quote:
Aan de mensen die dit forum écht leiden natuurlijk. Way boven je pet, dus vraag maar niks...quote:
Ik weet prima wie dit forum leiden, daar zal Sala-Adin helaas nooit deel van uitmaken, dat weet ik dan weer wel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Aan de mensen die dit forum écht leiden natuurlijk. Way boven je pet, dus vraag maar niks...
Die heb ikquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:08 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik weet prima wie dit forum leiden, daar zal Sala-Adin helaas nooit deel van uitmaken, dat weet ik dan weer wel.
Tenzij Sala-Adin een beetje serieus gaat worden, dan gun ik hem het modschap van harte![]()
BansheeBoy?quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:09 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Die heb ik
Daarom heb ik ook naar mijn kloon verwezen
quote:09:50 uur Nijmegen<->Arnhem Door een defecte goederentrein rijden er tussen Nijmegen en Arnhem minder treinen. Vertraging: 15-30 minuten.
Ik vind hem "best oke"quote:
Inderdoadquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik vind hem "best oke"
Als er ergens een plekje vrij komt moet je hem even aanpassen op dat SubforumMet plannen en dat soort gekke dingen
![]()
Komt wel goed schatjequote:
Ben jij ook een buitenlander ?quote:
Hey! Wannabequote:Op vrijdag 27 april 2007 10:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ben jij ook een buitenlander ?
Neequote:Op vrijdag 27 april 2007 10:31 schreef KopieerMachine het volgende:
Is het gemeen als ik zeg dat ik hoop dat je Moderator wordt?
Maar eigenlijk maak je geen kans...
Pest ik je nu?![]()
Ik heb haags bloed ja dat is voldoendequote:
care.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:32 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Écht zo'n kansloze msn smiley![]()
Ik ben ook geen volledige Nederlander, uiteraad.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb haags bloed ja dat is voldoende![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |