quote:Op donderdag 26 april 2007 18:40 schreef tong80 het volgende:
Iedereen weet dat negerinnen een dikke reet hebben. Is niet erg. Iedereen heeft wel iets.
In de winter hebben ze er vaak een lange jas overheen of een dikke spijkerbroek die ze beschut tegen de kou.
Maar de eerste zonnenstralen zijn er en ze zien hun kans schoon om in een witte legging, waaronder een zwarte string, mijn ogen te terroriseren.
Zit je net te genieten op een terrasje van een echte blonde griet in minirok, komt er weer een stel negerinnen vriendinnen aangewacheld. Ja ze zijn nooit alleen. Automatisch kijk je dan toch naar hun achterwerk. Moet je weer bijkomen van die alpentoppen. Ze doen het er om.
Een huge fat ass valt bij mij niet meer onder een goeie reet.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:42 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Niks mis met een goeie reet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
quote:Op donderdag 26 april 2007 18:54 schreef unioz het volgende:
Niks mis met een beetje bootyZij is nogal... oranjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
Blanke mensen met een kleine reet in niet strakke broeken?quote:Op donderdag 26 april 2007 19:14 schreef Ravii het volgende:
Liever TT achtig..
dan een een stel vrouwen die het tegenoverstelde hebben van die TT achtige.![]()
Net als..quote:Op donderdag 26 april 2007 19:51 schreef Birra het volgende:
[..]
Blanke mensen met een kleine reet in niet strakke broeken?
oké, wat is je hobbyquote:Op donderdag 26 april 2007 20:00 schreef RadioSlut het volgende:
Dat is nog niet zo erg. Ik word dagelijks geplet door 2 van die dikke negerinnen.
Iets over dikzakken i.c.m. een ziekte en a lil' bit of 1337-speak.quote:
Computeren. ^^quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |