quote:Zoiets? :
Op donderdag 3 april 2003 13:49 schreef IsaacD het volgende:
Ik ben op zoek naar een goed plaatje van dolf; google images levert niet veel op. Iemand?
quote:En deze nog:
Op donderdag 3 april 2003 14:00 schreef IsaacD het volgende:
Ja dat was de enige die ik ook had gevondenMaar tenx anyway
Maar das een plaatje van niets.
quote:Jups, Hitler. Lijkt me ook niet perongeluk
Op zaterdag 5 april 2003 19:53 schreef Deceiver_Of_Fools het volgende:
doet dolf je niet aan iemand denken?
quote:Dolf was geen kraai, maar een kruising tussen een merel en een kraai.
Op dinsdag 5 februari 2002 16:31 schreef Jassie het volgende:[..]
Klopt, hij had een oranje snavel die hij met schoenpoets insmeerde. Volgens mij heeft hij nog gezegd dat z'n moeder een merel ofzo was.
Moet ik toch maar een vaker gaan kijken
Maar hij moest zijn snavel wel met schoensmeer insmeren, want hij wilde immers een "raszuivere" kraai zijn.
De kraaienpoot is trouwens ook de Algiz rune.
Ik ben ooit nog eens naar het toneelstuk van Herman van Veen geweest. Was best leuk
quote:Dolf wilde trouwens als dictator aan de macht komen
Op woensdag 2 april 2003 22:10 schreef ChrisJX het volgende:
Ja, ik kijk het elke ochtendLaatst zei iemand in een ander topic dat Dolf zo op Hitler leek. Dat klopt idd! Die trekken, dat haar, hoe die praat, die naam!
En vandaag ging het over een nieuwe president, zo'n mooie verticale vlag met Dolf erop, echt fantastisch
Plaatje:
ik heb net weer eens een kwak aflevering gezien..
met zon draak die in een vulcaan krater is gevallen,.. echt geweldig, ook de rol van dolf en die krokodil was geweldig.
Mooie maatschappelijke boodschappen in verwerkt.
quote:*schopje*
Op zondag 6 april 2003 13:24 schreef Daniel.San het volgende:ik heb net weer eens een kwak aflevering gezien..
met zon draak die in een vulcaan krater is gevallen,.. echt geweldig, ook de rol van dolf en die krokodil was geweldig.
Mooie maatschappelijke boodschappen in verwerkt.
ik zit nu te kijken op Yorin. Gaat nu over het gebrek aan water in een derdewereldland. Er koen wel hulpgoederen aan maar daar hebben ze niets aan (winterjassen, melkpoeder en geblikt voedsel, zonder blikopener) en een popster die ff zijn gezicht laat zien, een foto neemt en weer optieft.
toch een zeer duidelijke boodschap die je wel vaker terugvindt in deze serie....
Maar de coolste aflevering vond ik altijd die met de reuzenschildpad.
Ook fantastisch was het nuchtere, laid back karakter van de serie. Waar amerikaanse tekenfilms het vooral moeten hebben van flitsende actie, vlotte animaties en veel melodramatisch gepraat en geschreeuw, was kwak vooral heel erg Nederlands. Het tempo was aangenaam laag en door de stemmige muziek ook nog eens stukken sfeervoller dan zijn amerikaanse counterparts. Alfred rools!
Die ene aflevering dat ie naar de maan gaat is ruig. dan krijgt ie daar een viool van een clown waarmee je alle kinderen kan 'ontvoeren' naar een pret park of iets dergelijks
*spuit...snuif*
En er staat er nog 1 op. volgensmij met die buitenaardse wezens op dat eiland
Iemand zei eerder dat ie er melancholisch van werd, pcies goed gezegd en het blijft de beste tekenfilmserie ooit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |