abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 11:20:00 #1
168 Is2Funky
Koude start.. kuche!
pi_194380
Rolf en dapne Poll!!
Post hier wat je van hen vindt!
Zien is kopen... http://www.zeepaard.nl
pi_194381
Beide zuigen grote tijd!!!!
Wat een aanfluiting zeg!
x 10.000

pi_194382
DD zou toch een actrice zijn?
Stuur haar dan gauw terug naar school....
Wie een kuil graaft voor een ander..... die wordt moe
pi_194383
Daphne Deckers gaat de laatste week het huis in. Dat staat ergens in de spelregels. En asl het er nu nog niet in staat dat zet V. het er wel in: een slimme zet van V. want in dat geval rennen anderen binnen 24 uur gillend het huis uit en kan V. die 2.5 ton weer in haar zak steken. Ik vermoed ondertussen dat Kraijcek op dit moment wel 2.5 ton wil schokken als hij onmiddelijk als extra bewoner kan worden toegevoegd (staat vast ook in de spelregels). Na de diverse optredens van D.D. vind ik dat FOK vanuit sportief en sociaal oogpunt een actie moet beginnen om hem in dat huis te krijgen.
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 13:28:00 #5
168 Is2Funky
Koude start.. kuche!
pi_194384
Moet een absolute laatste kans zijn voor Rolf, want ik kan me niet voorstellen dat men hem bij V wel geschikt zou vinden! "Laatste kans Rolf! Anders ga je maar weer meedoen aan moppentoppers ofzo!' Rolf: "ja Joop alsjeblieft, nog een kans... zal ik anders even lekker op mijn knietjes gaan zitten?..."
Vwb Daffy Duckers...
Ik vind het haar niet onaardig afgaan..
ik bedoel ik vind haar niet onaardig afgaan...
Zien is kopen... http://www.zeepaard.nl
pi_194385
Op zich ziet Daphne er niet al te slecht uit, maar presenteren kan ze zeker niet.
Rolf was met Now Or Never en andere programma's wel een toffe presentator, maar met Big Brother denk ik dat hij te weinig slaapt omdat hij 24uur/dag live de beelden uit het huis wil zien. (wat hij dus wel kan en wij niet

Lukas http://www.cama.nl/BigBro

[Dit bericht is gewijzigd door PuckStar (Datum 01 Oktober 1999).]

http://surf.to/BigBro

pi_194386
Rolf is erg oud geworden. Agut, en dat met net 30. Zeker teveel naar DD gekeken.

Ze zeggen toch dat vrouwen veranderen als ze een kind hebben gekregen? DD is daar een heel mooi voorbeeld van. Euhhhh mooi in de zin van niet mooi.... niet knap.. niet mooi als mooi in knap mooi...... meer mooi in de zin van...... euhhhhh..... Wat een Tara

*** I have this condition ***
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 13:41:00 #8
497 Maja
Ja denk!?!
pi_194387
De presentatie is echt helemaal niets!!
Ze verspreken zich vaak en stellen alleen maar onbenullige vragen aan de aanwezige gasten. Om over het Duits van R nog maar te zwijgen
pi_194388
Stuur ze heeeel snel naar huis!
quote:
op 10-01-1999 om 12:37 PM schreef Psycho het volgende:
Beide zuigen grote tijd!!!!
Wat een aanfluiting zeg!
x 10.000

vrijdag 1 oktober 1999 @ 15:40:00 #10
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_194389
Zelden mensen zo ontzettend suf een programma zien presenteren . Vooral Rolf X ziet eruit alsof hij op een begrafenis staat. Wat ee grafkop zeg. In vergelijking met Rolf X is DD zo slecht nog niet, maar ook zij ziet er uit alsof ze wel wat beters te doen heeft dan BB prenteren (en daar ben ik het mee eens, laat haar in godsnaam wat anders gaan doen!).
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 18:19:00 #11
331 Merel
Be here now.
pi_194390
Die hadden allebei eerst een cursus presenteren, liegen (!!), grappig zijn, duits, wallen wegwerken, een mediatraining en spraakles moeten krijgen.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_194391
Zijn er ergens blootfoto's van Rolf?
Van Hummie (desnoods fake?)

Wat weten we nog meer van ze?
Hoe kunnen we hun privacy eens een beetje bedreigen?

dinsdag 5 oktober 1999 @ 16:53:00 #13
187 Grrrly
Purrrrrrrr!
pi_194392
Ik vind Dufje d'r oren te groot.
Ik vind Wolf ronduit eng.
En z'n haar zit ook nog K.U.T.
Fok!zine 2 the rescue!!!
pi_194393
Ik heb nog steeds een beeld op mijn netvlies staan van Rolfie z'n eerste tv stappen. In het vroege begin van RTL 4 (of was het toe nog Veronique..!?) deed hij het televisie spelletje 'bulldozer', op een dag was hij jarig en had zo'n lullig papieren hoedje op... Elke keer als Rolfie een nieuw programma gaat doen en ik hem zie komt dat beeld naar boven en ja, daar heb ik nog steeds nachtmerries van... Zijn er nog andere mensen die dit plaatje maar niet uit hun hoofd kunnen wissen...?

Ik weet zeker dat Rolfie absoluut niet met deze aflevering geconfronteerd wil worden, en om eerlijk te zijn, hij is nog geen haar beter geworden in het presenteren.

[Dit bericht is gewijzigd door Gimmehead (Datum 05 Oktober 1999).]

I did NOT have sex with that women Sabine...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')