O, shit. Stòm.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:44 schreef Gellius het volgende:
èn.
Vraag jij in FB aan Misstique of ze het wil verbeteren?quote:Op donderdag 26 april 2007 17:44 schreef Gellius het volgende:
èn.
quote:Op donderdag 26 april 2007 17:49 schreef Gellius het volgende:
Hoewel je een topic Raad Je Plaatje # 655 - Voor homo- én heteroniemen zou kunnen overwegen.
Daar kom je nu meequote:Op donderdag 26 april 2007 17:50 schreef Gellius het volgende:
[..]
Raad Je Plaatje # 655 - Voor homo- èn heteroniemen, bedoel ik natuurlijk.
Ik heb haar al verzocht in deze heikele zaak te duikenquote:Op donderdag 26 april 2007 17:45 schreef Tokay het volgende:
[..]
Vraag jij in FB aan Misstique of ze het wil verbeteren?
Ik durf het niet.
De eerste, welke was dat?quote:Op donderdag 26 april 2007 18:09 schreef Gellius het volgende:
In deze, of die met de accentjes de àndere kant op?
In één keer in het juiste topic. Chapeau!quote:Op donderdag 26 april 2007 18:21 schreef peaceman het volgende:
Goede avond allen te saam...
Gewoon goed mikkenquote:Op donderdag 26 april 2007 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In één keer in het juiste topic. Chapeau!
Eigenlijk het verkeerde, natuurlijk. Maar ik zal niet pietluttig zijn.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In één keer in het juiste topic. Chapeau!
Zonet lukte het wel, een paar keer zelfs.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:24 schreef Dagonet het volgende:
Het gewenste accent valt niet te leggen:
t st` n m'et acc ntjes
Dat mag best! Dago is gewoon een prutser!quote:Op donderdag 26 april 2007 18:24 schreef Gellius het volgende:
[..]
Eigenlijk het verkeerde, natuurlijk. Maar ik zal niet pietluttig zijn.
Van wie is hij 'n heteroniem eigenlijk?quote:Op donderdag 26 april 2007 18:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat mag best! Dago is gewoon een prutser!.
Van die graaf met een accent volgens mij.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:29 schreef Gellius het volgende:
[..]
Van wie is hij 'n heteroniem eigenlijk?
Oh dear, nu krijg ik de schuld van àlles! Of is het álles?quote:Op donderdag 26 april 2007 18:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou Tokay, je hebt het voor elkaar. Misstique is boos op je![]()
àlles.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:34 schreef Tokay het volgende:
[..]
Oh dear, nu krijg ik de schuld van àlles! Of is het álles?
Da's Spanje en Portugal.quote:
Ok dan is west Iberië dus Portugal. Zoals Zuid Nederland België is ?quote:
Jazeker!quote:
Nee, dat is ze niet.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:06 schreef dartfanaat het volgende:
Ik ken 2 Italiaanse zangeressen. De ene is het zéker niet. Vraag me af of het de ander is:
Maria Callas
kijk....nu komen we ergens. ze ZONG.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:07 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee, dat is ze niet.
Mevrouw zong liederen in een lichter genre.
quote:(14 januari 1931) is een Italiaanse zangeres. Ze was in de jaren vijftig en begin jaren zestig in Nederland en België enorm populair.
was samen met haar broer Silvio Francesco ook succesvol in het theater, de film en later op tv.
werd geboren te Parijs als dochter van de accordeonist Giuseppe
van Spaans-Italiaanse origine, en de muzikale clown Maria
. Ze zou tussen 1954 en 1962 de bekendste vrouwelijke schlagerzangeres worden. Ze was toen de vrouwelijke tegenhanger van Freddy Quinn. In 1952 huwde ze met jongleur Eric von Aro, die haar manager werd. Von Aro was later een tijdje de drijvende kracht achter Rob de Nijs, toen hij tevergeefs probeerde diens Duitstalige carrière te lanceren.
Ze begon als zangeres en danseres bij het circus Grock en maakte in 1953 haar eerste platenopnamen als zangeres van het orkest Kurt Edelhagen op het platenmerk Polydor. Haar eerste grote hit had ze in 1954 met «Ganz Paris träumt von der Liebe» de Duitse vertaling van «I love Paris» van Cole Porter. «Malaguena» dateert uit datzelfde jaar. In 1955 staat ze in Nederland in de hitparade met achtereenvolgens «Malaguena», «The breeze and I»; «Siboney», «Baiao Bongo» en «Fiesta Cubana». 1956 zet ze in met de Franse en Spaanse versie van «Granada» waarna ze in de film «Bonjour, Kathrin» de gelijknamige song zingt en «Steig' in das Traumboot der Liebe». Uit hetzelfde jaar dateert «Wo meine Sonne scheint», de Duitse vertaling van «Island in the sun» van Harry Belafonte en «Bouquet de rêves». «Tiptipitipso» uit 1957 was begin 1958 haar eerste grote hit in de Lage Landen, gevolgd door «Spiel' noch einmal für mich Habanero», in het Frans «Jéremie», met «une nuit à Rio Grande» als b-zijde. In juli 1958 staat ze ook nog met «Melodia d' amore» in de hitlijsten.
In 1957 stapte ze dan over naar Decca. Daar werd ze begeleid werd door het RIAS dansorkest van Werner Müller, eveneens bekend als begeleider van Gerhard Wendland. «Tschau, tschau Bambina», de Duitse vertaling van Domenico Modugno's San Remohit «Piove», wordt in Nederland in 1959 nr. 1 en staat 6 maanden in de hitparade. Met «Sweetheart, my darling, mijn schat/Bon giorno» doet ze nog beter, het wordt eveneens nr. 1 en staat 8 maanden in de hitparade. Polyglot, die inmiddels in 12 talen zingt, zingt het nummer in een merkwaardig Nederlands in een prachtig arrangement van Werner Müller. In 1959 stond ze met 9 nummers in de Duitse hitparade. Tot 1963 staat ze in de Lage Landen bijna onafgebroken in de hitparade met al of niet originele Nederlands- en Duitstalige nummers als «La strada del amore», «Mijn souvenir» («My happiness» van Connie Francis), «Marina» (Rocco Granata), «Adonis/Er is geen dag», «Zu viel Tequila» («Too much tequila»), «Zeeman» («Seemann» van Lolita), «Itsy bitsy, teeny weeny» (Bryan Hyland), «Oh, Valentino» (Connie Francis),«Ein Schiff wird kommen» (Lale Andersen), «Suco, suco» (Alberto Cortez, Ping Ping), «Pepe» (Duane Eddy), «Quando, quando» (samen met broer Silvio Francesco en originele San Remohit uit 1962 van Tony Renis), «Gondola, gondoli» en «Tango Italiano, (San Remohits eveneens uit 1962 van respectievelijk Bruni en Ernesto Bonino en Milva en Sergio Bruni), «Tout l'amour (Passion flower), «Leçon de twist» (ook samen met broer Sivio Francesco)...
bracht in Italië ook «Schaduw van de mijn» uit (»Amici miei») van Bobbejaan Schoepen, met we ze verschillende tournees deed door Duitsland en Frankrijk.
Als einde jaren zestig haar ster in Europa begint te tanen, trekt ze naar de Verenigde Staten, waar ze net als Ivo Robic, via de Perry Comoshow al bekendheid genoot. Como had in 1962 al «» aan haar opgedragen. Ze zingt nu meer jazzynummers en chansons. In 1974 last ze een pauze in om haar zoon Alexander op de wereld te zetten en daarna trekt ze verder de wereld rond waarbij ze haar stemvirtuositeit etaleert. In de jaren zestig treedt ze regelmatig op in Duitse TV-shows, waarna het stiller rond haar wordt. Uit die jaren dateert trouwens nog een potpourri van haar vroegere hits. Sindsdien leeft ze teruggetrokken in haar villa in Zwitserland, aan het meer van Lugano.
Ja, dat zie ik.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:34 schreef pyl het volgende:
Nee. Hier is duidelijk een grens bereikt.
Ze zong wel iets van Milva, zie je dat?
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:28 schreef pyl het volgende:
Die Fledermaus, die Lustige Witwe.
Caterina Valente!quote:Op donderdag 26 april 2007 21:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Catarina Valente?
Hoezo, jeetje?quote:
Daar kan Dana Winner nog een puntje aan zuigen.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:45 schreef Scrutinizer het volgende:
"Spiel noch einmal für mich, Habanero" is tha bomb![]()
Dus je kende haar wel?quote:Op donderdag 26 april 2007 21:49 schreef pyl het volgende:
Caterina Valente, die is ook veel veranderd!
Ja, natuurlijk. Ca-te-ri-na Va-len-te.quote:
Ouder dan op de plaatjes die ik postte, bedoel je?quote:Op donderdag 26 april 2007 21:54 schreef pyl het volgende:
Ja, natuurlijk. Ca-te-ri-na Va-len-te.
Maar toen zag ze er anders uit.
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:58 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ouder dan op de plaatjes die ik postte, bedoel je?
Met haar naam over haar voorhoofd lijkt me dat logischquote:Op donderdag 26 april 2007 22:01 schreef pyl het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo had ik haar wel herkend.![]()
quote:Komt die zangeres uit Benin, Scrut?
+6 scherpquote:Op donderdag 26 april 2007 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Met haar naam over haar voorhoofd lijkt me dat logisch![]()
Gelukkig niet. Ik vind het hier al warm zatquote:Op donderdag 26 april 2007 22:02 schreef Berkery het volgende:
Zit je in Benin?
Dag zeg ik, Scrut.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met haar naam over haar voorhoofd lijkt me dat logisch![]()
De k, a, d, j, n en i zijn goed, maar staan niet in de juiste volgorde.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:05 schreef Tokay het volgende:
Gokje op Khadja Nin.
Nou, dan roep ik maar "Angelique Kidjo".quote:Op donderdag 26 april 2007 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
De k, a, d, j, n en i zijn goed, maar staan niet in de juiste volgorde.
Zou ik doenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:09 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nou, dan roep ik maar "Angelique Kidjo".
Wat is er, moet je hoesten?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:10 schreef pyl het volgende:
.... kuch ....
Je hebt ons gemist hè, geef het maar toe.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:12 schreef wyccie het volgende:
Jullie zijn gekke kinderen.
Tokay wél (of wèl), voor de rest valt het wel mee.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:12 schreef wyccie het volgende:
Jullie zijn gekke kinderen.
Jeuj!quote:
My, what big ears you have!quote:
Muzakquote:Op donderdag 26 april 2007 22:23 schreef wyccie het volgende:
Is Berk mod??? Waarvan?
Ik denk dat dat goed is.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:19 schreef pyl het volgende:
(Een Franse bulldog)
Oei, geen idee eigenlijk...quote:Op donderdag 26 april 2007 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu Soul-tiepje of rapperinnetje?
En een merkwaardig accent hebben ze ook.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:25 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik denk dat dat goed is.![]()
Dit is volgens Google een Franse bulldog, dus...
[afbeelding]
Wat een foeilelijk beest, trouwens!![]()
Mod van het liftmuziek-forum, toe maar!quote:
Dan roep ik India Arie.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:26 schreef Tokay het volgende:
[..]
Oei, geen idee eigenlijk...
Ze heeft een prachtige stem, en een vreemde naam.
Blaffen ze met een accent aigu?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:27 schreef pyl het volgende:
En een merkwaardig accent hebben ze ook.
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan roep ik India Arie.
quote:
Fraaie muziek hoor!quote:Op donderdag 26 april 2007 22:30 schreef pyl het volgende:
India Arie? Dat meisje?
Klopt. Vast een moeilijk tiepje, met zo'n naam. Kan niet missen.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:32 schreef Tokay het volgende:
Er moet zelfs een punt tussen; India.Arie is het, dacht ik.
Deeltijd dan tochquote:
En dan die vreselijke aprilhitte in, zeker? Hmmmmm ... mij niet gezien. Ik heb hier heerlijk de airco aan én (én!) het raampje open!quote:
Nee, mij ook niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:36 schreef pyl het volgende:
Afijn, dat lijkt me geen Máxima, Took.
Niet echt, en dan ook nog moeten fitnessen om kwart voor 9: dat is geen goede combinatie.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:30 schreef Gellius het volgende:
Nog niet helemaal fris, Diaan?
Da's geen onderkin, maar een talenknobbel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:07 schreef Z het volgende:
Die met het zwarte hoofddoekje heeft wel een kwaliteits onderkin.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:43 schreef pyl het volgende:
Hmmmm ... ja, tjee, wat een foto.
Is die aandacht van WA geveinsd - zoals gewoonlijk - of heeft hij oprecht bewondering voor bijvoorbeeld de mevrouwen met de talenknobbels?
Ik zit al uren m'n hersenen te pijnigen op de vraag: hoe heet die Marokkaanse presentatrice ook alweer?quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:54 schreef Tokay het volgende:Het was geen plaatje om te raden, joh. Haha, die pyl!
Te laat.quote:Mijn excuses voor de ontstane verwarring.
Heerlijk, lijkt me dat. Raam dicht, airco uit!quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:44 schreef Z het volgende:
Het is er wel frisjes in april:
http://weather.msn.com/local.aspx?&wealocations=wc%3a31668&setunit=C
Cruyff, Cruyff, overal Cruyff. Ik word doodziek van die man!quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:57 schreef Z het volgende:
http://www.humanedgetech.com/expedition/sibiria/showDispatch.php?id=18550&exp=88
En wat te denken van die veertig ambtenaren op berenjacht, Z. Die Tokay is nog niet jarig!quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:02 schreef Z het volgende:
Lijkt me nog steeds geen pretje overigens, voorbehandeld worden door Mr. Grigorjev of door zo'n handige Tsjech.
Zeg, ik wil natuurlijk geen vervelende dingen oprakelen, maar hoe lang duurde die ambtelijke voorbehandeling bij jou eigenlijk?quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:31 schreef Diaan73 het volgende:
zow even een pauze. het schiet al aardig op
Die ambtelijke voorbehandelind duurde 10 tot 15 minuten. Het valt best mee en is goed te doen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:34 schreef Gellius het volgende:
[..]
Zeg, ik wil natuurlijk geen vervelende dingen oprakelen, maar hoe lang duurde die ambtelijke voorbehandeling bij jou eigenlijk?
Daar is het me te koud. Ik ben niet zo van het koude weer.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:37 schreef Gellius het volgende:
O, inderdaad zeg! Dat is over en voorbij voor je het weet. Wees dan maar blij dat je niet in Srednekolymsk gaat trouwen.
quote:It is the 23rd of December, a day after that the darkest day of the year appeared, and it is relatively mild out there, a mere -40°C, and Srednekolymsk is at peace. Hidden in, it feels like, a never-ending darkness. Those southerly winds which briefly struck the area a couple of days ago, brought this heat wave. Than again, it is still cold out there!
At the moment, we find it hard to know what is day and what is night. Since all the windows in the apartment we're occupying are covered by ice and snow, both on the outside and inside, we live in a permanent dimness. And the only daylight the area is experiencing at the moment, is a combination of a long sunrise and a long sunset. However, this does mean, that the little light we do have is magic blend of red, yellow and intense blueness. And I suppose it would be easy to imagine that this is the perfect time for the troll's and elf's to move around, busy before Christmas, in the dense taiga which is surrounding Srednekolymsk. If they're not scared away by this enormous cloud of coal smoke which covers most of the skies above us. But than again, heating is on everybody's mind and we all have the same aim, to avoid freezing too much. There's hardly any people moving around on the rickety streets. Mainly kids on the way home from school. All of them covered from top to toe by fur. Talking about school kids, the other day when we explored the settlement when the temperature was -61°C, we met a lot of them walking with their backs to us, just to avoid getting frostbites in their faces. An odd sight I can say, and, the truth is, if these sturdy people have to walk like that, it is cold!
We feel a bit heavy in mind at the moment. Maybe because it is Christmas and we're far away from our beloved one's. Maybe, due to the fact, that we haven't recovered fully from last months official preliminary treatment by the mayor and his 40 civil servants. Neither physically or mentally. Maybe because this continuous darkness makes us people somewhat less cheery. Almost everyone we've come across since our official preliminary treatmant, have made us note that, soon, we're heading for better days, with more daylight. A fact which seems to cheer everybody up. Still, it doesn't take a lot of effort to clear away this temporary sadness. It is just a question about having the right attitude! A way of positive thinking that my old friend Diaan taught me the other day, when I as a matter of fact pointed out, that there were plenty of cockroaches in our flat.
"Do you know what the problem with you is?" the voluptuous Twentean nubile said somberly, "you've got the wrong attitude towards the official preliminary treatment by the mayor and his 40 civil servants as well as towards cockroaches. It's far better to consider them as friends, as a pleasant company in this darkness, and than they're no problem at all!"
nou, biertje niet. Liever een lekker glas wijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:47 schreef Tokay het volgende:
Heeft er hier iemand trek in een koud Srednekolymsker biertje?
Een relatiegeschenkje van de burgemeester, het mag geen naam hebben.
Een glas Srednekolymsker rode wijn voor dart.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:48 schreef dartfanaat het volgende:
nou, biertje niet. Liever een lekker glas wijn.
Graag
Dankjequote:Op vrijdag 27 april 2007 16:53 schreef Tokay het volgende:
[..]
Een glas Srednekolymsker rode wijn voor dart.![]()
[afbeelding]
Nazdarovje!![]()
Kom hier de duivenpoep ook even opruimenquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Het balkon is opgeruimd en schoon.We zijn helemaal klaar voor de zomer.
Wij hadden geen duivenpoep, wel heel veel troep. Maar nee dank je. Ik vind het wel weer genoeg geweest.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom hier de duivenpoep ook even opruimen
Misschien is 't tijd voor een plaatjesoversteekplaats...quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:11 schreef tong80 het volgende:
Ok slotje. Toch zeldzaam als er een plaatje langskomt.
Gokje op de wyccielaan:quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:35 schreef wyccie het volgende:
Is er ook een foto van de wyccielaan?
Nee hoor, het is geen lukrake gok. Je schreef ooit dat je te voet naar je werk ging.quote:
Aha, detective pyl heeft goed opgelet.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:06 schreef pyl het volgende:
Nee hoor, het is geen lukrake gok. Je schreef ooit dat je te voet naar je werk ging.![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:09 schreef wyccie het volgende:
Aha, detective pyl heeft goed opgelet.![]()
Ik kan ver lopen hoor!
O ja: Brian Edson Arantes do Nascimento Eno.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:25 schreef Berkery het volgende:
Tong wil de volledige naam van Brian Eno, denk ik.
Je hebt toch niet ge........jeweetwel?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:27 schreef pyl het volgende:
O ja: Brian Edson Arantes do Nascimento Eno.![]()
Als het nou Aerd Manschveldt was geweest had-ie wellicht wèl een straat naar hem genaamd gekregen in die klote yuppiewijk.quote:
Wel hetzelfde beroep.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:31 schreef Berkery het volgende:
Lenny Kuhr
Neuh. Engelse zangeres die een deuntje ingezongen heeft, voor een dagsalaris van £30, op wat wellicht het beste popalbum allertijden genoemd mag worden. Zelf was zij na de opnamesessie zeer ontevreden over haar bijdrage.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:04 schreef Berkery het volgende:
Mireille Matthieu?
Knap werk.quote:Op zondag 29 april 2007 18:56 schreef pyl het volgende:
In dat geval plaats ik een - "beredeneerd" - gokje op Clare Torry.![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 19:09 schreef fotoloog het volgende:
Het googlen gaat je steeds beter af,schavuit.
quote:
Wat? Niet zoet genoeg?quote:
Hmmm. Vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:06 schreef Gellius het volgende:
Doe 's iets hartigs, Took. Voor die goeie ouwe Gwaen.
quote:Joss Stone debuteerde in 2003 met het album The Soul Sessions, waarop ze oude bekende soulnummers als Some Kind Of Wonderful nieuw leven inblies. Opvallend was de doorleefde wijze waarop de toen pas 16-jarige zangeres de liedjes zong. Ze werd op haar cd bijgestaan door mensen als Betty Wright, Angie Stone en The Roots. Als singles werden de White Stripes-cover Fell In Love With A Boy en Super Duper Love uitgebracht. Van het album gingen ongeveer 3 miljoen exemplaren over de toonbank.
Eind 2004 volgde de cd die Joss zelf als haar debuutalbum beschouwt, omdat ze hiervan zelf de nummers had geschreven: Mind, Body & Soul. Het was eigenlijk de bedoeling dat dit album Joss' eerste cd zou worden, maar The Soul Sessions werd door mensen bij haar platenlabel zo goed bevonden, dat werd besloten om dat album als eerste uit te brengen. Van Mind, Body & Soul werden de nummers You Had me, Right To Be Wrong, Spoiled en Don't Cha Wanna Ride? uitgebracht op single. Daarnaast heeft zij voor de soundtrack van de film Alfie (met Jude Law in de hoofdrol) ook nog een duet opgenomen met Mick Jagger, de voorman van de Rolling Stones, genaamd Lonely Without You (This Christmas). Dit werd een bescheiden hitje met de kerst van 2004.
Joss was tijdens het North Sea Jazz Festival van 2005 een van de hoofdacts, naast Candy Dulfer en Jamie Cullum.
Ook op andere gebieden gaat het Joss Stone voor de wind: zo sleepte Joss een deal in de wacht met spijkerbroekenfanaat 'The GAP' en heeft ze samengewerkt met Elton John, James Brown en Carlos Santana.
In 2006 maakte ze haar acteerdebuut in de film Eragon.
12 maart 2007 is haar derde album uitgebracht: Introducing Joss Stone. De eerste single heet Tell Me 'Bout It. De tweede single van dit album gaat "Tell Me What We're Gonna Do Now" heten. Op deze track is Common te horen.
Op 12 juli a.s. zal Joss Stone haar eerste echte concert gaan geven in de Heineken Music Hall tijdens haar wereldtournee.
Nou, toch al ruim een jaar, denk ik. Als het er geen twee zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:40 schreef Gellius het volgende:
Hé, sinds wanneer sta ik met mijn rode muts in de OP eigenlijk?
Dat zijn Schotten met een dooie zanger.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:57 schreef Treinhomo het volgende:
Big country ?
New Order bestaat nogquote:
New order is Joy division met een dooie zanger.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:20 schreef tong80 het volgende:
New Order bestaat nog
Ikke niet.quote:Open jij de nieuwe ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |