Frustraties kunnen gaan over:
Ruud, Karin, Bianca, Willem, Bart, Sabine, Maurice, de nieuwe (Mona), de oude (Tara)
Martin mag ook
Rolf X
Daffie D.
V. in het algemeen
de regie van BB
de kippen
de monteur
de tandarts van Karin
de psycholoog
de cameramensen van BB
en natuurlijk de streams
Dus, ga je gang
Gaat ze die gasten in het huis vertellen dat Martin naar de Late Night Show in Amerika gaat. Terwijl er gewoon een opnametje is gemaakt, in zijn zitkamer, voor een ontbijt-show op een totaal onbekende zender.
IEdereen denk nu in dat huis "als die duffe Martin na 2 weken al naar NY kan, dan gaan wij, met onze populariteit, zeker naar de maan !
<- De glimlach van Mona
(is juist WEL over nagedacht door V lijkt mij
Q-tje=100%female
ps:Overigens, die laag plamuur van Mona is door V aangebracht (dat MOET met studio-opnames)
Ruud: Vader figuur
Karin: Moeder figuur
Willem: Keuken figuur
Martin: Jaloers figuur
Sabine: Knap figuur
Bianca: Labiel figuur
Maurice: Rustig figuur
Bart: Werkloze jonge figuur
Tara: Heimwee figuur
Mona: Viswijf
Snapt die nou echt niet hoe fout het is om met zo'n vet lijf badend in het zweet een beetje uitsloverig te doen?
quote:
op 10-01-1999 om 11:21 AM schreef Verbal het volgende:
Ik ben mij deze week steeds meer gaan ergeren aan Sabines 'Ooooooooh, WAT LIEEEEEF!!!!' 'Ahhh neeeeee, EEEEEECHT?' 'aahhhhh WAT GEOEOEOEOEOEOED!!!'
Echt om verschrikkelijke jeuk van te krijgen...
V
Volledig mee eens! (Volgens mij hebben ze dit barbie-popje net met moeite twee zinnen Nederlands aangeleerd gekregen).
quote:
op 10-02-1999 om 12:31 AM schreef misterDre het volgende:
Ik begin een beetje LEIP te worden van die K*T gitaar!!!
Yep, compleet mee eens.... volgens mij begint het de bewoners van BB ook al aardig te vervelen, 3 man zit te kwaken inplaats van de hele groep.... (stream4 01:04u)
Het wordt echt weer eens tijd dat die gitaar naar de $%#&^%$#@%$@ geholpen wordt.
Volgens mij voelde ik net een lichte aardschok.
Frustratie top 9
1) Dufne Dekking
Onze Nederlands Wendy dingesburger (Southpark): spontaan als ze tegen je lult
2) De F*** streams van Veronica
3) Mona
Ik kijk nog liever naar een lekkende kraan
qua geluid trouwens ook
4) Bianca
"Wat voor rol heb ik?" Je hebt geen rol muts, je bent van jezelf zo irritant
5) Bart
Jeeez man DOE NOU TOCH EENS WAT MET DIE SABINE! Alle signalen zijn er, PAK HAAR DAN OOK! Of wordt je vriend dan boos
6) Sabine
'nuf said (zie vorige reacties in deze thread)
7) Herhalingen, herhalingen, herhalingen
* zucht *
8) Ruud
Blubber + zweet =
Gitaar + Ruud =
9) Rolfie
Voor zover je hem kunt zien achter z'n wallen en rimpels
KNMI meldt dat vanaf donderdag aardschokken zijn geregistreerd tussen de 1.0 en 5.0 op de schaal van Richter. Epicentrum ligt in Almere Buiten..
quote:
op 10-01-1999 om 01:08 PM schreef Robin666 het volgende:
Volledig mee eens! (Volgens mij hebben ze dit barbie-popje net met moeite twee zinnen Nederlands aangeleerd gekregen).
Het was mij inderdaad ook al opgevallen hoe vaak ze die termen roept. Het komt een beetje nep over maar ja ik kan er volledig naast zitten dus. AAAAAAAAAAAH OOOOOOOOOOOHHHH, WAAAAAAAAAAT LIIIIIIIEEEEEEEF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |