Ik ook!quote:
Kijken of ze ook zo lachen als ze alle cossen van fok lezen:Dquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:08 schreef FuTilE het volgende:
Brian en Natasia zijn kennelijk niet zoveel gewend
Welnee, hij speelt gewoon het spel; met medewerking van de Feboquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij haat Sylvia echt. En ik heb geen idee waarom.
Ik snap ook niet waar die haat vandaan komt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk ik niet hoor, het is volgens mij puur spel van hem.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:07 schreef Disana het volgende:
Ik ook niet, maar ik kan me voorstellen dat dichtgeslibde aderen weinig bevorderlijk zijn voor de bloedsomloop en daarmee de mate van etc. etc.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik er verstand van heb![]()
Da's het mooie. Jaap pakt haar natuurlijk een keer terug. En dan slaat ze weer helemaal door. Ze is erg zwak.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:09 schreef akveor het volgende:
Natasia is te walgelijk voor woorden... ik hoop dat ze net zo lacht wanneer zij aan de beurt komt. Dom mens.
Ze heeft ook Amanda al een aantal keren richting Brian (bed) gepraat. Er zit iets geks in haar, ze heeft pooiertrekjes.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:09 schreef kybe het volgende:
Dat er nou niemand op het idee komt om een gigolo voor Natasia te bestellen.
Ik blijf het maar raar vinden dat de hoeren daar meestal door Natasia uitgenodigt worden.
Of zou ze wat ex collega's een klus toe willen schuiven?
Een heel vies spelletje....... als ie dat soort lage streken nou nog bij smeerlappen uithaalt.....quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:10 schreef FdW het volgende:
[..]
Welnee, hij speelt gewoon het spel; met medewerking van de Febo![]()
Japio is slimmer en normaler dan de massa denkt.![]()
Ik kan er voornamelijk niet om lachen omdat het echte haat lijkt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:10 schreef Veulen het volgende:
Dit is te erg. Dit is gewoon smaad... Oh ik hoop echt dat Syl hem een advocaat aan z'n oren knoopt.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:10 schreef Veulen het volgende:
Dit is te erg. Dit is gewoon smaad... Oh ik hoop echt dat Syl hem een advocaat aan z'n oren knoopt.
Geloof ik niet... het is óók spel. Maar dit is wel heel erg hard en persoonlijk tegen Sylvia gericht, phew!quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Denk ik niet hoor, het is volgens mij puur spel van hem.
Fysieke mishandeling.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:10 schreef Veulen het volgende:
Oh ik hoop echt dat Syl hem een advocaat aan z'n oren knoopt.
Hij heeft al gezegd dat hij iedereen wil gaan aanpakken. Sylvia is de eerste.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Geloof ik niet... het is óók spel. Maar dit is wel heel erg hard en persoonlijk tegen Sylvia gericht, phew!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |