abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48825773
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:14 schreef hydraulix het volgende:
NL Streets - Amsterdam
Handige link, vol met aparte winkels. 9 Kleine Straatjes vind ik geweldig: lekker rustig vergeleken met de Kalverstraat/Nieuwedijk.
Als je van vintage houdt: Vind it. Ben er zelf nooit geweest en je kunt er ook cd's kopen. Het ligt helaas wel iets van het centrum af.

Op de Utrechtsestraat vind je ook een hoop leuke winkels. Als je je geld niet uitgeeft aan kleding, dan is het wel aan cd's bij Concerto of de Get Records

TS: houd je trouwens ook van aparte T-shirts met grafische prints erop?
jazeker, ik ga juist naar amsterdam voor die aparte t-shirts
pi_48830680
Wanneer ga je eigenlijk grasmat?
pi_48830871
quote:
Op zondag 29 april 2007 13:22 schreef Stansfield het volgende:
Wanneer ga je eigenlijk grasmat?
dinsdag, heb er echt zin in
pi_48834230
Ok cool! Dan moet je zeker deze winkels checken:
Hanazuki (Vijzelstraat 87), echt mijn fav. winkel waar ik dus ook al m'n T-shirts haal.
Universe on a T-shirt (Eerste Bloemdwarsstraat 13a), een winkel van 2 grafische ontwerpers en je kunt zelf je eigen T-shirtontwerp aangeven.
pi_48847264
Hey ik ga dinsdag ook naar Amsterdam! Ongeveer naar zelfde soort winkels als jij vermoed ik (ook de wat alternatievere zooi) ... ook op zoek naar leuke shirts ...

Dr zit in Nieuwe Dijk ook een klein winkeltje met heel veel tshirts (teksten enzo) en bandshirts (moet ik zelf niets van hebben, maar daar herken ik het altijd aan) ... en helemaal achterin Nieuwe Dijk zit een winkeltje, de Sjurtshop (zo heet het dacht ik) ... daar hebben ze ook goedkope shirts (12,50 ps) met teksten. Niet geweldig veel keus, maar ik zie ze eigenlijk nergens rondlopen in Almere en ze zijn wel grappig ...

Oh op Nieuwe Dijk zitten ook een aantal winkeltjes waar je zelf teksten kunt laten drukken. Niet zo heel duur, en klaar terwijl je wacht ... dat ben ik van plan ook deze keer te gaan doen, moet alleen nog even een leuke tekst verzinnen
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')