Bij "De Witte Bergen"quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 28 april 2007 08:49 schreef BENJOLA het volgende:
of naar een andere kooi.
Die met die witte jassen.
Toestemming had dus gewoon niet gegeven moeten worden. Pure ondermijning van het hele spel concept, zo komt er geen enkele beweging in.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:46 schreef soylent het volgende:
Ik denk dat dit hele topic nergens over gaat.
Ze hebben overduidelijk toestemming hiervoor gekregen dus dan is het net zoals bij andere bezoekjes buiten de kooi, zoals die lounge, racen, ziekenhuis etc.
Je moet wel heel raar denken als je verwacht dat DGK eerst toestemming geeft en dan mensen gaat diskwalificeren.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:40 schreef Lieve het volgende:
Als iemand het emotioneel niet trekt dan is ie eruit! En gisteren was heel duidelijk te zien dat er twee mensen Brian en Natasja het niet trokken dat twee medebewoners samen in 1 bed lagen.
Het waren twee individuele deelnemrs die hun eigen leven mogen leven mijn s inziens ( ik heb nog nooit gehoord dat een vrouw die met een man neukt zich daarmee tot eigendom van die man heeft gemaakt.
Heel raar dat de filppende Brian die nog nooit is aangesproken door middel van een sanctie op zijn bazige en agressieve gedrag dan in de kooi zou mogen blijven. Intimidatie, een vrouw in het gezicht spugen en de meest vreselijke dreigingen uiten is ernstig geweld!
Dat was DGK ook van mening, anders had de flippo gewoon met Natasja flippo mama in DGK GESLAPEN.
Ze zijn beide door de poort gegaan, en het is geen vakantiekamp. Als je het even niet meer trekt is het over en uit.
In je agressie de boel kort en klein jensen is ook reden genoeg om weg te mogen!
Dus dag Brian en dag Natasja.
Amanda was niet jullie slavin of eigendom.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:59 schreef Fem85 het volgende:
Je kids begrijpen dat heus wel! ...
Kusje terugquote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:59 schreef Fem85 het volgende:
Dikke kus aan jullie ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |