, zeker gezien die belachelijk hoge prijzen die ik ervoor vraag
alleen voor de literbak van één en twee liter zit ik onder de gemiddelde en bij de rest er ongeveer één euro boven en ik verkoop nog heel mijn maximale voorraadquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:24 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Inderdaad, prijzen zijn belachelijk, bij mij ook, haha
Heb het maar aangepast aan het gemiddelde.. En het verkoopt nog ook!
ik koop altijd de beste kwaliteit die er is inquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:39 schreef Jump het volgende:
Mijn ijsboeren brengen nog niet zoveel op, want die standaardkwaliteit is nog niet echt goed. Plus dat ik de prijzen nog moet 'finetunen'.
Vooral de prijzen van de kinderijsjes..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
alleen voor de literbak van één en twee liter zit ik onder de gemiddelde en bij de rest er ongeveer één euro boven en ik verkoop nog heel mijn maximale voorraad
Voor de komende ronde verkoop ik mijn kinderijsjes voor ¤ 3,50quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:40 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Vooral de prijzen van de kinderijsjes..![]()
Is dat van de standaard groothandel 'MT Groothandel 139'? Of al een andere.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor de komende ronde verkoop ik mijn kinderijsjes voor ¤ 3,50Is toch een normale prijs?
![]()
Ik niet. Ik heb ergens de keuze tussen kwaliteit 191 en 193. Maar die van 193 is wel 30cent duurder. Dan koop ik die van 191 en verkoop ik het even duur, dan heb ik per stuk 30cent meer winstquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik koop altijd de beste kwaliteit die er is inen dan kan je het voor enorm hoge prijzen verkopen
ik heb kwaliteit 329 (van een persoon)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:50 schreef Jump het volgende:
[..]
Is dat van de standaard groothandel 'MT Groothandel 139'? Of al een andere.
Mijn verkoopprijzen:quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:53 schreef Misanthropist het volgende:
ik loop wel nog steeds ontzettend te kutten met de prijzen van mijn tankstations. hoe zitten jullie daar ongeveer mee?
Mijn verkoopprijzen:
Euro loodvrij - ¤ 2.46 (verkoopt 75k)
Super plus - ¤ 3.15 (verkoopt 75k)
Diesel - ¤ 2.11 (verkoopt ong. 53k)
LPG - ¤ 1.41 (verkoopt ong. 50k)
Diesel (vrachtwagen) - ¤ 2.08 (verkoopt 75k)
2-takt - ¤3.15 (verkoopt 75k)
Eco benzine - ¤ 2.53 (verkoopt 73k)
Die van Euro loodvrij, Super plus, Diesen (vrachtwagen) en 2-takt heb ik nu weer omhoog gedonderd. Die van Eco benzine staat in principe goed en Diesel en LPG heb ik weer omlaag gedaan. Verschillen de prijzen en verkopen trouwens per ronde heel erg voor zover jullie weten bij tankstations?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |