Gevonden paspoorten tellen niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 07:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die is beter bewezen dan jullie alternatief![]()
Dat het volgende moet zijn gebeurd voor een CD:quote:Op woensdag 8 augustus 2007 07:17 schreef NorthernStar het volgende:
Nee dat kost weken voorbereiding. De conclusie daarvan is duidelijk.
atta anyonequote:Op woensdag 8 augustus 2007 07:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Gevonden paspoorten tellen niet.![]()
In hemelsnaam. Hij zegt 'pull it', niet 'pull it down'. Dat heeft een heel andere betekenis.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:01 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Bull!
A. "To pull down" is een synoniem voor slopen, los van de methode, "neerhalen"
B. In de sloopindustrie slaat het specifiek op de methode om het gebouw te imploderen, op zichzelf in te laten storten dmv zwaartekracht -> een gravitational pull.
Ze zijn dan ook irrelevant. Als hij 'pull it down' had gezegd zoals in je quotes, zou er weinig ruimte tot discussie zijn.quote:Ik heb al eens eerder een zooi bronnen aangehaald (nooit op gereageerd) maar aangezien het maar een minuut ofzo googlen kost:
Je gelooft dus dat al die mensen in de CD-industrie weten dat het om een CD gaat, maar dit niet zeggen en liegen? Ze zitten dus allemaal min of meer mee in het complot?quote:En wat Danny Jowenko al zegt, natuurlijk krijg je geen mensen uit de industrie die het gaan bevestigen. Zeker niet in de VS. Dan kunnen ze hun zaakje gelijk opdoeken.
"pull it" of "pull it down", pfff het is al heel duidelijk wat hij bedoelde die man met de meest onbetrouwbare kop uit de geschiedenis (Silverstein)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 07:17 schreef NorthernStar het volgende:
je redenering is volstrekte onzin.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:17 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
"pull it" of "pull it down", pfff het is al heel duidelijk wat hij bedoelde die man met de meest onbetrouwbare kop uit de geschiedenis (Silverstein)
Mijn broer zit in de bouwnijverheid en hij is vorige maand nog naar Amerika geweest voor een soort beurs over renovatie en masterplannen, hij heeft het gevraagd; bij het neerhalen van gebouwen gebruiken ze ook vaak "pull it" als afkorting van het geheel.
Het leukste is als je dat filmpje eens goed luistert, vlak nadat hij het woord pull it uit zijn mond laat floepen Silverstein zegt; .........(stilte)............."eeeeeeeuuuhmmmm", hahaha.
Stel je hebt een molotov coctail en wil deze in een gebouw gooien en een makker tegen je zegt; "Burn it!" of "Burn it down!" ook zoiets.
nou dan zullen al die mensen op de beurs die dat gezegd hebben het wel fout hebben, dan houd ik mn mond maar want jij weet immers beter.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:26 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
je redenering is volstrekte onzin.
er is een groot verschil tussen "take it" en "take it down" of "bring it" en "bring it down" of "push it" en "push it down" of "turn it" en "turn it down" etc etc etc etc etc etc etc etc etc
je kunt niet zomaar zeggen dat "pull it" en "pull down" hetzelfde inhouden omdat "pull it" misschien wel een afkorting is van "pull it down" wat misschien wel staat voor de demolition term "pull down"
en brandweermensen geven aan dat "pull it" ook voor het verlaten van het complex bestaat. en aangezien hij het tegen ene brandweerman had en niet tegen een demolition expert wordt het wel duidelijk wat hij bedoelde he.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:28 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
nou dan zullen al die mensen op de beurs die dat gezegd hebben het wel fout hebben, dan houd ik mn mond maar want jij weet immers beter.
en dan ga ik weer zeggen van dat de echte term ; "pull (them) out " is. Brandweermannen weten ook wel dat "pull it" wordt gebruikt om een gebouw neer te halen (zoals eerder vermeld, het wordt als afkorting van "pull it down" gebruikt) . Je moet eens weten hoeveel kennis een brandweerman heeft van gebouwconstructies.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:32 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
en brandweermensen geven aan dat "pull it" ook voor het verlaten van het complex bestaat. en aangezien hij het tegen ene brandweerman had en niet tegen een demolition expert wordt het wel duidelijk wat hij bedoelde he.
het probleem is dat jij extra woordjes moet vastlijmen aan de befaamde uitspraak om jouw stelling te beargumenteren. ik pak gewoon letterlijk wat hij zegt: "pull it" en aangezien hij dit tegen een brandweerman zegt die "pull it" verstaan als het ontruimen van het complex dan hoef ik er verder niks meer achter te zoekenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:38 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
en dan ga ik weer zeggen van dat de echte term ; "pull (them) out " is. Brandweermannen weten ook wel dat "pull it" wordt gebruikt om een gebouw neer te halen (zoals eerder vermeld, het wordt als afkorting van "pull it down" gebruikt) . Je moet eens weten hoeveel kennis een brandweerman heeft van gebouwconstructies.
"pull it" wordt vaak gebruikt als afkorting van "pull it down", dat is ook op die beurs gezegd. Maar wat jij wilt geloven moet jezelf weten, ik vind jou stelling gewoon ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:41 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
het probleem is dat jij extra woordjes moet vastlijmen aan de befaamde uitspraak om jouw stelling te beargumenteren. ik pak gewoon letterlijk wat hij zegt: "pull it" en aangezien hij dit tegen een brandweerman zegt die "pull it" verstaan als het ontruimen van het complex dan hoef ik er verder niks meer achter te zoeken
jij mag natuurlijk woordjes eraan gaan vastplakken of beweren dat die brandweerman een demolition expert was en "pull it" heeft geinterpreteerd als "pull it down" om jouw verhaal geloofwaardiger te maken
tja je kunt discussieren over of wtc is neergehaald door de regering, of dat de bush-administration gebruik heeft gemaakt van deze situatie om deze wereld mee te slepen in een globale oorlog waar eigenlijk niemand op zit te wachten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:49 schreef Salvad0R het volgende:
Dit is allemaal zijdelings slap gelul.
Mensen kunnen blij doen over zogenaamd verkeerd geinterpreteerde quotes van Silverstein en Giuliani, maar de gevolgen van wat Bush en consorten uitspoken zijn zo gewichtig dat discussies over deze quotes totaal irrelevant zijn.
Het gaat om de globale beroving van individuele vrijheid aan de hand van leugens en angst-propaganda.
Het gaat om de globale enslavement van Human Kind in een olie-afhankelijke, geld-afhankelijke overgecontroleerde politie-staat.
je kunt hem pas dictator noemen als hij eind volgend jaar geen afstand neemt van het presidentschap hequote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:53 schreef Salvad0R het volgende:
"Succes is not non-violent. Succes is a level of violence inwhere people feel comfortable in living their daily lives. And that's what we're trying to achieve."
S GOED JOH BUSH, VUIGE DICTATORT .
Mja, heb zelf geen twijfel over dat ie dat gaat uitvoeren.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:00 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
je kunt hem pas dictator noemen als hij eind volgend jaar geen afstand neemt van het presidentschap hevooralsnog heeft hij de laatste verkiezingen gewoon gewonnen. hier ben ik dan niet blij mee, maar dat maakt hem dan nog geen dictator
En stel nou dat hij daadwerkelijk afstand neemt van het presidentschap, geef je dan toe dat je onzin praat of heb je dan weer een of andere smoes? Want je zegt nu iets wat binnen afzienbare tijd te controleren is he...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Mja, heb zelf geen twijfel over dat ie dat gaat uitvoeren.
Als hij wel afstand gaat nemen van het presidentschap, ondanks het feit dat ie het maximale presidentiele termijn-schap heeft verhoogd naar 16 jaar in case of a national threat to security, en al die Patriot Acts etc...
dan laat ie gewoon zn eigen geschapen kansen liggen.
Gaat ie niet doen.
En idd, Europa is in staat om zich onafhankelijk daarvan op te stellen, tenminste dat is te hopen.
goed, over anderhalf jaar krijg jij eenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als hij wel afstand gaat nemen van het presidentschap, ondanks het feit dat ie het maximale presidentiele termijn-schap heeft verhoogd naar 16 jaar in case of a national threat to security, en al die Patriot Acts etc...
Gaat ie niet doen.
En idd, Europa is in staat om zich onafhankelijk daarvan op te stellen, tenminste dat is te hopen.
Maar vaker nietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:47 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
"pull it" wordt vaak gebruikt als afkorting van "pull it down", dat is ook op die beurs gezegd. Maar wat jij wilt geloven moet jezelf weten, ik vind jou stelling gewoon ongeloofwaardig.
tuurlijk het is de meest gehate en incompetente president ooit en die blijft voor 16 jaar zitten, hoe wil hij dat voor elkaar krijgen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Gaat ie niet doen.
Dan heb ik het verkeerd en geef ik toe dat ik onzin praat.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En stel nou dat hij daadwerkelijk afstand neemt van het presidentschap, geef je dan toe dat je onzin praat of heb je dan weer een of andere smoes? Want je zegt nu iets wat binnen afzienbare tijd te controleren is he...
Ja, die had ik wel aan zien komen. Want nu is het die klote-bush met zijn regering, maar als Bush straks weg mocht zijn en er zit om het even wie in het Oval Office, dan ineens was Bush maar een marionet, net zoals de nieuwe president zal zijn, terwijl Bush nu nog volgens jullie the spawn of all evil is.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:47 schreef TeenWolf het volgende:
Aftreden of niet, de Amerikaanse regering doet toch alleen maar wat het maconnieke systeem wilt. Bush of een andere marionet kan dat toch niet veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |