abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 26 december 2007 @ 22:11:18 #201
110214 Mvonk
You only live once...
pi_55560456
Ufotje, is de M100 Magimix (+ gratis Aeroccino) ook rond de 100 euro bij de mediamarkt (exc. 50 euro retour?)
pi_55583939
quote:
Op woensdag 26 december 2007 22:11 schreef Mvonk het volgende:
Ufotje, is de M100 Magimix (+ gratis Aeroccino) ook rond de 100 euro bij de mediamarkt (exc. 50 euro retour?)
Ik heb hem inderdaad voor 150 euro bij de mediamarkt gehaald, een week of 2 geleden.
Weet niet of deze aanbieding er nog steeds staat eigenlijk.

Je moet alleen niet verwachten dat je die 50 euro snel terugkrijgt. Ik moet het formulier waarmee ik die 50 euro kan terugvragen nog steeds toegestuurd krijgen namelijk.
Daarna zal het vast ook nog wel even gaan duren, voordat het geld gestort is.

Maarja... de koffie is lekker!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
  vrijdag 28 december 2007 @ 11:39:17 #203
110214 Mvonk
You only live once...
pi_55597054
heb je deze link gebruikt: http://www.nespresso.com/precom/sepo/sp0703/l__p_nl/a_page02.php, of heb je een formulier in de winkel gekregen?
pi_55610066
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 11:39 schreef Mvonk het volgende:
heb je deze link gebruikt: http://www.nespresso.com/precom/sepo/sp0703/l__p_nl/a_page02.php, of heb je een formulier in de winkel gekregen?
Een formulier van de nespresso site ja.
Bij de MediaMarkt zat deze er helaas niet bij!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_55750691
Ik krijg het idee dat Nespresso "misbruik" gaat maken van het succes. Apparaten tegen een lage verkopen en ondertussen de prijs van de cups steeds verhogen. Kosten een jaartje terug een cup nog ¤ 0,29, een paar maanden geleden ¤ 0,31, gisteren mocht ik ¤ 0,35 afrekenen.

[ Bericht 10% gewijzigd door TGV2 op 03-01-2008 18:36:53 ]
pi_55752734
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 18:07 schreef TGV2 het volgende:
Ik krijg het idee dat Nespresso "misbruik" gaat maken van het succes. Apparaten tegen een lage verkopen en ondertussen de prijs van de cups steeds verhogen. Kosten een jaartje terug een cup nog ¤ 0,29, een paar maanden geleden ¤ 0,31, gisteren mocht ik ¤ 0,35 afrekenen.
Dat is al jaren de strategie van Nestle: het zijn net drugsdealers. Smeer mensen voor weinig (ik vermoed zelfs onder de kostprijs) een apparaat aan om daarna dure koffie te verkopen.
  donderdag 3 januari 2008 @ 20:07:58 #207
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_55753501
Voor postcodeloterijleden is dit vast een interessante aanbieding:
http://buitenkans-webshop.nl/scripts/prodView.asp?idproduct=3
  donderdag 3 januari 2008 @ 20:10:10 #208
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_55753538
Ik denk er ook over om er een te kopen. Mijn vriend is er echter tegen. Hij zegt dat er in de cups een soort instant-koffiestroop zit. 'zoals in de koffieautomaten op kantoor'. Maar is dat dan zo inferieur? Zelf heeft hij een saeco volautomatische espressomachine en hij vindt dat ik er ook maar een moet halen.
pi_55753603
koffiestroop? waarom hoor je het dan heen en weer gaan als je schudt?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 3 januari 2008 @ 20:14:39 #210
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_55753631
Of geen stroop maar dan iig instant koffie a la die potten van DE. Hij had het iig over 'instant'.
pi_55757381
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 18:07 schreef TGV2 het volgende:
Ik krijg het idee dat Nespresso "misbruik" gaat maken van het succes. Apparaten tegen een lage verkopen en ondertussen de prijs van de cups steeds verhogen. Kosten een jaartje terug een cup nog ¤ 0,29, een paar maanden geleden ¤ 0,31, gisteren mocht ik ¤ 0,35 afrekenen.

Ook heb ik nog steeds mijn formulier niet ontvangen, om mijn 50 euro van het aankoopbedrag terug te vragen.
Iemand anders ondertussen al geld van Nespresso ontvangen?

Maarja... de koffie smaakte net weer best!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
  donderdag 3 januari 2008 @ 22:42:00 #212
11102 knep
Mountainfreak
pi_55757619
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 18:07 schreef TGV2 het volgende:
Ik krijg het idee dat Nespresso "misbruik" gaat maken van het succes. Apparaten tegen een lage verkopen en ondertussen de prijs van de cups steeds verhogen. Kosten een jaartje terug een cup nog ¤ 0,29, een paar maanden geleden ¤ 0,31, gisteren mocht ik ¤ 0,35 afrekenen.
Op de Nespresso site zie ik bv de Ristretto gewoon voor ¤ 0,31 staan.
  donderdag 3 januari 2008 @ 22:47:12 #213
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_55757733
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 20:14 schreef Aventura het volgende:
Of geen stroop maar dan iig instant koffie a la die potten van DE. Hij had het iig over 'instant'.
Nee, het is geen instantkoffie. Bij instantkoffie los je de koffie op, dat gebeurt echt niet met Nespresso. Volgens mij is het meer een soort filtermalingachtig iets wat in die cupjes zit.
pi_55761495
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 18:07 schreef TGV2 het volgende:
Ik krijg het idee dat Nespresso "misbruik" gaat maken van het succes. Apparaten tegen een lage verkopen en ondertussen de prijs van de cups steeds verhogen. Kosten een jaartje terug een cup nog ¤ 0,29, een paar maanden geleden ¤ 0,31, gisteren mocht ik ¤ 0,35 afrekenen.
Dan heb je het misschien over een 'special edition' smaak, een tijdelijke smaak (die inderdaad vaak iets duurder is dan de standaard smaken).
Ik heb het even gecheckt, alle espresso's kosten nog steeds ¤ 0,31 en de lungo's ¤ 0,33. Niks veranderd dus.
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nee, het is geen instantkoffie. Bij instantkoffie los je de koffie op, dat gebeurt echt niet met Nespresso. Volgens mij is het meer een soort filtermalingachtig iets wat in die cupjes zit.
Het is, net als bij een 'echt' espresso-apparaat, gewoon een afgewogen hoeveelheid gemalen bonen (maling inderdaad). Door de vacuum verpakking blijft hij zo lang goed. Het is dus geen siroop of instant-koffie: maak maar eens zo'n gebruikte cup open, dan zie je gewoon koffiedrap net als je bij een espresso/koffiezet-apparaat hebt.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 02:37:19 #215
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_55762746
quote:
Op donderdag 27 december 2007 21:38 schreef UFOtje het volgende:
Je moet alleen niet verwachten dat je die 50 euro snel terugkrijgt. Ik moet het formulier waarmee ik die 50 euro kan terugvragen nog steeds toegestuurd krijgen namelijk.
Daarna zal het vast ook nog wel even gaan duren, voordat het geld gestort is.
Grappig, toen ik vorig jaar m'n apparaat haalde bij de media markt (ook tijdens zo'n ¤50 actie) werd het gelijk bij de kassa verrekend.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 02:38:51 #216
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_55762760
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 20:10 schreef Aventura het volgende:
Ik denk er ook over om er een te kopen. Mijn vriend is er echter tegen. Hij zegt dat er in de cups een soort instant-koffiestroop zit. 'zoals in de koffieautomaten op kantoor'. Maar is dat dan zo inferieur? Zelf heeft hij een saeco volautomatische espressomachine en hij vindt dat ik er ook maar een moet halen.
Met de goede bonen is die volautomaat lekkerder dan Nespresso, en bovenal goedkoper. Voordeel van nespresso is de constante kwaliteit/smaak (voor sommige kan dat dan ook weer een nadeel zijn, maar enfin).
pi_55763875
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 02:38 schreef Richie_Rich het volgende:

[..]

Met de goede bonen is die volautomaat lekkerder dan Nespresso, en bovenal goedkoper. Voordeel van nespresso is de constante kwaliteit/smaak (voor sommige kan dat dan ook weer een nadeel zijn, maar enfin).
Als je steeds dezelfde melange in je volautimaat gooit heb je ook constante smaak en kwaliteit. Pas als je ongemelangeerde koffie van bijvoorbeeld The Golden Koffie box gaat gebruiken kan je van zakje tot zakje smaak verschil gaan proeven. Maar de doorsnee koffie is altijd gemelangeerd tot een standaardsmaak.

Overigens: ik heb eens een ongebruikte cup opengesneden. Daar zit gewone losse gemalen koffie in. Het is echter maar zo'n 3-5 gram, terwijl een normaal espresso apparaat 7-9 gram nodig heeft voor een kopje. Vandaar ook die idioot hoge druk van 19 Bar, die is nodig om voldoende smaak uit die koffie te trekken.
pi_55764919
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 01:01 schreef pbjs het volgende:

[..]

Dan heb je het misschien over een 'special edition' smaak, een tijdelijke smaak (die inderdaad vaak iets duurder is dan de standaard smaken).
Ik heb het even gecheckt, alle espresso's kosten nog steeds ¤ 0,31 en de lungo's ¤ 0,33. Niks veranderd dus.
[..]
Op de website inderdaad nog de oude prijs. Daar bestel ik normaal ook altijd. Nu was ik in de boutique in de Bijenkorf in Amsterdam en daar betaalde ik dus meer voor de espresso's en lungo's. Vreemd
pi_55768408
ach... ik neem nog een kopje... die paar cent, duur is het toch wel!
pi_55768600
Ik ben gelukkig de enige thuis die koffie lust, en dan hooguit 2 kopjes op een dag. Als je net zoals mijn oma 20 koppen per dag drinkt, en ook nog dagelijks 20 bakken voor de visite nodig hebt, dan ga je financieel zowat ten onder.
pi_55770334
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 12:17 schreef koele het volgende:
ach... ik neem nog een kopje... die paar cent, duur is het toch wel!


Je moet ook kijken naar hoeveel koffie je eigenlijk drinkt. Als je thuis (zoals _Arual_ haar oma) 20 bakken op een dag drinkt, zou ik ook geen Nespresso aanschaffen.
Maar wanneer je (zoals ik) al koffie op de zaak lurkt en hooguit 1 bakje 's avonds nog thuis drinkt en een enkele bak in het weekend, is zo'n Nespresso echt niet duur (en verdien je bv een goede Rancilio espresso-machine pas na 10 jaar terug - ik verbruik voor zo'n 75 euro per jaar aan cups en het Nespresso-apparaat kostte 120 euro. Reken maar uit).

Voor mij is het gemak (niet hoeven malen, schoonmaken, etc maar binnen 2 minuten een lekkere espresso, plus dat je bonen niet oud worden of je malingsverlies hebt voor slechts 1 bakje espresso) en de constante kwaliteit (die echt heel goed is) reden genoeg juist niet voor een espresso-apparaat te kiezen.
pi_55772653
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 13:34 schreef pbjs het volgende:

[..]



Je moet ook kijken naar hoeveel koffie je eigenlijk drinkt. Als je thuis (zoals _Arual_ haar oma) 20 bakken op een dag drinkt, zou ik ook geen Nespresso aanschaffen.
Maar wanneer je (zoals ik) al koffie op de zaak lurkt en hooguit 1 bakje 's avonds nog thuis drinkt en een enkele bak in het weekend, is zo'n Nespresso echt niet duur (en verdien je bv een goede Rancilio espresso-machine pas na 10 jaar terug - ik verbruik voor zo'n 75 euro per jaar aan cups en het Nespresso-apparaat kostte 120 euro. Reken maar uit).

Voor mij is het gemak (niet hoeven malen, schoonmaken, etc maar binnen 2 minuten een lekkere espresso, plus dat je bonen niet oud worden of je malingsverlies hebt voor slechts 1 bakje espresso) en de constante kwaliteit (die echt heel goed is) reden genoeg juist niet voor een espresso-apparaat te kiezen.
das ook absoluut waar, ook exact de reden dat ik er 1 heb gekocht (al verbruik ik wel meer dan 75 denk ik, maar das omdat ik op t moment en aantal dagen thuis werk :p)
pi_55775405
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 02:37 schreef Richie_Rich het volgende:

[..]

Grappig, toen ik vorig jaar m'n apparaat haalde bij de media markt (ook tijdens zo'n ¤50 actie) werd het gelijk bij de kassa verrekend.
Dat is lekker zeg.
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_55805200
Ik heb voor de kerst een Nespressoapparaat gekregen en ik ben er wel blij mee. Ik vind het gebruiksvriendelijk en kwalitatief goed. Soms zet ik filterkoffie, zeker met visite, maar soms is het makkelijk even snel een kopje te zetten. De verschillende smaakjes vind ik ook prima, ik vind ze allemaal wel lekker, maar de Livanto is mijn favoriet. Verder vind ik de amandel erg lekker.
Sanity is (not) statistical
  zaterdag 5 januari 2008 @ 21:15:50 #225
8369 speknek
Another day another slay
pi_55806415
Gisteren de Magimix M200 gekregen, net geprobeerd een cappuccino te maken, en ik moet zeggen, het smaakte echt prima! We zijn er vooralsnog heel blij mee, maar Nespresso blijft wel uitzuigers zeg, een plastic bakje voor vijftig euro bijvoorbeeld .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')