abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48770220
Naar mijn inzien is door het feit dat brian en natasia de nacht niet hebben doorgebracht in de gouden kooi hun deelname aan het spel in gevaar gebracht.
Het spel word beeindigd indien de spelers zelf vertrekken , er uit worden gestemd, door fysiek geweld .
Het feit dat ze nu in de buitenwereld tot rust moeten komen gaat tegen de regels van het spel in.
Het spel is juist bedoeld om ze zo gek te krijgen dat ze vertrekken en niet in de buitenwerereld tot rust kunnen komen.
Dat zou alleen mogelijk zijn indien daar een stemming over zou hebben plaatsgevonden.
Dat is dus niet gebeurd , dus hebben ze zichzelf gediskwalificeerd.

HOE DENKEN DE MEDE-FOK GASTEN HIER OVER ?????
pi_48770258
het zoveelste speculatie topic, je weet niet wat de situatie nu is dus je kan 15 topics volspeculeren het schiet gewoon niet op.
Wacht gewoon af....
Even a broken clock is right twice a day.
  vrijdag 27 april 2007 @ 11:13:30 #3
137158 Elounda
the world is yours!
pi_48770459
Welnee, het zijn twee kindjes van God, ze komen weer terug...

Slotjen??
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_48770716
Gewoon afkappen dat programma
Wiesdebaas ..
pi_48770758
Jah, ben ik het deels mee eens.. Brian moet er uit, die ging te ver.. Op zich staat blabasia daar buiten
pi_48770985
Ik ben het wel met TS eens. De gouden kooi is een groot dood spelmoment. In situaties zoals deze wordt het spel opengebroken en bestaat de kans dat er mensen gaan afvallen. Het is dan niet de bedoeling dat iedereen zich terug kan trekken naar de buitenwereld om vervolgens weer lekker tot rust in het dode spel terug te keren.

Dit zijn de momenten waar het spel om draait, als je jezelf verwijdert uit het spel om te voorkomen dat je doordraait en eruit vliegt, mag je wegblijven inderdaad.
pi_48771413
Als iemand het emotioneel niet trekt dan is ie eruit! En gisteren was heel duidelijk te zien dat er twee mensen Brian en Natasja het niet trokken dat twee medebewoners samen in 1 bed lagen.

Het waren twee individuele deelnemrs die hun eigen leven mogen leven mijn s inziens ( ik heb nog nooit gehoord dat een vrouw die met een man neukt zich daarmee tot eigendom van die man heeft gemaakt.
Heel raar dat de filppende Brian die nog nooit is aangesproken door middel van een sanctie op zijn bazige en agressieve gedrag dan in de kooi zou mogen blijven. Intimidatie, een vrouw in het gezicht spugen en de meest vreselijke dreigingen uiten is ernstig geweld!
Dat was DGK ook van mening, anders had de flippo gewoon met Natasja flippo mama in DGK GESLAPEN.

Ze zijn beide door de poort gegaan, en het is geen vakantiekamp. Als je het even niet meer trekt is het over en uit.

In je agressie de boel kort en klein jensen is ook reden genoeg om weg te mogen!

Dus dag Brian en dag Natasja.

Amanda was niet jullie slavin of eigendom.
  Trouwste user 2022 vrijdag 27 april 2007 @ 19:20:44 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_48787231
Waar zijn ze geweest dan ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Miss SHO vrijdag 27 april 2007 @ 19:26:10 #9
22592 crew  Ole
pi_48787449
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 19:20 schreef tong80 het volgende:
Waar zijn ze geweest dan ?

Bij "De Witte Bergen"

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_48793877
er zijn toch nog personen op de wachtlijst om in de kooi te mogen???
volgens mij worden die ook genaaid want die kijken ook .
Zien het gebeuren en denken whoppa ik mag meedoen.
en dan gaat het weer niet door .
  vrijdag 27 april 2007 @ 23:46:50 #11
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_48795336
Ik denk dat dit hele topic nergens over gaat.

Ze hebben overduidelijk toestemming hiervoor gekregen dus dan is het net zoals bij andere bezoekjes buiten de kooi, zoals die lounge, racen, ziekenhuis etc.

