Nee, ik mag niet meer met de J16 mee trainen omdat ik maar 2 keer per week kom traine ofzo.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:40 schreef seekfaM het volgende:
Duncannn ga jij morgen naar de RR?
HIJ ZEI HOER!1!!!111!!1!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:40 schreef Baseke het volgende:
Ja, hoera, ik mag volgende week weer werken!
HOER (A)!
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:41 schreef duncannn het volgende:
[..]
Nee, ik mag niet meer met de J16 mee trainen omdat ik maar 2 keer per week kom traine ofzo.![]()
ik moet 12 kilometer fietsen om naar m'n Willem III te gaan. en dan nog 15 km roeien en dan terug fietsen... dat lukt me niet echt meer dan 2/3 keer per week. en ik voetbal ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:43 schreef seekfaM het volgende:
[..]
dat is idnerdaad wat minder, moet je vaker trainen ofzo, maar ja k begrijp wel dat het niet helemala je leven moet worden ( oke ik train 7x in de week
), maar ik begrijp je
Hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:42 schreef liiszle het volgende:
anakleden! jeweetst
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:42 schreef liiszle het volgende:
anakleden! jeweetst
ik moet 1 min lopenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:45 schreef duncannn het volgende:
[..]
ik moet 12 kilometer fietsen om naar m'n Willem III te gaan. en dan nog 15 km roeien en dan terug fietsen... dat lukt me niet echt meer dan 2/3 keer per week. en ik voetbal ook![]()
foutje meot kunnen baasquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:48 schreef dRobje het volgende:
wtf? we springen van PUB SC 1899 naar 1990?
Swaquote:
ik ben voorspelbaar heaquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
En daarna vast naar de paarden![]()
Het enige wat er cool aan is, is dat je lekker op het koude water zit, maar geef mij maar voetbal hoorquote:
Hai Lisquote:
Op dit gebied best wel jaquote:
jaman , elkaar scheenbenen verrot schoppen, en dan een beetje op elkaar kankeren, geef mij maar een andere sportquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het enige wat er cool aan is, is dat je lekker op het koude water zit, maar geef mij maar voetbal hoor![]()
Wie is hier de baas ?quote:
Dude, ik spreek geen allochtonischquote:
Ik ook niet, maar dit hoor je hier om de minuut buitenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dude, ik spreek geen allochtonisch![]()
je moet maar is een keertje in een roeiboot opt water zitten en dan zie je hoe leuk het isquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het enige wat er cool aan is, is dat je lekker op het koude water zit, maar geef mij maar voetbal hoor![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:53 schreef liiszle het volgende:
Doeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg Bart
dag Fietsje,
en Jasza
en maarten!
en jordy![]()
Naja ik vind het niet kunnen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dit hoor je hier om de minuut buiten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |