Ik geloof dat bol.com ze wel had, maar het zal misschien vijftig cent per DVD schelen, en daar komen dan ook nog eens verzendkosten overheen. Misschien dat ik de volgende serie van zes gewoon in één keer ergens bestel. Wel zo makkelijk.
Wauw, speciale bol.com prijs, van de normale 9.50 nu voor maar 8 euro! En dat terwijl ik ze in de winkel nog niet duurder dan 7 euro tegen ben gekomen. .
Maar als het daar echt zo lang duurt hou ik de winkels wel even in de gaten, en bestel ik ze wel online als ze in voorraad zijn.
Ik zag een tijdje terug ook een dvd liggen van Herman van Veen die Live een AJK show deed. Helaas niet de originele show die hij eind jaren '80 deed. Díe mag van mij nog eens uitgebracht worden op dvd. ( Die show is ook op cd uitgebracht )
Het wordt tegenwoordig enkel nog een 8 uur 's ochtends uitgezonden Toen het paar maanden geleden 's middags ook nog werd uitgezonden, bleef ik altijd hangen bij het zappen
Ik kijk trouw elke ochtend om half 11. Vanmorgen was een leuke aflevering, met Michael Duckson. Wie kon toen weten hoe deze Michael nog zou veranderen.
Huge ass schop! Ik ben er nu pas achter ( ) dat het ook op DVD is Ikke hebben natuurlijk. ¤5,- bij FRS! Maar ik tel er bij FRS op de site 17, op Wiki staat dat er 14 dvd's zijn uitgekomen. Wat is het nou? En echt onwijs kut dat het niet chronologisch is Ben de draad al kwijt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2008 22:33:54 ]
Op woensdag 16 januari 2008 22:34 schreef heaven7 het volgende: Aw en is het idd zo kut als dat ik het me nu voorstel dat het niet chronologisch is?
Ja.
Ik heb er nou maar een wiki met de episode guide bij om ze chronologisch te zien. En je weet gewoon dat ze je nu dik naaien door over een jaar of vijf een DVDbox van vijf DVDtjes uit te brengen waar ze allemaal chronologisch op staan. Maar toch, Alfred. .