Mijn zegen heb je.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:34 schreef petraa het volgende:
Dat dansen van Amanda heb ik ondertussen ook wel gezien, net zoals die konijntjes act. Dus wat mij betreft Toneelhaak.
Heel verstandig.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:39 schreef Disana het volgende:
Jaap en Cora hebben nog geen seks gehad. Het is geestelijke liefde.
Hij heeft gezegd 6 jaar ofzo te hebben samengewoond met een vrouwquote:Op donderdag 26 april 2007 23:36 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik denk dat Mitch gay is.. maar ik twijfel wel een beetje.
Echt tot aan de huig?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:40 schreef Mani89 het volgende:
amanda en huub zoenden weer dit kan leuk worden
Pfff, hoezo dat nou weer, sinds wanneer kan men in dit land niet meer voor zijn/haar voorkeur uitkomenquote:Op donderdag 26 april 2007 23:38 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Met 1000 en 1 camera's op je gericht is het ook niet handig om de vraag anders te beantwoorden (helaas anno 2007)...
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:40 schreef Disana het volgende:
Jaap: Als ik die hoer pak, weet iedereen meteen dat het huwelijk nep is.
Ben blont wasda ?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:42 schreef Disana het volgende:
Jaap: ik heb nog niet genoeg op. Het gaat over een cockring. Nicolaas denkt dat een dame van lichte zeden het ding er wel omheen krijgt. Nicolaas: we gaan proberen hem erlangs te krijgen.
(in wat voor een gesprek ben ik beland???)
Ze zit weer even in haar rol van Teaser...dan gaan dansen en zoenen automatisch samen maakt niet uit met wiequote:Op donderdag 26 april 2007 23:40 schreef Mani89 het volgende:
amanda en huub zoenden weer dit kan leuk worden
Zei hij dat echt ????quote:Op donderdag 26 april 2007 23:40 schreef Disana het volgende:
Jaap: Als ik die hoer pak, weet iedereen meteen dat het huwelijk nep is.
quote:
Je leest weleens een krant oid neem ik aan?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Pfff, hoezo dat nou weer, sinds wanneer kan men in dit land niet meer voor zijn/haar voorkeur uitkomen![]()
hij is geen homoquote:Op donderdag 26 april 2007 23:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij heeft zelf gezegd dat hij hetero is, Amanda heeft het de eerste dag gevraagd, maar ik heb ook me twijfels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |