you tube link??quote:Op donderdag 26 april 2007 23:02 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Scootertje eerst aan Maikuuul geven, dan kan TS op zn gemak gaan proberen een trein te koppen.![]()
Maikuuul blij want die kan gaan roflen op zn nieuwe scooter, TS blij want hij staat niet in de weg als hij de trein wilt koppen, en wij blij want TS gaat een trein koppen en kunnen we lachen.
Eerst maar wachten of TS een trein gaat koppen he.quote:
Vertaling? Okee:quote:Op donderdag 26 april 2007 23:28 schreef MPG het volgende:
Wie kan voor mij de OP vertalen naar correct Nederlands, zonder taal-, spel- en tikfouten?
Ik zal het zometeen even vertalen voor jouw.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:28 schreef MPG het volgende:
Wie kan voor mij de OP vertalen naar correct Nederlands, zonder taal-, spel- en tikfouten?
Conclusie, TS is stom met kort lontje. Lossen Handjes en een Player. Meisje is stil en verlegen en verteld tegen pappa meer dan tegen TS.quote:VERTALING:
er was dus een meisje die is had ge-play-ed. en ze had niet aangegeven dat ze dit niet wilde.
en vandaag kwam haar vader aan mijn deur dat ik niet meer mocht langskomen ed.
maar wat heeft die vader met ons te maken zijn toch onze zaken?
en hij riep "Ja, je moet rustig doen"
Dus toen heb ik hem geslagen.
En hij heeft daardoor de politie erbij gehaald.
wat een neppert, ik pak hem terug. dit dult ik niet.
het zijn toch mijn zaken wat ik met het meisje doe of niet?
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:31 schreef Flowz0r het volgende:
[..]
Vertaling? Okee:
"IK BEN EEN KANSLOZE NEPNEGER MAROKKAAN DIE NIET EENS EEN CHICK KAN VERSIEREN. WOLLA JE WEET"
Hier heb je de hele avond over lopen denken?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze gast loopt de hele dag al kuttopics te openen. Ik denk dat het een kloon is.
Eén trui graag.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:42 schreef cerreur het volgende:
WOLLAWOLLAWOLLAWOLLAWOLLAWOLLAWOLLAWOLLAWOLLAWOLLA
quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:02 schreef BasOne het volgende:
1. je voordoen als een 16 jarige op Fok!
2. minderjarige meisjes lastigvallen
3. lopen klagen als pa verhaal komt halen
4.
Ook dat jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |