heeft Natasja ook achter geslapen? Wat is dat voor kinderboerderij?quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:39 schreef TiNo_Flo het volgende:
Laat Brian & Natasia eens even heeel snel weer in de villa gaan! Ze krijgen zo een voorkeursbehandeling en ik wil weer actie zien
Het feit dat hij nu achter is bewijst al dat hij niet terug kan komen. Te gevaarlijk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:39 schreef TiNo_Flo het volgende:
Laat Brian & Natasia eens even heeel snel weer in de villa gaan! Ze krijgen zo een voorkeursbehandeling en ik wil weer actie zien
Amanda praat alles van Brian wel weer goed.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:41 schreef getl0st het volgende:
Zou Amanda nu ook de ballen hebben om achter aan te geven dat Brian haar heeft geslagen?
Edit: gespuugd zoals ik nu weer lees :pquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:41 schreef getl0st het volgende:
Zou Amanda nu ook de ballen hebben om achter aan te geven dat Brian haar heeft geslagen?
Hé, dat in de private had ik nog niet gezien.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:26 schreef cobain94 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YSKOB2bz31A&NR=1
Hier hoor je brian pas echt losgaan..Zelfmoord plegen?etc...
Niet alleen het kapsel, ik irriteer me aan alles van Herma. Palma mag haar wel ontslaan want moet ze niet gaan schoonmaken nu?quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:43 schreef Loserkid het volgende:
wat irriteer ik me aan dat tyfuskapsel van herma.
Alleen dom dat hij door gaat met Brian uit te lokken, hij had gewoon bij Amanda moeten blijven liggen, de uitbarsting van Brian was er wel gekomen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:43 schreef Marrije het volgende:
Nic vindt het te ver gegaan. Hij zegt: ik ga weg denk ik. Zo kan ik mijn spel niet spelen. Dit is zware intimidatie wat hier gebeurt, ik wil het listig spelen.
Anders knap listig van Huub om met Amanda te fozen. Doel bereikt.
Net een Heidi pruik.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:43 schreef Loserkid het volgende:
edit: Ah ze heeft het al gehoordquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:45 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Niet alleen het kapsel, ik irriteer me aan alles van Herma. Palma mag haar wel ontslaan want moet ze niet gaan schoonmaken nu?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:43 schreef Loserkid het volgende:
De redactie luistert mee.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:43 schreef blomst het volgende:
Nicolaas wil naar huis als die twee niet naar huis gestuurd worden.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:45 schreef blomst het volgende:
[..]
Alleen dom dat hij door gaat met Brian uit te lokken, hij had gewoon bij Amanda moeten blijven liggen, de uitbarsting van Brian was er wel gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |