Ik heb jaap z'n tanden nog nooit gezien. Er zit altijd eten voor. Maar hoe lekker ruikt die gozer denk je?quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:18 schreef APK het volgende:
![]()
Jaap heeft geen verleden als cokejunk en heeft nog mooie witte tanden.![]()
omdat hij haar leuk vind.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij haat Sylvia echt. En ik heb geen idee waarom.
Brain is een loser 1e klas. Die nooit ergens echt goed in zal zijn. Zelfs neuken kan ie niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:21 schreef Wopper1 het volgende:
Brian heeft het zo moeilijk met Huub... Brian weet gewoon dat Huub een sterkere speler is dan hijzelf is.
En Brian wil dolgraag dat Jaap doorgaat met het dollen van Eric en Sylvia, hij zit weer ontzettend te voerenquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:21 schreef Wopper1 het volgende:
Brian heeft het zo moeilijk met Huub... Brian weet gewoon dat Huub een sterkere speler is dan hijzelf is.
En omdat een normaal mens dat ook niet doet?quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:21 schreef Peter6000 het volgende:
Dat Sylvia mentaal zwak is, is wel duidelijk.
Maar definitief de afgrond intrappen op een keiharde manier durft niemand, uit angst voor impopulariteit.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:20 schreef miesy het volgende:
[..]
omdat hij haar leuk vind.
meisjes plagen zoentjes vragen.
Dat was toch ook het primaire doel van Japio... SHE breken..... en dat gaat waarschijnlijk lukkenquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:19 schreef kybe het volgende:
[..]
Hij zei 10 minuten geleden tegen Brian en Natasia dat hij Huub op deze manier ten val gaat brengen.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:21 schreef Wopper1 het volgende:
Vandaag waren ze nog te bezichtigen in de uitzending.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:20 schreef Veulen het volgende:
Ik heb jaap z'n tanden nog nooit gezien. Er zit altijd eten voor.
't Is wel het type vrouw dat hij nooit zal kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:20 schreef miesy het volgende:
[..]
omdat hij haar leuk vind.
meisjes plagen zoentjes vragen.
Tuurlijk wel, het is een spel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:22 schreef mootie het volgende:
[..]
En omdat een normaal mens dat ook niet doet?![]()
Je ziet dat natuurlijk als een grote kwaliteit van Jaap?quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:21 schreef Peter6000 het volgende:
Maar definitief de afgrond intrappen op een keiharde manier durft niemand, uit angst voor impopulariteit.
Japio prikt sinds de dag dat hij binnenkwam dwars door Loco en Tasjaquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:22 schreef Prosac het volgende:
[..]
En Brian wil dolgraag dat Jaap doorgaat met het dollen van Eric en Sylvia, hij zit weer ontzettend te voeren
Dat moet maar eens afgelopen zijnquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:21 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk niet dat het persoonlijk tegen Sylvia is. Maar hij wil iedereen eruit treiteren en daar heeft hij een volgorde in.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:22 schreef akveor het volgende:
Aangezien Jaap toch heel erg intelligent bij mij overkomt snap ik niet waarom hij het spel op deze manier wil spelen. Wat mij betreft hoeft m'n favo Sylvia absoluut niet gespaard te worden maar ik begrijp niet dat hij zo gefocused is op haar en dan de manier waarop vind ik walgelijk. Net als ik het walgelijk vind dat iemand anders zo getagged wordt.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:24 schreef FdW het volgende:
[..]
Japio prikt sinds de dag dat hij binnenkwam dwars door Loco en Tasja![]()
Nogmaals: Hij heeft iedereen -op Nicolaas na- aangepakt op zijn weblog.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:22 schreef akveor het volgende:
Aangezien Jaap toch heel erg intelligent bij mij overkomt snap ik niet waarom hij het spel op deze manier wil spelen. Wat mij betreft hoeft m'n favo Sylvia absoluut niet gespaard te worden maar ik begrijp niet dat hij zo gefocused is op haar.
Ik denk het wel. Niet dat Sylvia iets verkeerds heeft gedaan. Het lijkt persoonlijke frustratie die op Sylvia wordt botgevierd.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:24 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het persoonlijk tegen Sylvia is. Maar hij wil iedereen eruit treiteren en daar heeft hij een volgorde in.
Marrije is iemand die snapt weer het spel om draait.quote:
Voorlopig lijkt het er toch erg op dat ze loopt te teasen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als Amanda nu niet met Hupert gaat neuken zal het helemaal nooit gebeuren want ze zijn nu beiden ladderzat...het zou nu toch op z'n minst geprobeerd moeten worden![]()
Sylvia zit ook nog in de rouw..echt vrolijk is ze de laatste tijd echt niet geweest. Ze wordt gepushed door achteren om anders te zijn dan ze is.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:21 schreef Peter6000 het volgende:
Ja gooi nou eindelijk die coke een keer het huis in.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:26 schreef FuTilE het volgende:
Hoohoo... Huubje is nu alweer danig de weg kwijt.
Drugs het huis in, bitte!
Het is duidelijk nu dat hij Sylvia en Eric kan hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:19 schreef kybe het volgende:
[..]
Hij zei 10 minuten geleden tegen Brian en Natasia dat hij Huub op deze manier ten val gaat brengen.
Dat is juist leuk. Ik herken mezelf er een beetje inquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Huub moet naar bed..hij is ladderzat.
Nee, want Natasia vertrekt in september vrijwillig.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is duidelijk nu dat hij Sylvia en Eric kan hebben.
En dat Huub in ieder geval al wel wil meewerken om Eric eruit te krijgen.
Sylvia... de kans is groot dat die zelf opstapt.
Is het niet handiger om de pijlen dan te richten op het tandem Brian en Natasia? Dat is een sterker duo dan HES een trio is.
En wat denk je van de bergen zalm die de Febo hem beloofd heeft?quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Niet dat Sylvia iets verkeerds heeft gedaan. Het lijkt persoonlijke frustratie die op Sylvia wordt botgevierd.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:26 schreef Disana het volgende:
Ik denk het wel. Niet dat Sylvia iets verkeerds heeft gedaan. Het lijkt persoonlijke frustratie die op Sylvia wordt botgevierd.
Wie weet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:29 schreef FdW het volgende:
[..]
En wat denk je van de bergen zalm die de Febo hem beloofd heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |