abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194343
Mensne even een vraagje: een tijdje geleden werd er gesproken dat de uitzendingen op TV een dag achterlopen en internet gelijk.

Daarna weer een berichtje dat alles gelijk loopt.

Nu zat ik dus gister op internet te kijken naar die 'romance' tussen Bart en Sabine en wilde daar gister wel de beelden MET geluid van zien. Nou , mooi nie dus!

Oftewel hoe zit het nou? Heeft V. deze beelden nu gewoon bewust niet uitgezonden of kunnen we die pas vandaga verwachten?

Ook al die berichten die op de V. site verschijnen maken het er niet helderder op

quote:
Dat het koud en rood is wil nog niet zeggen dat het aarbeienijs is.....

Bron: Jaarlijkse Algemeen Dagblad IJstest
pi_194344
quote:
op 10-01-1999 om 09:50 AM schreef Puck241999 het volgende:
Mensne even een vraagje: een tijdje geleden werd er gesproken dat de uitzendingen op TV een dag achterlopen en internet gelijk.

Daarna weer een berichtje dat alles gelijk loopt.

Nu zat ik dus gister op internet te kijken naar die 'romance' tussen Bart en Sabine en wilde daar gister wel de beelden MET geluid van zien. Nou , mooi nie dus!

Oftewel hoe zit het nou? Heeft V. deze beelden nu gewoon bewust niet uitgezonden of kunnen we die pas vandaga verwachten?

Ook al die berichten die op de V. site verschijnen maken het er niet helderder op

Hoe zit het trouwens met die romance tussen Sabien en Bart. Wordt dat nog wat? Ik kan het niet meer echt volgen.

xxx
pi_194345
Dat zal vandaag wel komen.

Ze lopen nog steeds een dag achter, ook op de BB-site (daar staat het wel als nieuwtje vermeld)

WAR IS PEACE
FREEDOM IS SLAVERY
IGNORANCE IS STRENGTH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')