Je moet wel heel raar denken als je verwacht dat DGK eerst toestemming geeft en dan mensen gaat diskwalificeren.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_48796858
ff serieus huub gaat echt tever en de redactie begrijpt er ook weinig van.
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_48797265
Brian is helemaal veranderd sinds hij terug is, hij doet als iemand in het psychiatrisch ziekenhuis die drugged down is, dit is brian niet meer,
  zaterdag 28 april 2007 @ 07:16:56 #14
166984 zaadjuh
natasia eng wijf
pi_48799557
nou dan gaat ie toch lekker naar huis!
maar ik ben dom...wat is jou excuses
pi_48799887
of naar een andere kooi.
Die met die witte jassen.
  zaterdag 28 april 2007 @ 09:12:34 #16
135273 tukkera
`T geet erbie...`
pi_48800062
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 08:49 schreef BENJOLA het volgende:
of naar een andere kooi.
Die met die witte jassen.
Inderdaad
ie kent mie nie,maar ik oe wa.....
pi_48801536
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 23:46 schreef soylent het volgende:
Ik denk dat dit hele topic nergens over gaat.

Ze hebben overduidelijk toestemming hiervoor gekregen dus dan is het net zoals bij andere bezoekjes buiten de kooi, zoals die lounge, racen, ziekenhuis etc.

Je moet wel heel raar denken als je verwacht dat DGK eerst toestemming geeft en dan mensen gaat diskwalificeren.
Toestemming had dus gewoon niet gegeven moeten worden. Pure ondermijning van het hele spel concept, zo komt er geen enkele beweging in.
pi_48803354
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 11:40 schreef Lieve het volgende:
Als iemand het emotioneel niet trekt dan is ie eruit! En gisteren was heel duidelijk te zien dat er twee mensen Brian en Natasja het niet trokken dat twee medebewoners samen in 1 bed lagen.

Het waren twee individuele deelnemrs die hun eigen leven mogen leven mijn s inziens ( ik heb nog nooit gehoord dat een vrouw die met een man neukt zich daarmee tot eigendom van die man heeft gemaakt.
Heel raar dat de filppende Brian die nog nooit is aangesproken door middel van een sanctie op zijn bazige en agressieve gedrag dan in de kooi zou mogen blijven. Intimidatie, een vrouw in het gezicht spugen en de meest vreselijke dreigingen uiten is ernstig geweld!
Dat was DGK ook van mening, anders had de flippo gewoon met Natasja flippo mama in DGK GESLAPEN.

Ze zijn beide door de poort gegaan, en het is geen vakantiekamp. Als je het even niet meer trekt is het over en uit.

In je agressie de boel kort en klein jensen is ook reden genoeg om weg te mogen!

Dus dag Brian en dag Natasja.

Amanda was niet jullie slavin of eigendom.
Helemaal mee eens.

Makkelijk problemen ontlopen, gewoon even in een hotel slapen. Wat is het spel dan nog waard?
Ze trokken het niet meer, juist het moment waarop Huub gewacht heeft, en dan mogen ze weg?
Belachelijk.
pi_49028609
Brian is nooit uitgeschakeld en neither is Natiasia.. Brian is gewoon een schatje die veel meegemaakt heeft in zijn nog maar korte leventje.. Natasia is als een soort moeder voor hem en daar mogen de mensen best wat respect voor hebben..
Brian, laat je niet gek maken door die smerige vent van een Huub.. Je komt hier wel uit!!!! Laat Amanda voor wat het is, want je kan wel beter krijgen denk ik zo.. Ze is niet te vertrouwen.. Laat je niet gek maken!
En anders mag je altijd nog even met mij komen knuffelen, want ik vind je gewoon een schatje..

En Natasia..IK heb respect voor wat je doet! En ik hoop dat je nog lang zo door gaat. Je kids begrijpen dat heus wel! ...

Dikke kus aan jullie ...
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 mei 2007 @ 03:41:46 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_49028893
Familie ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 5 mei 2007 @ 03:48:35 #21
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_49028937
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 02:59 schreef Fem85 het volgende:
Je kids begrijpen dat heus wel! ...
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 mei 2007 @ 03:49:53 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_49028943
Idd

zaterdag 5 mei 2007 @ 04:00:03 #23
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49029003
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 02:59 schreef Fem85 het volgende:
Dikke kus aan jullie ...
Kusje terug
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_49029702
Juist.. ja..
pi_49032433
Zijn kindjes van God die raken nog niet uitgespeeld....
Eis veel van jezelf, verwacht weinig van anderen, dat bespaart je veel ergernis. ♥
************http://blondt1967.hyves.nl/***********
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')