Oke, want ik hoorde Huub gister tegen Sil zeggen dat hij Gaby niet meer laat komen als hij een hoer besteld.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
In elk geval 1 voor Jaap 'hij valt op volel vrouwen dus als het kan vanavodn nog'.
Ze probeert gewoon zijn huwelijk te dwarsbomen![]()
Huub wilde absoluut geen Gaby meer zei hij gister tegen Silquote:Op donderdag 26 april 2007 23:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gaby voor Huub. Een blonde, fors met E-cup voor Japio.
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:22 schreef Yollie het volgende:
[..]
Wel leuk om te zien of er geneukt gaat worden door Jaap![]()
![]()
Beter, want ook Gaby ben ik helemaal zat.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke, want ik hoorde Huub gister tegen Sil zeggen dat hij Gaby niet meer laat komen als hij een hoer besteld.
Als jullie het goed vinden, probeer ik het gewoon heel af en toe en.......eens zal het me lukken..quote:Op donderdag 26 april 2007 23:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja en de OP kun je altijd aanpassen maar een TT niet, dat moet een modje doen. Dus wel handig om meteen het COS nummer te vermelden en ook een titel is leuk![]()
Maar verwacht niet dat Natasia daar een boodschap aan heeft .......quote:Op donderdag 26 april 2007 23:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub wilde absoluut geen Gaby meer zei hij gister tegen Sil
Ik vind die muziek altijd zo verschrikkelijkquote:Op donderdag 26 april 2007 23:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik feest mee![]()
Gooit het glas vol![]()
En zuipen![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:25 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik zit nog bij te komen van zijn foto's van de vorige cos.
Natas heeft dat nog niet gehoord denk ik en inderdaad ik denk dat ze daar geen boodschap aan heeftquote:Op donderdag 26 april 2007 23:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar verwacht niet dat Natasia daar een boodschap aan heeft .......![]()
Mijn respect voor je inzet en moed!quote:Op donderdag 26 april 2007 23:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als jullie het goed vinden, probeer ik het gewoon heel af en toe en.......eens zal het me lukken..![]()
Ik zou hem ook best weleens willen inhurenquote:Op donderdag 26 april 2007 23:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Mitch is de butler, die moet ze voorzien van een hapje en een drankje.
Meld anders halverwege een topic dat je de OP wilt doen en zet hem alvast klaar als er 290 berichten in de COS er voorafgaand zijn. Informatie uit de op kan je kopieren en schrijf een kort verhaaltje:Dquote:Op donderdag 26 april 2007 23:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als jullie het goed vinden, probeer ik het gewoon heel af en toe en.......eens zal het me lukken..![]()
Tuurlijk, gewoon doenquote:Op donderdag 26 april 2007 23:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hmm, als het snel gaat dan redt een newbee het niet als j het pas bij 290 posts klaarzet, dan kun je beter bij 270 al beginnenquote:Op donderdag 26 april 2007 23:28 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Meld anders halverwege een topic dat je de OP wilt doen en zet hem alvast klaar als er 290 berichten in de COS er voorafgaand zijn. Informatie uit de op kan je kopieren en schrijf een kort verhaaltje:D
Ik ook,die is er zo trots op dat ze oude bewoners elke keer tegenkomt.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Beter, want ook Gaby ben ik helemaal zat.
Was even egocentrisch bezig, hoorde feestje, denk mooi...legitiem zuipenquote:Op donderdag 26 april 2007 23:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind die muziek altijd zo verschrikkelijk![]()
Goed punt, ik zie Amandel ook best straks met 2 pikken in zich.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:30 schreef Meganog het volgende:
Waarom moeten er vrouwen besteld worden als Amanda zich helemaal aan het klemzuipen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |