wie ben jij om dat te zeggenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:46 schreef tbs-johny het volgende:
whola ga je bek houden, oprotten
en wat heeft dat er mee te maken ik check toch niet die park alleen die mokkelsquote:Op donderdag 26 april 2007 22:47 schreef InProduction het volgende:
Ga de park maar checken!
dit is nederlands ga niet moeilijk doen kan het toch lezen??//quote:Op donderdag 26 april 2007 22:47 schreef EvilMaupie het volgende:
En nu int nederlandsch..
Deze gast loopt de hele dag al kuttopics te openen. Ik denk dat het een kloon is.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:48 schreef Five_Horizons het volgende:
Ben je van die scooter afgeflikkerd dat je zo schrijft
hele dag topics pas 2 ja gast?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze gast loopt de hele dag al kuttopics te openen. Ik denk dat het een kloon is.
We wachten in spanning afquote:Op donderdag 26 april 2007 22:49 schreef Pragmatisch het volgende:
okee ik ga die topic start verbeteren dat jullie kunnen lezen :S
Ik denk niet dat dat binnen je vermogen ligtquote:Op donderdag 26 april 2007 22:49 schreef Pragmatisch het volgende:
Werk al je reactie dan ook even bij.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:49 schreef Pragmatisch het volgende:
En daar ben je al de hele dag mee bezig. Sneu he?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:49 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
hele dag topics pas 2 ja gast?
mag je zeggen maar dit is toch gewoon een topic er zijn wel meer topics waarvan je kan zeggen dat het kut isquote:Op donderdag 26 april 2007 22:50 schreef crossover het volgende:
Hoi, kuttopic. Of mag ik dat niet zeggen?
Wolla..ik zzzweeerr...quote:Op donderdag 26 april 2007 22:49 schreef Pragmatisch het volgende:
Maar die zijn dan wel weer te begrijpen...quote:Op donderdag 26 april 2007 22:52 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
mag je zeggen maar dit is toch gewoon een topic er zijn wel meer topics waarvan je kan zeggen dat het kut is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |