Aah, lijkt me idd geen pretje.. Weer helemaal de oude?quote:
Een Franse oud-collega/vriend van mijn vader heeft het ook ooit eens moeten doenquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:03 schreef Goover het volgende:
[..]
Valt wel mee, de meeste belgen doen niet anders...
(Vlaams en Wallonischschsch tegelijk dan)
1. hij loopt stage bij FHM en mag daardoor veel lekkere vrouwen interviewen, games recenseren en naar premieres van de nieuwste films.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zeurzak!
Hij mag GVD blij zijn dat hij die kans kreeg, draak van een vent!
Wat een levenquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:06 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
1. hij loopt stage bij FHM en mag daardoor veel lekkere vrouwen interviewen, games recenseren en naar premieres van de nieuwste films.
2. hij krijgt kaarten voor 100 sexiest, dat feest van FHM
3. voor stage even naar LA om daar een van de mooiste vrouwen ter wereld te interviewen en de wereldpremiere van haar nieuwste film bij te wonen.
4. hij is laatst wezen bowlen met Di-rect. Oke, niet super, maar best lachen lijkt me..
en dan nog klagen dat hij af en toe niets te doen heeft![]()
Ben alleen maar mooier geworden!quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aah, lijkt me idd geen pretje.. Weer helemaal de oude?
Jessica Alba, onlangs door FHM verkozen tot mooiste vrouw ter wereld..quote:
Jessica Alba, beetje wakker worden PB!quote:
Mooi, mooiquote:
het is 16:00 en vrijdag..quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jessica Alba, beetje wakker worden PB!
klopt, heb er ook geen kracht meer voorquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
het is 16:00 en vrijdag..![]()
maar jessica alba![]()
dammmmmnnnnnn
maar vertel eens wat meer over jezelf. iedereen in dit topic moet zich even introduceren natuurlijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:10 schreef Zeeltje het volgende:
haha meteen liposuctie bij gepland
( kan ook voor mannen)
en die klaagbaak uit m'n klas mocht haar dus interviewenquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:10 schreef Zeeltje het volgende:
ik ben hetero maar damn that girl is hot!
Kerel zit daar met een boner die meid te interviewenquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:11 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
en die klaagbaak uit m'n klas mocht haar dus interviewen
en dan nog klagen....quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:11 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
en die klaagbaak uit m'n klas mocht haar dus interviewen
Halloquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:11 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
maar vertel eens wat meer over jezelf. iedereen in dit topic moet zich even introduceren natuurlijk
ja, hij woont nu tijdelijk in Haarlem en vroeg aan mij hoe hij op Schiphol moest komen. Dus ik hem uitleggen dat hij dan het beste met de Zuidtangent (snelle bus) kan gaan. Wat doet hij vervolgens, gaat hij het zelf ook uitzoeken en dan vertellen dat hij maar beter met de trein kan gaan omdat die bus niet betrouwbaar is. Die Zuidtangent rijdt altijd én op tijd, omdat hij over een speciale baan kanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |