abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:00:58 #126
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_49144758
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:31 schreef ikzeidegek75 het volgende:
Vele Nederlandse drama inzendingen wat mij betreft. Teveel om op te noemen.
Willeke, Maribelle, Glennis, Maywood,Treble enz enz. En ik vrees voor Edsilia....
Maar is het al niet langer bekend dat we Cornald moeten stenigen met z'n allen? Die droogkloot weet niet eens wat het woord 'creatie' betekent.
pi_49145377
Het wordt inderdaad tijd dat Cornald en zijn vriendjes eens het veld ruimen.
Wie herinnerd nog zijn onbeschaamde oproep om op Esther Hart te stemmen? Heeft niet veel geholpen, Cornald. Nou weer Edsilia dwingen om het in Engels te zingen, alsof dat zoden aan de dijk zet. De Nederlandse versie klonk trouwens veel beter.
Cornald, het wordt eens tijd dat je inziet dat jouw inzicht op wat scoort niet klopt. Televoters stemmen niet op Esther, Glennis of Edsilia met één of ander R&B liedje wat eigenlijk erg te veel lijkt op hun Amerikaanse voorbeelden. Intro Edisilia's liedje lijkt op die van Toni Braxton's hitje.

Kunnen we het niet gewoon overlaten aan platenbonzen die de Europese markt een beetje kennen. Nederland is bijvoorbeeld op het Gothic vlak vrij bekend in Europa (within temptation, after forever, autumn etc etc). Misschien moeten we die weg eens in, maar ja, dat vinden Cornald en Paul (de L) maar herrie waarschijnlijk blijkens uit de hysterische/vreemde reacties toen Lordi won.
pi_49155102
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:17 schreef ikzeidegek75 het volgende:
Het wordt inderdaad tijd dat Cornald en zijn vriendjes eens het veld ruimen.
Wie herinnerd nog zijn onbeschaamde oproep om op Esther Hart te stemmen? Heeft niet veel geholpen, Cornald. Nou weer Edsilia dwingen om het in Engels te zingen, alsof dat zoden aan de dijk zet. De Nederlandse versie klonk trouwens veel beter.
Cornald, het wordt eens tijd dat je inziet dat jouw inzicht op wat scoort niet klopt. Televoters stemmen niet op Esther, Glennis of Edsilia met één of ander R&B liedje wat eigenlijk erg te veel lijkt op hun Amerikaanse voorbeelden. Intro Edisilia's liedje lijkt op die van Toni Braxton's hitje.

Kunnen we het niet gewoon overlaten aan platenbonzen die de Europese markt een beetje kennen. Nederland is bijvoorbeeld op het Gothic vlak vrij bekend in Europa (within temptation, after forever, autumn etc etc). Misschien moeten we die weg eens in, maar ja, dat vinden Cornald en Paul (de L) maar herrie waarschijnlijk blijkens uit de hysterische/vreemde reacties toen Lordi won.
Het wordt misschien eens tijd dat het Songfestival eens uit de handen van dat kleine clubje wordt getrokken... Laat BNN of TMF het maar eens oppimpen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:38:19 #129
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_49164264
Ik kan ze me zeker niet allemaal niet herinneren, maar Treble was wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht... Sjongesjonge veel willen maar niets kunnen, en een compositie die volledig de mist in ging
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_49164456
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:38 schreef misteriks het volgende:
Ik kan ze me zeker niet allemaal niet herinneren, maar Treble was wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht... Sjongesjonge veel willen maar niets kunnen, en een compositie die volledig de mist in ging
Treble was het perfecte voorbeeld van het achter de trends aanlopen hier in NL. In 2005 stond heel Europa op een trommel te hengsten, wij dachten toen een jaar later dat dat nog wel een keer zou werken, helaas pindakaas... we moeten eens trendsettend worden ipv trends te volgen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:50:53 #131
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_49164872
dan ziet het er dit jaar ook slecht uit voor Nederland TheVulture ; zonder het volledig te willen afkraken is er aan deze inzending geen enkele opmerkelijk pluspuntje te ontdekken...
dan nog liever onze belskes
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')